tybyS40

ambreiaj tare

32 posts in this topic

salut,

ambreajul la masina mea este tare in comparatie cu un Astra 1.6, este normal? asa este la S40 ?masina are 131.000 Km si nu sa schimbat nimic la ambreiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toate cu care am mers eu aveau ambreiajul mai moale decat la alte masini. tind sa cred k e o caracteristica generala.

daca e tare ai toate sansele sa fie dusa placa de presiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de aceiasi parere, eu am probleme cu ambreiajul (mai patineaza) si este al naibi de tare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este obligatoriu sa patineze, la mine patineaza numai cand sunt +40C afara si merg la drum lung foarte tare. In rest nu patineaza, oricum nu are legatura discul de ambreiaj cu placa de presiune, cand este pedala tare este de la placa de presiune, oricum se schimba tot kitul de ambreiaj si de obicei se uzeaza amandoua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

ambreajul la masina mea este tare in comparatie cu un Astra 1.6, este normal? asa este la S40 ?masina are 131.000 Km si nu sa schimbat nimic la ambreiaj.

tind sa cred ca scie pe masinutza ta kit ambreaj. Aceasi poveste am avut-o si eu la s40-ul meu. nu e scum doar vre-o 20 - 25 mln.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care 20-25 de milioane ?! ;D Pe SACHS iesi la MAXIM 15 milioane cu totul (rulment presiune hidraulic + placa + disc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am referit cu tot cu manopera, etc ;D vezi domnu ca eu in minte ca pe mine m-a costat vre-o 16 mln ;D:tongue3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care cablu oameni bun ?! Ambreiajul e hidraulic la S/V40 !!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tind sa cred ca nu este o problema, si la S40-ul meu este ambreiajul tare si tine destul de sus , din cate am vazut si am intrebat sunt destule masini in aceasta situatie dar fara a fi vre-o problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites
??? Daca merg cu alta masina toata ziua.....cand ma urc in Volvo il omor pe loc. Imi trebuie vreo 5 minute sa ma obisnuiesc iarasi cu ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@huby ...da' si cand te-ai obisnuit... :D :D :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am mai vrut sa deschid un topic nou de accea postez aici. Problema mea este urmatoarea: si eu am pedala de ambreaj tare. Cand dau drumul la ambreaj si calc putin pedala de acceleratie ca sa plec de pe loc masina tremura toata de vreo 3-4 ori pana o ia din loc. In mers nu sunt probleme, nu patineaza. Daca masina curge incet nu prea pot sa bag in viteza 1, trebuie sa se opreasca de tot si atunci intra in vit.1. Sa fie si la mine pe duca ambreajul? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia cu intratul in vit. I e normala, pt. ca nu exista sincron pe vit I si nici pe marsiarier (care-ti caraie daca vrei sa il activezi din mers).

Cu ambreiajul tare... vezi sa nu ai pe duca garniturile din pompa de ambreiaj sau din cilindrul receptor. La mine scartzaia si era si un pic cam tare...pe fosta masina, adica un V40 1.6 cu aceeasi cutie ca a ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e deranjant de tare pedala, numai ca este mai tare ca fosta masina (T4) la care abreiajul era pe cablu dupa cum am vazut. Si chestia cu sacadatu la plecare de pe loc de la ce sa fie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum sa fie pe cablu ? E tot hidraulic, doar ca acolo tzeava de presiune iti intra direct in rulmentul de presiune. Aici iti intra intr-un piston, care impinge o parghie, si care aia actioneaza abia in rulmentul de presiune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greseala mea, nu am vazut pistonul pe cutie asa cum este la 1.8 de acum de aceea am crezut ca e pe cablu. Eu totusi cred ca la mine e pe duca ambreiajul, de aceea sacadeaza la plecare de pe loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai o "dirdiiala" la plecarea de pe loc, pot fi arcurile de la discul de ambreiaj, deci discul dus. Mai poate fi si vreun tampon de motor (cutie).

Greseala mea, nu am vazut pistonul pe cutie asa cum este la 1.8 de acum de aceea am crezut ca e pe cablu. Eu totusi cred ca la mine e pe duca ambreiajul, de aceea sacadeaza la plecare de pe loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ati incercat nici unul sa aerisiti instalatia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasta problema am avut-o ambreaj tare si trepidati la plecarea de pe loc si am schimbat kitul de ambreiaj: Placa presiune, rulment presiune, disc.

Dupa care am ramas uimit cit de usor merge ambreiajul.

Fiind cutie renault am pus kit valeo cea ce a si fost pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o intrebare: Se schimba greu un ambreiaj? Trebuie sa dau motorul jos de pe masina sau cutia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now