mitrel

Filtru mtorina

19 posts in this topic

Buna ziua ,

Am facut schimbul de ulei si filtre la un service agreat si am observat ca nu au schimbat filtrul de motorina. Cind am intrebat , raspunsul a fost ca este in rezervor si nu schimba . Ma puteti ajuta cu aceasta informatie .

Va multumesc anticipat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are filtru, nu este in rezervor, este in zona puntii spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ,

Multumesc pentru informatie , dar pina la urma m-am dus la reprezentanta si mi l-au schimbat dar la pret de reprezentanta .

Cu respect .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ulei si filtre la un service obisnuit , 1000 lei , dar fara filtru de motorina.

La reprezentanta pentru filtru motorina si placute frana fata si spate ,2000 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enorm 1000 lei dar ca foarte multi se raporteaza la cit ia reprezentanta si mai ales ca este masina "veche" de 3 ani deci posibil la expirare garantie ,deci "pe el".:).

Retoric vorbind,cit sa coste 6 l de ulei (0W20) si un cartus filtru ulei si apoi cit sa iti normeze operatia?!!1000!!!!

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vvolvo daca semeni vant culegi furtuna. 

Sa vedem 6 litri de ulei OEM sunt cam 80 ron/l , total 480 , daca a pus Castrol, aici pretul variaza foarte mult de la 40 ron/l la eMag ( Procars 97) pana sare si de pretul celui OEM.

Filtru ulei, probabil Mann ~ 45 ron

Filtru aer tot Mann~ 80 ron

Filtru de cabina/polen depinde de model ~ 80 ron

 Materiale ~ 700 , daca a lucrat si ingrijit si curat 2 cleaner spray 50~ 60 RON, Saiba buson ulei sau buson complet- nu stiu pretul. 

Manopera la un schimb "complet" 200 ron nu este o suma exagerata.

Filtrul de motorina in schimb este 240 ron, iar la reprezentanta sare lejer de 300.

O zi buna tuturor.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preturi din "carti". Un service are intotdeauna preturi mici ,preferentiale (la intrare )fata de majoritatea clientilor care isi cumpara piesele dupa site-uri de piese  .Deverul este mare la service dar cind fac o revizie mica  tot calici ramin unii , de practica asa preturi finale de operatie. Asta era mirarea mea insa probabil pentru unii daca nu au adaos comercial  la o operatie de 20-30 minute  de peste 25-30 % ,inseamna ca nu se simt bine in ziua aia.!

 

P.S. Uleiul OEM este  sub 80ron  ,sau era cind am comentat aici.Filtru motorina OEM la liber(ti-l comanzi singur) costa 215 ron ,ca idee, filtru uleiOEM  la liber  56 ron,etc 

Oricum ,te las sa ma contrazici  fiindca  este util pentru altii,probabil.:)

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vvolvo, nu sunt preturi din carti si nu te contrazic, eu imi fac singur reviziile si reparatiile la masini, deoarece nu am gasit un service non reprezentanta care sa-mi faca o impresie buna din punct de vedere al profesionalismului.

Banuiesc ca atunci cand te duci la service ceri si o estimare a costului total si esti liber sa alegi.

In mod normal nu poti face operatiunea de schimb de ulei si filtre in 30 de minute, poti face asta daca nu respecti procedurile si timpii tehnologici.

Acum ce pot spune: banuiesc ca nu este simplu si nici ieftin sa ai un service auto cu toate atestarile si acreditarile. Pe de alta parte la cate cazane sunt pe strazi asa cum afirmi deverul este mare. 

Off topic:

Problema este ca "meseriasii" au disparut in toate domeniile. Ma chinui cu amenajarea interioara si exterioara a unei case si cred ca am imbatranit 5 ani si inca nu am terminat.

O zi buna tuturor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia de 30.000 km la un Volvo XC 40 la cât poate sa ajungă? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, Gbrl a spus:

Revizia de 30.000 km la un Volvo XC 40 la cât poate sa ajungă? 

Adică, ai XC-40 (de nou, bănuiesc) și întrebi de prețul reviziei? E cam a 200-a parte din prețul de nou al modelului.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Mașina e noua.. sau mai bine zis a fost luata de noua. Acum are 22.000 km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauciucuri 245/45/20 se pot monta pe XC 40…? Nu ating la viraj? 

Edited by Gbrl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, Gbrl a spus:

Revizia de 30.000 km la un Volvo XC 40 la cât poate sa ajungă? 

Numai consumabile OEM ,filtre ulei , aer , polen activ, combustibil si  5 l ulei (iti intra 5.2l  dar nu curge 100% din motor) sint undeva intre 930-940lei , (Rotund 190E)  cind ti le comanzi singur .Exclus manopera bun inteles si existenta unui tester dedicat pentru facut ce trebuie dupa revizie.

Ca sa iti faci o idee ,ca si costuri intermediare .

Daca insa ,efectiv  nu vrei sa misti nici un deget si mergi la service avizat  sint preturi pe care ti le pot spune cei care au mers acolo,compari cu niste raportari procentuale  din cit costa autoturismul (tare faza :) ),dai un telefon service avizat ,etc. 

 

Offtopic

 

 Marimea anvelopelor este data doar de ce recomanda fabricantul si nu altfel. In rest faci pe proprie raspundere si siguranta  daca adaptezi.Trebuie doar sa vezi ,insa numai ET-ul jantei face ca o anvelopa sa fie mai interior sau exterior. de principiu. 

 

 

Edited by Vvolvo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 18 ore, Vvolvo a spus:

...

Daca insa ,efectiv  nu vrei sa misti nici un deget si mergi la service avizat  sint preturi pe care ti le pot spune cei care au mers acolo,compari cu niste raportari procentuale  din cit costa autoturismul (tare faza :) ),dai un telefon service avizat ,etc. 

Am pus special raportul de preț, pentru a vedea că nu e exagerat de scump. La Primus Auto, am dat în jur de  1.300 lei. Trebuie însă arătat că revizia la reprezentanță, include nu doar simpla schimbare a filtrelor și a uleiului, ci și update de software, verificarea sistemului de direcție, de frânare, se pune un tester care verifică tot felul de parametri, se scrie în carnetul de service, plus înregistrarea la ei, se primește automat pe un an serviciul Volvo Asistență, iar mai nou, se primește gratuit și subscripția pe un an la Volvo on Call. La sfîrșit primești și mașina spălată și dezinfectată (eu o duc oricum curată, din semn de respect pentru cei de acolo). Totul elegant, cu programare, stai în showroom, bei o cafea, studiezi noile modele, citești o revistă, etc. Eu zic că merită experiența, dacă ai un Volvo luat de nou. 

@Gbrl În ce privește dimensiunea anvelopelor, nu cred că e o idee bună să forțezi nota. Dacă ai pe 18 inch, e suficient. 

Edited by mariusdaniel
Adăugare...
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La unele XC 40  ciocanul lui Toor, pozițiile fata  au un fel tremurat. Cum se activează aceasta opțiune? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa percepe ochiul in oglinda retrovizoare sau camera de filmat. LED-ul nu este o sursa continua de lumina, este o dioda ce emite lumina pusatorie, datorita fregventei ridicate ochiul uman o percepe ca pe o sursa continua, privita direct, insa printr-o camere video ( telefon) sau in oglina retrovizoare apare acel fliker.

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 2021-06-18 at 2:27 PM, Gbrl a spus:

Cauciucuri 245/45/20 se pot monta pe XC 40…? Nu ating la viraj? 

Salut! Nu ating deloc la a mea, au venit din fabrica.

15FF9F44-42CA-4916-8AEA-B28AE00C228E.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now