Sign in to follow this  
Followers 0
Tanchi

Pilot automat

27 posts in this topic

Salut ! Sunt nou pe grup. 

Sunt posesor de 5 luni al unui volvo s40 din 2005 2.0 D 

Am schimbat releu bujii, bujiile si bateria pentru ca pornea cam greu. Dupa ce am schimbat toate astea nu imi mai merge pilotul automat. 

Am pust niste testere dar nu dedicate pentru volvo ca nu am gasit la mine in oras. 

Imi vede ca eroare releu de bujii chiar daca este schimbat, si o supapa. Specific ca mergea si inainte pilotul cu erorile astea 2. 

Pe tester imi vede pedala de frana, acceleratie, butoanele de pe volan le citeste, doar ca nu imi apare in bord adica nu se activeaza. Pedala de ambreaj nu o vede.

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns concret ? Multumesc frumos ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ai un senzor la pedala de ambreiaj, un contact practic!! Verifica acolo intai daca spui ca nu"ti-l vede"!! Pentru ca in momentul cand apesi ambreiajul, pilotul automat se dezactiveaza si poate in situatia asta ai tu defectul!! Dar iti apare pe bord cand il activezi?

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singurul sfat  ar fi ca ,acolo unde ai schimbat releu,bujii,etc  la service-ul respectiv ,tot acolo se rezolva..Se mai intimpla cind  aduci masina pentru niste probleme ,poti pleca cu altele..Posibil  cind s-a intervenit la piesele schimbate s-au miscat cablaje ,conectica ,una alta, teoretic vorbind si de aici probleme.

Nu ai spus daca este achizitie din tara (inscrisa) sau UE pentru ca vorbind la modul general   tot ce aduc astia in tara ,din UE ,sint masini necirculate cu lunile sau anii(exclus licitatii sau auto cu vechime max 5 ani).. De aici problemele de tot felul .

Apucate si desfa conectica si da cu spray,vezi CEM  si alte module accesibile.In prealabil scoti bornele acumulatorului..fa-i o mica revizie  pe partea de conectica -electronica  si cu atentie daca procedezi nu strici nimic. vezi noduri de fire din interior motor,vezi fire coapte ,rupte etc..Poate ai vreun plus care a "disparut" cind ai miscat de cablaje,etc..

Daca senzorul de "ambreiaj" ,"frina" nu il vede  nu asigura conditie de "cruise on". de ex.Tu zici ca le vede..

Nu am glob de cristal sa iti ghicesc ce poate fi punctual.:)

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vvolvo said:

Singurul sfat  ar fi ca ,acolo unde ai schimbat releu,bujii,etc  la service-ul respectiv ,tot acolo se rezolva..Se mai intimpla cind  aduci masina pentru niste probleme ,poti pleca cu altele..Posibil  cind s-a intervenit la piesele schimbate s-au miscat cablaje ,conectica ,una alta, teoretic vorbind si de aici probleme.

Nu ai spus daca este achizitie din tara (inscrisa) sau UE pentru ca vorbind la modul general   tot ce aduc astia in tara ,din UE ,sint masini necirculate cu lunile sau anii(exclus licitatii sau auto cu vechime max 5 ani).. De aici problemele de tot felul .

Apucate si desfa conectica si da cu spray,vezi CEM  si alte module accesibile.In prealabil scoti bornele acumulatorului..fa-i o mica revizie  pe partea de conectica -electronica  si cu atentie daca procedezi nu strici nimic. vezi noduri de fire din interior motor,vezi fire coapte ,rupte etc..Poate ai vreun plus care a "disparut" cind ai miscat de cablaje,etc..

Daca senzorul de "ambreiaj" ,"frina" nu il vede  nu asigura conditie de "cruise on". de ex.Tu zici ca le vede..

Nu am glob de cristal sa iti ghicesc ce poate fi punctual.:)

 

Este achizitie din țară, a fost adusă în 2018 din Belgia. 

Nu vreau sa o mai duc la service-ul acela, nu mi-a plăcut cum au lucrat si cum s-au comportat. 

Doar ambreiajul nu-l vede, pe restul le vede. 

Ce mi-ai zis tu ar trebui sa facă un electrian? Nu ? ( eu nu prea ma pricep și nu as vrea sa stric ceva pe acolo ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Nicuke said:

Vezi ca ai un senzor la pedala de ambreiaj, un contact practic!! Verifica acolo intai daca spui ca nu"ti-l vede"!! Pentru ca in momentul cand apesi ambreiajul, pilotul automat se dezactiveaza si poate in situatia asta ai tu defectul!! Dar iti apare pe bord cand il activezi?

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Nu-l activeaza. Nu vad nimic pe display practic nu-l citește. 

Doar din teste il recunoaște. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti apare "Cruise" pe display cand il activezi?

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nicuke said:

Iti apare "Cruise" pe display cand il activezi?

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Nu îmi apare. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci e ceva in neregula clar acolo!! Incearca sa faci o diagnoza cu Vida, s-ar putea sa iti dea niste indicii despre ce s-a intamplat!!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nicuke said:

Atunci e ceva in neregula clar acolo!! Incearca sa faci o diagnoza cu Vida, s-ar putea sa iti dea niste indicii despre ce s-a intamplat!!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Eu sunt din buzau iar singurul care are dedicat pentru volvo e la galati. 

Îmi e cam asa sa ma duc pana acolo și sa nu am o rezolvare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu zic, ca Vida iti va rezolva problema, dar iti poate da ceva indicii despre ce se intampla, daca vreun modul nu comunica cu altul, poti vedea niste parametri, sa vezi ceva informatii furnizate de anumiti senzori, etc!! Acum problema e sa gasesti pe cineva!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nicuke said:

Nu zic, ca Vida iti va rezolva problema, dar iti poate da ceva indicii despre ce se intampla, daca vreun modul nu comunica cu altul, poti vedea niste parametri, sa vezi ceva informatii furnizate de anumiti senzori, etc!! Acum problema e sa gasesti pe cineva!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Am înțeles,  mersi frumos. 

Pot șterge o postare ? Prima data când am postat mi-a dat eroare si s-a postat de 12 ori. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca da! Incearca sa le stergi pe rand!!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nicuke said:

Cred ca da! Incearca sa le stergi pe rand!!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Pai nu găsesc asta e problema :)) 

Dar vad eu ce fac. Mersi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

 Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

 Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Vvolvo said:

Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

 Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

 Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

12 hours ago, Vvolvo said:

Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

 Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

 Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

12 hours ago, Vvolvo said:

Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

 Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

 Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa 

12 hours ago, Vvolvo said:

Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

 Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

 Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

Multumesc frumos pentru sfaturi. Nu ma deranjeaza nimic stai liniștit din potrivă chiar mă ajută orice sfat cat de mic ar fi el. 

Un tester daca cumpar la ce suma de bani ar ajunge ? Am vazut pe net de la 350 de lei  pana la zeci. Îmi poți recomanda un site, o denumire completă a testerului  ? 

16 hours ago, Vvolvo said:
15 hours ago, Tanchi said:

Este achizitie din țară, a fost adusă în 2018 din Belgia. 

Nu vreau sa o mai duc la service-ul acela, nu mi-a plăcut cum au lucrat si cum s-au comportat. 

Doar ambreiajul nu-l vede, pe restul le vede. 

Ce mi-ai zis tu ar trebui sa facă un electrian? Nu ? ( eu nu prea ma pricep și nu as vrea sa stric ceva pe acolo ) 

Singurul sfat  ar fi ca ,acolo unde ai schimbat releu,bujii,etc  la service-ul respectiv ,tot acolo se rezolva..Se mai intimpla cind  aduci masina pentru niste probleme ,poti pleca cu altele..Posibil  cind s-a intervenit la piesele schimbate s-au miscat cablaje ,conectica ,una alta, teoretic vorbind si de aici probleme.

Nu ai spus daca este achizitie din tara (inscrisa) sau UE pentru ca vorbind la modul general   tot ce aduc astia in tara ,din UE ,sint masini necirculate cu lunile sau anii(exclus licitatii sau auto cu vechime max 5 ani).. De aici problemele de tot felul .

Apucate si desfa conectica si da cu spray,vezi CEM  si alte module accesibile.In prealabil scoti bornele acumulatorului..fa-i o mica revizie  pe partea de conectica -electronica  si cu atentie daca procedezi nu strici nimic. vezi noduri de fire din interior motor,vezi fire coapte ,rupte etc..Poate ai vreun plus care a "disparut" cind ai miscat de cablaje,etc..

Daca senzorul de "ambreiaj" ,"frina" nu il vede  nu asigura conditie de "cruise on". de ex.Tu zici ca le vede..

Nu am glob de cristal sa iti ghicesc ce poate fi punctual.:)

 

Este achizitie din țară, a fost adusă în 2018 din Belgia. 

Nu vreau sa o mai duc la service-ul acela, nu mi-a plăcut cum au lucrat si cum s-au comportat. 

Doar ambreiajul nu-l vede, pe restul le vede. 

Ce mi-ai zis tu ar trebui sa facă un electrian? Nu ? ( eu nu prea ma pricep și nu as vrea sa stric ceva pe acolo ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Vvolvo said:

Am citit cu ceva graba ce ai scris. Daca nu iti vede ,contact ambreiaj,trebuie sa vezi ce si cum.

Bine ar fi daca nu te deranjeaza ce iti spun,sa iti achizitonezi un tester Dice VIda ,documentatia de S40/V50/2004-2007 dupa internet descarci .Citesti atent ca este bine structurata si usoara studiului..

Apoi fiind autoturism care nu mai este demult la prima tinerete ,banuiesc ca ai peste 200k,rulaj (reali) incerci sa ti-l "depanezi " in limite domestice de novice  decit sa tot bati la portile service-urilor si sa tot scoti bani din buzunar..

 Altfel daca ti se pare dificil ,ca si solutie poate gasesti colegi apropiati de tine ,aici pe forum,ca si zona geografica dispusi sa te ajute cu vreun  tester ,solutie..:)

 Nu iti tin predici ,ci doar te indrum colegial cum ar fi mai bine pentru tine.

In final , poti gasi solutia cea mai simpla la dealeri  sau in Bucuresti. Bani sa ai si opteaza cu grija.

Multumesc frumos pentru sfaturi. Nu ma deranjeaza nimic stai liniștit din potrivă chiar mă ajută orice sfat cat de mic ar fi el. 

Un tester daca cumpar la ce suma de bani ar ajunge ? Am vazut pe net de la 350 de lei  pana la zeci. Îmi poți recomanda un site, o denumire completă a testerului  ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vida, Dice , Vida este programul, Dice este interfata. Este tester dedicat Volvo.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dumi81 said:

Vida, Dice , Vida este programul, Dice este interfata. Este tester dedicat Volvo.

Mersi frumos ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da eroare pe releul de bujii pt ca mai mult ca sigur una sau mai multe bujii sunt arse . 

Nu e nici o legatura intre releu bujii, bujii si pilot automat, mai mult ca sigur este o problema de senzor pozitie pedala frana sau ambreiaj si de aici problemele, din pacate fara un tester si EXPERIENTA nu poti rezolva problema . Pasul 1 este tester, pui ce eroare gasesti dupa care vedem ce rezovare exista . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/13/2020 at 3:28 PM, Tanchi said:

Salut ! Sunt nou pe grup. 

Sunt posesor de 5 luni al unui volvo s40 din 2005 2.0 D 

Am schimbat releu bujii, bujiile si bateria pentru ca pornea cam greu. Dupa ce am schimbat toate astea nu imi mai merge pilotul automat. 

Am pust niste testere dar nu dedicate pentru volvo ca nu am gasit la mine in oras. 

Imi vede ca eroare releu de bujii chiar daca este schimbat, si o supapa. Specific ca mergea si inainte pilotul cu erorile astea 2. 

Pe tester imi vede pedala de frana, acceleratie, butoanele de pe volan le citeste, doar ca nu imi apare in bord adica nu se activeaza. Pedala de ambreaj nu o vede.

Ma poate ajuta cineva cu un raspuns concret ? Multumesc frumos ! 

Cum sa nu existe Vida in Buzau ? Glumesti, are nentu` AVX VIda . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2020 at 6:33 AM, BogdanG said:

Cum sa nu existe Vida in Buzau ? Glumesti, are nentu` AVX VIda . 

De vânzare sau vă referiți la diagnoza? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/18/2020 at 6:30 AM, BogdanG said:

Da eroare pe releul de bujii pt ca mai mult ca sigur una sau mai multe bujii sunt arse . 

Nu e nici o legatura intre releu bujii, bujii si pilot automat, mai mult ca sigur este o problema de senzor pozitie pedala frana sau ambreiaj si de aici problemele, din pacate fara un tester si EXPERIENTA nu poti rezolva problema . Pasul 1 este tester, pui ce eroare gasesti dupa care vedem ce rezovare exista . 

Întâi sa găsesc tester compatibil să-mi spună ce are. 

Nu am găsit nimic în Buzău

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il cauti pe colegul AVX si te ajuta el . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pasiune are VIDA nu de vanzare, da-i PM si vezi ce zice . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, BogdanG said:

De pasiune are VIDA nu de vanzare, da-i PM si vezi ce zice . 

Ti-am lăsat un mesaj în privat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0