Sign in to follow this  
Followers 0
rot

pierdere ulei intre cutie si motor

10 posts in this topic

SALUT!

De curand am achizionat un VOLVO XC90 an 2007 185cp Automat dar m am bucurat putin de el pt.ca ieri am pierdut aproape tot uleiul din cutie pe la imbinarea cu motorul.

S a intamplat in mers la viteza mica m i s a aprins mai intai avertizarea cu galben apoi dupa 200m avertizarea cu rosu.

Am oprit masina si am constatat ca imi curge ulei de transmisie.

Am pornit masina si am inaintat fara nici o prblema inca cativa metri in afara partii carosabile.

Am dus masina la service pe platforma unde au constatat ca imi curge cutia la imbinarea cu motorul urmand ca de luni sa dea motorul jos!! pt. a extrage cutia

Intreb daca ati mai intalnit defectiunea asta si care a fost rezolvarea.

Precizez ca inainte de defectiune cutia functiona perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Ce pretentie sa ai de la o masina care  are vechime destula si mai cu seama ca inainte sa ti-o cumperi ,nu ai intrebat nimic pe aici sa vezi ,ce si cum  sa verifici ,una alta, inainte de achizitie. 

Ingrosi rindurile celor ce isi achizitioneaza SH ,aceasta  marca  si care dupa  ,incep sa ceara sfaturi. .Puna pariu ca mai mult de 5000-6000E nu ai dat pe ea. Fiindca  in zona ta  sint vinzatori de piese Sh sigur te vei imprietenii ,de nevoie cu ei. Bani sa ai sa ti-o intretii  fiindca nu este asa ieftin ,chiar si SH .

P.S.

Totul functioneaza  foarte bine cind este nou si garantat. In rest....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms pt raspuns si incurajari

cutia chiar schimba f bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

De curiozitate, tu știi câți km. parcurși are mașina ta din 2007?

Pentru că, la modelul ăsta, ar trebui să aibă un rulaj de minim 250.000 - 300.000 de km. Nimeni nu cumpără un XC90 de nou dacă nu are de mers 2.500 - 3.000 de km. lunar.

Deci, la întrebarea ta, da, e perfect normal la un astfel de rulaj și la o mașină SH, care nu știi nici la a câta mână e  și nici cum a fost întreținută. Rezolvarea e la service.

 

Edited by mariusdaniel

Share this post


Link to post
Share on other sites

220 000 km

un singur proprietar in Italia,ce i drept nu prea a fost intretinuta

inmatriculata de curand in RO,cu toate reviziile facute de mine mai putin uleiul in cutie pt.ca functiona perfect cutia si uleiul nu era contaminat.

Masina este in service si se apuca maine de ea.Voiam sa mi fac o idee la ce costuri sa ma astept.

PS.La modelul asta trebuie dat si motorul jos?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 24.01.2021 at 9:22 AM, rot a spus:

 

Masina este in service si se apuca maine de ea.Voiam sa mi fac o idee la ce costuri sa ma astept.

PS.La modelul asta trebuie dat si motorul jos?

Nu se da motorul jos ,insa este mult  de munca pentru a scoate cutia ,fiindca sint multe de desfacut si pus la loc.

Daca nu se pricep bine cei la care ai dus masina acum , cine stie cite ore  iti normeaza operatia !

Nu ma preocupa ,insa  daca ai luat masina pentru tine  citiva ani, te va costa ceva intretinerea si mentinerea ei in parametri optimi   iar daca esti revinzator imediat cum sint  multi atunci  ai incurcat-o ca si bani de manopera si rezolvare :) 

 Bogdan G  0767 726 392 ,doar asa reusesti sa obtii pareri, rezolvare,etc

 

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

nu sunt revanzator iar dupa ce rezolv problema de la cutie nici nu ma gandesc s o dau

pana acum am fost f.multumit de ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil un simering de cativa lei dar sa ajungi la el trebuie multa manopera si pricepere. 

La Bucuresti ai doua optiuni, Swdetech si BG Motors, la Botosani nu cred ca ai vreuna. 

 

Seara buna! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23/01/2021 at 5:19 PM, rot said:

SALUT!

De curand am achizionat un VOLVO XC90 an 2007 185cp Automat dar m am bucurat putin de el pt.ca ieri am pierdut aproape tot uleiul din cutie pe la imbinarea cu motorul.

S a intamplat in mers la viteza mica m i s a aprins mai intai avertizarea cu galben apoi dupa 200m avertizarea cu rosu.

Am oprit masina si am constatat ca imi curge ulei de transmisie.

Am pornit masina si am inaintat fara nici o prblema inca cativa metri in afara partii carosabile.

Am dus masina la service pe platforma unde au constatat ca imi curge cutia la imbinarea cu motorul urmand ca de luni sa dea motorul jos!! pt. a extrage cutia

Intreb daca ati mai intalnit defectiunea asta si care a fost rezolvarea.

Precizez ca inainte de defectiune cutia functiona perfect.

Am parit asa ceva la un passat b5.5 si era de vina axul de la cutie! Am schimbat cutia cu totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0