mitrel

Cutie de viteze Geartronic

29 posts in this topic

Buna seara ,

As dori sa stiu ce tip este  cutia de viteze automata  de la XC 40 D4 AWD R-Design Geartronic , cu dublu ambreiaj sau cu convertizor de cuplu .

Puteti sa ma ajutati si sa ma informati daca se schimba uleiul la cutie sau nu , pentru ca la reprezentanta mi s-a spus ca nu se schimba , dar nu as vrea sa am probleme la cutie , pentru ca nu am schimbat uleiul .

Va multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi pe mâna Reprezentanței. Dacă ei spun că nu se schimbă uleiul, atunci așa e. În orice caz, dacă nu ai probleme cu cutia, nu-ți fă probleme inutil. Nu știu de ce tip e, dar nici nu contează prea mult, câtă vreme schimbă bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ti-as sugera sa consulti si o alta 'reprezentanta' (a se citi: dealer, noi nu avem reprezentante). Cei din Bucuresti (Primus, cel putin) ofera operatiunea de flush pentru TF80/TG81. Nu sunt sigur daca se poate efectua si la Excellence sau nu.

Uleiul lifetime tine cat durata de vietii prognozata a masinii, adica vreo 8 ani. Eu unul am schimbat uleiul in TF80 @ D5 (dupa 60k km de la schimbul cutiei) si am de gand sa il schimb si la actuala masina (echipata cu TG81) cand ajunge la 60K km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am aceeasi dilema. Am sunat la 4 reprezentante si 2 schimba uleiul, 2 nu recomanda fiindca e lifetime. Am 104000km si schimba legat, fara lag. Cutie AISIN TG-81SC. Fiind cutie Toyota, am sunat si la ei si mi-au spus ca nu schimba la tipul asta de cutie desi personal si neoficial recomanda :) Mi-e sa nu schimb si sa inceapa sa apara probleme cum au mai patit colegi de forum. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,Volvo nu recomanda , Toyota nu recomanda etc...dar fabricantul cutiei AISIN recomanda in specificatiile cutiei schimbarea uleiului la 80000 km, daca verifici uleiul si are culoare schimbata (uleiul nou are culoare roz capsuna) si observi ca a capatat un miros neplacut trebuie schimbat urgent,fluiditatea si calitatile hidraulice sunt afectate,E o procedura simpla descrisa pe forum sau pe youtube de spalare a cutiei si apoi inlocuire ulei poti sa o faci singur in 30 de minute, se poate face si in orice service unde oameni se pricep prin metoda clasica flush sau cu aparate ATF de la liqui moly sau ravenol.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luni am programare la service sa schimb discurile fata si toate placutele si il voi ruga pe mecanic sa verifice daca nu e complicat.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/9/2021 at 1:55 PM, Victor said:

Luni am programare la service sa schimb discurile fata si toate placutele si il voi ruga pe mecanic sa verifice daca nu e complicat.

 

Salut,

Placutele mele sunt pe final.

Am inteles ca nu au senzor de uzura!!!

Ai pus placute OEM?

Ce pret au?

Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 230 ron spate si 260 ron fata, ATE. Discuri fata Volvo, 800 ron, manopera 155 ron. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Victor said:

Salut, 230 ron spate si 260 ron fata, ATE. Discuri fata Volvo, 800 ron, manopera 155 ron. 

In service volvo?

Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, multimarca, unde fac reviziile de 15 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Victor said:

Nu, multimarca, unde fac reviziile de 15 ani.

Ma si miram :))

Am primit o oferta de la Primus.

Schimbat placute frana fata/spate.....1800 ron :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am facut prostia cu ATE. In nici 2000km vibra volanul. am pierdut banii pe un set de placute ATE, 2 discuri ATE si manopera la un ,,specialist,, pe care momentan ma aptin sa ii dau numele. De o saptamana merg pe original. Puse cu manuta mea. Adica suruburi si prezoane stranse la cuplu cu dinamometrica, curatat culisantii, port-etrierii si vaselina ceramica unde trebuie. M-am invatat minte!

Edited by hary

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Pentru P3, diferenta intre ATE si OE este atat de mica incat nu renteaza sa cumperi ATE.

Ce face fiecare cu masina lui, e treaba lui. Dar cand conduci o masina care acum 3 ani a costat cel putin 40K euro, 300E nu cred ca ar trebui sa para o suma mare pentru schimbatul placutelor de frana.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Originalele sunt tot o marca,mai nou se pare ca sunt Galfer sau chiar Jurid facute in patrie.Deci nu Mai sunt diferente,parerea mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, hary said:

eu am facut prostia cu ATE. In nici 2000km vibra volanul. am pierdut banii pe un set de placute ATE, 2 discuri ATE si manopera la un ,,specialist,, pe care momentan ma aptin sa ii dau numele. De o saptamana merg pe original. Puse cu manuta mea. Adica suruburi si prezoane stranse la cuplu cu dinamometrica, curatat culisantii, port-etrierii si vaselina ceramica unde trebuie. M-am invatat minte!

1200 ron fata si spate e oferta primita de mine....fara montaj...

Cred ca au si foita de aur ceva

Clar si cele OEM sunt o marca...

Gasesc pe net si la 130 ron setul...

Prea mare diferenta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la 850 diferenta intre ATE si OE este de 15%. Achizitionate de la un magazin de piese, nu dealer. Din experienta mea, dealerul mai pune 25-30% adaos.

Si da, discuri made in China si placute Made in India. Marca Roulunds. Ce este important insa, franeaza foarte bine si nu s-au ovalizat indiferent de conditiile de drum (stil de mers, ploaie, etc...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Întrebare... 

Fac apel te pe consola mașinii și pornește în mod PRIVACY... Cum fac sa pornească automat în mod Handfree...? Pana acum câteva zile a mers... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Ujio said:

Originalele sunt tot o marca,mai nou se pare ca sunt Galfer sau chiar Jurid facute in patrie.Deci nu Mai sunt diferente,parerea mea.

Ai luat tu discuri originale si ai vazut ca scrie altceva pe ele decat Volvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuza-mi exprimarea dar daca te iei doar dupa ce scrie doar,esti credul,limitat sau macar slab dotat intelectual.Piese OE de la marci consacrate au sters codul de piesa OE sau acela al producatorului..Da,am luat recent pe bani putini discuri OE,intimplator am gasit de ocazie,scrie pe cutie Made in Sweden,pe punga interioara la fel e stampilat,dar pe disc nici un nume,doar codul OE si limita de uzura,ca pe cele ce am aruncat,uzate.Daca vrei sa bati drumul sa te convingi, am ceva tampoane de motor si ambalajul discurilor nu l-am aruncat,berea o aduci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie 23.000 km

XC 40 2020. 

Preț 1.800 lei din care manopera 780 lei. Cum vi se pare? Ajuns la 9. 00 ieșit la 10.00. Manopera 1 ora. 

Mi se pare cam mult... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizia vine la pachet cu Service 2.0. Mie mi se pare o afacere foarte buna. Update-uri intotdeauna la zi, constatarea eventualelor defecte in cadrul inspectiei si asigurare rutiera pentru 12 luni.

Daca mergi la alt service competent, dai probabil in jur de 1100-1200 pentru o revizie cu piese OE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/16/2021 at 7:56 AM, Ujio said:

Scuza-mi exprimarea dar daca te iei doar dupa ce scrie doar,esti credul,limitat sau macar slab dotat intelectual.

Mai usor cu limbajul! Tocmai asta iti spuneam...ca am luat si eu originale si nu au stantat nimic altceva decat volvo. Nu e nevoie sa bat drumul pana la tine ca am in garaj atat cutiie cat si pungile cu care au venit. In rest esi liber sa iti pui ce vrei ...eu am scris ca pe ATE am avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se falsifica ce se vinde bine.ATE au fost odata bune printre alte nume mai putin bune si apoi amatorii de ATE si-au luat teapa,produsele foarte uzuale de la ATE fiind falsificate.Altfel spus cu cit se afirma feedback-uri mai multe bune pentru o marca,cu atit sansele sa fie falsificata sunt mai mari ulterior.Ai dreptate,trebuia sa ma opresc la credul,restul sunt ofensive...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile si placutele au fost verificate de mine dupa codul QR. Sunt sigur ca nu au fost ”manarite”. Au fost montate prost sau le-a decalit ala care le-a montat. Pe principiul...nu pleaca clientul cu vopseaua de protectie pe ele. Mai bine pleaca berbecul cu ele in proba, pune frane ca prostul si mai da si putin prin balti cu ele. Rezultatul...vibratii in volan din belsug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now