Posted 3 Oct 2008 · Report post off topic: mersi Matrixxx; oricat am cautat despre schimbatul vitezelor in functie de turatii si efecte, raspunsul tau a fost foarte educativ, la subiect. Iti multumesc si eu pe calea asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2008 · Report post Merci si eu. Ramane sa mer ca pana acum si sa schimb la 2000-2500. Mi-ai confirmat ca este ok. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2008 · Report post Nenea Matrixu o singura remarca, dieselul nu se conduce deloc subturat daca ai VNT Deci daca vreti sa aveti VNT blocat mergeti subturat, daca vreti sa nu aveti probleme cu turbina mergeti turat, daca VNT ul nu lucreaza cursa completa atunci se va bloca. Este lege indiferent daca ai Pejo 107 sau ML 400 CDI . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2008 · Report post ma asteptam eu sa mai adaugi ceva, bogdane Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2008 · Report post Asa sunt eu mai cu motz Oricum asa functioneaza "tractorasele" moderne, trebuie sa mergi pe toata plaja de turatie altfel risti sa bulesti turbina, din pacate nu e mit . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Oct 2008 · Report post Am recuratat azi bujiile , am reusit sa fac delco-ul sa numai faca condens , am pornit masina , si mergea fff rotund , dar miroseau gazele a benzina rau de tot , ma rog am dat o tura .. in sfarsit o simteam cum trage , dar dupa 20 de min a reinceput sa mearga mai intrerupt , asa ca am dat bujiile jos si erau negre . Deci mai ramane de rezolvat faza cu bujiile ; eu zic ca ar fi de la amestec , mai precis de la lambda care influenteaza amestecul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Oct 2008 · Report post Am deconectat sonda lambda si voila ... rupe aderenta So , am mers cu ea .. ma rog consuma cam mult la intoarcere am scos bujiile si numai erau afumate . Saptamana asta o s o bucur cu o sonda noua .Acum o intrebare de baraj , daca ar pierde ulei pe la segmenti ( tin sa precizez ca nu de fum pe esapament ) ar avera voie sa fie ulei pe filetul de la bujie ... sau o mai fi ramas ulei pe acolo de cand imi pierdea pe la capaculd e la culbutori Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Oct 2008 · Report post Pai gaseam si pe filet faza ciudata este ca nu dadea cu fum albastru Btw .... motorul este aproape dat jos de pe masina pt reconstructie Astazi au fost date jos planetarele , maine sper sa fie dat jos de pe masina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Oct 2008 · Report post Astazi a fost dat jos , acum urmeaza desfacerea lui Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Oct 2008 · Report post Cu cine faci tu toate treburile astea? Banuiesc ca nu la service... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Oct 2008 · Report post Le fac la o cunostinta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2008 · Report post da supapele le-ai vazut...in ce stare erau? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2008 · Report post Aflu maine ... sper Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2009 · Report post Am zis ca aflu .. si am uitat sa postez Doar supapa de admisie de la cilindru 2 pierdea compresia , in rest toate OK !! Share this post Link to post Share on other sites