Sign in to follow this  
Followers 0
MARIUSXC902007

Bucse SAU brate spate punte

4 posts in this topic

Am achizitionat de curand un xc90 2007 facelift. masina merge bine problema este ca danseaza pe strada tare si fuge spatele stanga dreapta . Am fost la service si au constatat ca am uzura mare la majoritatea bucselor de pe puntea spate. Se gasesc de comandat buce separat un magazin sau o firma care aduce asa ceva.? Pe original ma gandesc ca bratele spate costa foarte mult. Ce imi recomandati.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recomandarea este ,numai piese OEM.

Probabil exista bucse separat din alt material decit cauciucul insa la asemenea tren inferior si masa ce comporta XC-ul   este necesar piese noi OEM.(Exclus aftermarket  fiindca tot "gunoaie" sint) Este pacat de autoturism .Daca ai fi avut S90 sau 960 cu LDS sa vezi ce structura de articulatii are  poate ai intelege de ce este musai necesar OEM-uri la un Xc90 pe partea de articulatii spate respectiv fata.

Un XC 90 se intretine la preturi mari daca tii la clasa sa si sa mergi de drag si placere.. Altfel te poti considera  purtator de Aro ,x5(modele vechi)LR,etc la care doar  emblema ramine de ele .Sa nu te superi ,ca nu este frumos.:)

 

Ar fi vorba de o cirpeala cu Sh-uri ,insa  nu stiu ce sa iti zic ,fiindca este cam nu stiu cum ...:huh:

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ca parere,de cind am constatat ca piesele originale nu mai sunt de calitatea pretinsa,bucsele le-as face la vreun atelier ce toarna,confectioneaza,daca mai exista asa ceva.De exemplu,in Polonia exista producatori de bucse tip TEDGUM,ce fac o treaba buna,zic eu.Ca noi cumparam masinile deja omorite de fostii proprietari din Occident,asta e alta mancare de peste.Problema la bucse sh e ca sunt imbatrinite,cauciucul nu mai are proprietati,e rigid si fisurat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este relativ ce spui,insa judecind logic o piesa OEM de schimb este calitativ similar cu  o piesa OEM pentru  fabricare auto pe linia de asamblare in principiu.  Sint repere  si functie de zona de fabricatie ,reteta, dar acum la drept vorbind sint la ani lumina ca si calitate fata de AM-uri.

Traim in globallizare si este posibil intr-o mica masura sa fii scazut si calitatea de la 10 la 9-9,5, insa procedura de turnare sub presiune ,reteta, si logistica aferenta le face foarte durabile fata de AM

Legat de Sh-uri .din considerente  practice  spun, avind o dauna totala personala ,v40,pe care am fost nevoit sa o descompun . M-am mirat cit de bine  erau conservate multe repere mecanice ,articulatii ,pentru un rulaj de peste 250k si virsta 15 ani. . Inainte cu citeva luni imi cumparasem spre inlocuire bascula Lemforder la "modesta " suma  290Ron(pivot inclus) si in citeva luni a fost gata de aruncat,pivotul .Si circul mai batrineste ,putin, atent la gropi ,linii tramvai etc.Intimplare  sau o fi fost de la prea mult stat in parcare!..:)

Bine ar fi sa incerce cu TEDGUM  si sigur va iesi mai ieftin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0