Penteliuc

Probleme volvo xc 90

17 posts in this topic

Bună seara, sunt nou în achiziția unui volvo xc 90 din 2005 diesel 2.4 și ma confrunt cu unele dileme. Vechiul proprietar nu a fost prea sincer cu mine dar îmi asum acest lucru. Dacă am mai puțin de jumătate de rezervor cu combustibil și o accelerez brus îmi apare triunghiul rosu și nu se mai accelerează. Dacă opresc contactul din mers și îl repun se resetează și își revine. A doua problema este ca atunci când schimb viteza a doua sau a patra mi se aprind becurile pe retur dacă mișc puțin maneta în fata se sting dar este enervant pentru colegii din trafic. Va mulțumesc din inima dacă ma puteți ajuta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 La cum comentezi " becurile pe retur " zici ca esti sofer de autotren (tir) ,fara suparare.:).

Ai o problema (prima) ce trebuie vazuta pe tester Vida-Dice sau tester multimarca  mai pricopsite (vezi Launch ,Bosch -KTS,Texa) .Cind  contactul il pui pe 0 ( nu mai face asa in mers), sigur resetezi oarecum si temporar   eroarea dar cauza ramine.

 Becuri pe retur cred ca vorbesti de stopuri frina ,inteleg eu.Daca da atunci posibil sa fie vreo legatura cu swith-ul de frina de sub pedala , care iti face contact involuntar cind apesi pedala de ambreiaj.

Adica tot ansamblu pedalier "vibreaza " slab la apasarea pedalei si de aici cauza.Poate ar trebui sa mai umbli si sa reglezi swith-ul pentru frina ,il mai stringi 1. 2pasi (impingi),vezi si tu concret.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rectific. Se aprind luminile pt mers înapoi. La tester îmi da ca ar fi o mica scurgere de combustibil. Fostul proprietar a zis ca a schimbat pompa de motorină din rezervor în Ungaria și a fost montata de la un v 70. Se poate sa nu fie pompa compatibila? Mulțumesc pt ajutor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Penteliuc said:

Rectific. Se aprind luminile pt mers înapoi. La tester îmi da ca ar fi o mica scurgere de combustibil. Fostul proprietar a zis ca a schimbat pompa de motorină din rezervor în Ungaria și a fost montata de la un v 70. Se poate sa nu fie pompa compatibila? Mulțumesc pt ajutor. 

A fost montata prost pompa, ai nevoie de alta pompa care sa fie montata corect, dacă nu o montezi corect o strici . La Volvo nu ai voie sa greșești, ai greșit la montaj trebuie alta piesa.  

 

Pe partea de cutie nu am întâlnit defectul acesta, nu am ce sfat sa dau . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Penteliuc a spus:

Mulțumesc pt sfat

Ce ai de gand sa faci acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă da eroare de "fuel pressure too low " ala e primul pas . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa pun tester ul dimineață și va spun exact ce spune la eroare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, BogdanG a spus:

Dacă da eroare de "fuel pressure too low " ala e primul pas . 

Posibil sa dea eroaea asta si daca pompa de presiune e pe duca? Eu am avut-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOTUȘI MOTORUL TRAGE ȘI MERGE ROTUND FĂRĂ SINCOPE

Edited by Penteliuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana ramane fara motorina . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună ziua. Unde găsesc o serigrafie pe alb sau unde pot schimba serigrafie la ceasurile de bord la volvo xc 90 din 2005?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Polonia gasesti . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 06.12.2020 at 1:59 PM, Penteliuc said:

Bună ziua. Unde găsesc o serigrafie pe alb sau unde pot schimba serigrafie la ceasurile de bord la volvo xc 90 din 2005?

Domnule Bogdan va rog dați-mi o lămurire, o soluție. Eu sunt din Suceava și aici nimeni nu știe ce este de făcut. E un motor 2.4 120 KW din anul 2005 volvo xc 90. Multumesc

IMG_20210215_124635.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai jos gasesti un grafic cu cauzele si probabilitatile acestei erori. Daca circuli mult in oras s-ar putea sa scapi cu o curatare de geometrie la turbina. Trebuie verificat si sistemul vacuum, intercoolerul etc.

ecm-6805.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now