Sign in to follow this  
Followers 0
alnbln

Volvo S60 2011 - 163CP

13 posts in this topic

Buna seara,as vrea sa devenim colegi.Eu recent am gasit la un vecin de al meu un Volvo s60 163CP an de fabricatie 2011,cutie automata...dar are 360.000KM,omu' o are de 2 ani luata tot din tara de la alt propietar care a tinut-o cateva luni..are carte service pe Germania la ea doar la reprezentanta VOLVO de la 0 KM pana la 330.000KM in momentul in care a intrat in tara.Am mers cu masina mi se pare ok - trage,cutia schimba bine nu smuceste nu bate nu troncane zici ca are 36.000KM pt nu inca un zero la  nr,deci am cam ramas uimit de cat de bine arata..motorul nu se aude deloc deloc la relanti gen cand lasi masina in pornita si stai afara langa ea.

Ce am observat la masina e ca:are directia grea(mentionez ca inca are rotile de iarna pe ea) iar pe loc cand iei virezi la maxim parca se aude in ultima tura ceva asa un zgomot mai ascultit iar multe surburi pe dedesubt sau pe la motor sunt aproape coxate semn ca masina asta a avut doar reviziile facute in rest nu prea sa umblat la ea si inca un lucru,eu din ce am mai citit am inteles ca ar avea keyless pt ca are buton start stop insa cel ce o detine mi-a zis ca nu are....in fine eu i-am scos cheia din contact in timp ce mergeam cu ea si a fos nu s-a intamplat nimic.

Imi cer scuze daca nu am pus postare unde trebuie,sunt nou pe aici iar azi e prima oara cand am condus un volvo si am ramas cu gandul la el...imi place rau de tot!

Cateva sfaturi daca puteti sa imi dati v-as fi recunoscator din suflet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoturism Sh  frumos pe afara dar cu foarte multi kilometri. Este motorizare similara cu cea de pe Mondeo ,buna intr-adevar.

Din ce stiu ,sper sa nu gresesc are cutia Power Shift(stift  :)) nu tocmai  stralucita insa daca a mers pina acum ,e de bine,in teorie si mers de colo-colo..Asta ca si mici considerente tehnice. Ca cineva o vinde dupa ce a mers cu ea atitia km  ,fiecare cu ideile sale si banuiesc ca o cumperi si nu ai postat ca sa faci reclama cuiva care vrea sa scape de ea.:)

Keyless  nu are treaba cu butonul Start-Stop ,din dreapta  bord. "Chitzaitul" la cap de cursa al casetei de directie  il face  servo electro-hidraulica ,inevitabil cind este un pic de uzura sau  lichid  hidraulic vechi de ani, etc.

 

Edited by Vvolvo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 . Informeaza-te bine si apoi vei stii pe ce dai banii intrucit la asemenea rulaj devine masina de epoca.:)

Edited by Vvolvo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

1) e normal sa fie directia grea, verifica in Sensus daca se poate ajusta (functie de nivelul de echipare al masinii);
2) verifica flanse amortizor pe fata;
3) butonul de start-stop il au toate, cheia poate fi scoasa in timpul mersului, nu are legatura cu keyless-ul. Poti totusi verifica foarte simplu uitandu-te la manerul usii.

Spor la shopping!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

1) e normal sa fie directia grea, verifica in Sensus daca se poate ajusta (functie de nivelul de echipare al masinii);
2) verifica flanse amortizor pe fata;
3) butonul de start-stop il au toate, cheia poate fi scoasa in timpul mersului, nu are legatura cu keyless-ul. Poti totusi verifica foarte simplu uitandu-te la manerul usii.

Spor la shopping!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, Vvolvo a spus:

..........................Este motorizare similara cu cea de pe Mondeo ,................

 

Imi pare rau ,intrucit cu gindul la benzinare ti-am dat un raspuns gresit. .....am pierdut un piston pe drum :)

 MMMihai ti-a dat raspunsuri aplicate. 

Sper sa cumperi  ceea ce-ti  doresti!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, Vvolvo a spus:

..........................Este motorizare similara cu cea de pe Mondeo ,................

 

Imi pare rau ,intrucit cu gindul la benzinare ti-am dat un raspuns gresit. .....am pierdut un piston pe drum :)

 MMMihai ti-a dat raspunsuri aplicate. 

Sper sa cumperi  ceea ce-ti  doresti!

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, MMMihai said:

Salut,

1) e normal sa fie directia grea, verifica in Sensus daca se poate ajusta (functie de nivelul de echipare al masinii);
2) verifica flanse amortizor pe fata;
3) butonul de start-stop il au toate, cheia poate fi scoasa in timpul mersului, nu are legatura cu keyless-ul. Poti totusi verifica foarte simplu uitandu-te la manerul usii.

Spor la shopping!

 

Salut,de "chitzait-ul" din virare pe loc ce zici?Sau de faptul ca are 360.000 KM ?Sau de faptul ca are o "garla" de suruburi aproape coxate unde se vede ca practic nu s-a umblat din fabrica la ea...

Nu stiu am mers ceva masina ieri si mi s-a parut inchegata,ma gandesc ce probleme ar putea sa apara peste cateva luni un an,si daca ar fii costurile mari(consumambilele nu le includ,alea sunt niste chestii normale pe care le schimbi)....Imi place incredibil de mult masina dar exista un dar......

Apropo ce S60 e ? : D4,D3,D5? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, MMMihai said:

Salut,

1) e normal sa fie directia grea, verifica in Sensus daca se poate ajusta (functie de nivelul de echipare al masinii);
2) verifica flanse amortizor pe fata;
3) butonul de start-stop il au toate, cheia poate fi scoasa in timpul mersului, nu are legatura cu keyless-ul. Poti totusi verifica foarte simplu uitandu-te la manerul usii.

Spor la shopping!

 

Salut,de "chitzait-ul" din virare pe loc ce zici?Sau de faptul ca are 360.000 KM ?Sau de faptul ca are o "garla" de suruburi aproape coxate unde se vede ca practic nu s-a umblat din fabrica la ea...

Nu stiu am mers ceva masina ieri si mi s-a parut inchegata,ma gandesc ce probleme ar putea sa apara peste cateva luni un an,si daca ar fii costurile mari(consumambilele nu le includ,alea sunt niste chestii normale pe care le schimbi)....Imi place incredibil de mult masina dar exista un dar......

Apropo ce S60 e ? : D4,D3,D5? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa iti completez eu ."Chitzait"ul apare si cind fortezi directia la maximum,indiferent in ce regim  de "duritate" sau "elasticitate" ai directiei selectezi din Sensus .

Un rulaj  de 360k inseamna  destul .Trebuie sa te uiti in cartea de service si sa vezi cit de consecvent au fost facute si unde reviziile anuale (sau de km). Este totusi uh autoturism  Sh si vechi .Odata ce vei circula cu ea vreo 1000-2000Km atunci vezi ce se "lasa" din componente (articulatii,flanse,amortizoare) mai cu seama daca a stat o vreme necirculata.

O masina cu care nu s-a circulat o vreme are multe repere in "adormire" .In orice caz daca ai comentarii de felul ,"trage" motorul ,gindeste-te ca este diesel si are un minim de 380 sau 400Nm  insa  se conduce in turatille de cuplu are turbinei, nefiind benzinar unde limita rpm. poate fi rosu frecvent..Ti-am raspuns  cu aceste considerente ,si detalii, amanunte ,in ideea ca  ai familie ,doresti o masina decenta  ce necesita niste costuri cu intretinerea nu tocmai mici ,etc

Costurile ti le poti calcula singur la revizia mica sau mare functie de ce piese optezi .OEM  sau A.M.(aftermarket ) .Este D3 163Cp /DPF uscat,5 pistoane ,1984cmc si cu repere mecanice compatibile cu Ford Mondeo ( FoMoCo),fiind aproximativ aceeasi platforma, implicit costuri ceva mai mici fata de OEM Volvo

Cel mai bine este sa iti faci timp sa studiezi ce comporta Volvo si implicit acest model.Cind cumperi un autoturism stii cum sa il (trebuie) verifici ,ce sa urmaresti , verificare pe elevator,drum de proba,etc. Eu nu am facut decit sa te ajut cumva cu mici detalii asa la prima mina .:)

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

  ..

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-as putea da si eu cateva sfaturi din experienta mea de 1 an si 6 luni de cand detin un S60 D5.

 

- Gaseste-ti un service/baiat care se pricepe la aceste masini, scapi mai ieftin si cu mai putine dureri de cap.

- Dupa ce il cumperi, schimba toate curelele masinii (daca are curele daca nu lant) si toate lichidele (ulei cutie, ulei motor, ulei servo, antigel si lichid de frana).

- Pastreaza-ti INTOTDEAUNA bani pentru reparatii (aprox 1000E ar trebui sa fie cat-de-cat suficienti).

 

Bucura-te de masina ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by herrodoth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0