Sign in to follow this  
Followers 0
Baczo

V60, 2011, 1.6D, 115cp

4 posts in this topic

Buna ziua, 

Detin un volvo V60, 1.6d, 115 cp, l-am cumparat cu probleme dar nu am stiut de ele pana l am dat jos de pe platforma. Porneste greu trebuie de mai multe ori sa dau la automat ca sa porneasca, iar dupa 3,4 min cat timp insist ca sa porneasca, dupa pornire iese un fum grioi- alboi ca dintr un horn(dezastru).Mecanicu mi a recomandat sa verific injectoarele, le am verificat la o firma autorizata pe banc si doua imi erau duse.Le am inlocuit si scotea fum si mai mult. Am inlocuit si regulator de presiune la recomandarea mecanicului si nimic tot la fel porneste. Pana la urma am desfacut motorul crezand ca ar fi ceva din el. Pistoane ok, chiulasa am dus o la verificat, nu ii fisurata, au planat o, iau schimbat supape, scaune....etc, am pus o sus, la fel. Nu mai stiu ce sa cred ce se mai poate face la ea .Va rog sa ma ajutati cu un sfat cei care va pricepeti(mecanici).

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-ai cam batut joc de masina ,indirect si indiferent ca a fost sau nu mearsa inainte sa o cumperi  sau porneste abia dupa 3min.

Era  nevoie de un tester  dedicat  ,eventual si un  schimb minimal ( ulei si filtre ) ,dupa aceea concluziile ,ulterior rezolvarea.

Concluzia :

Daca asculti dupa orice "pafarist" sa schimbi dupa ureche sau umbli in motor asa la plesneala ,o pui gopsodareste.

Altfel sint service-uri in Bucuresti care  lucreaza fix pe aceasta marca.Cauta ,vezi ,intreaba. 

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vvolvo said:

Ti-ai cam batut joc de masina ,indirect si indiferent ca a fost sau nu mearsa inainte sa o cumperi  sau porneste abia dupa 3min.

Era  nevoie de un tester  dedicat  ,eventual si un  schimb minimal ( ulei si filtre ) ,dupa aceea concluziile ,ulterior rezolvarea.

Concluzia :

Daca asculti dupa orice "pafarist" sa schimbi dupa ureche sau umbli in motor asa la plesneala ,o pui gopsodareste.

Altfel sint service-uri in Bucuresti care  lucreaza fix pe aceasta marca.Cauta ,vezi ,intreaba. 

 

Stimate membru al grupului,

tin sa te anunt ca masina dupa ce am adus o i am facut distributia, am facut schimbu de ulei, i am pus folii pe spate, cu gandu ca nu ii ceva grav.(m am gandit ca schimb un injector doua si se rezolva) I am facut  o sumedenie de diagnoze cu testere dedicate si nu, la diferite serviceuri, problema era ca la nici una nu dadea nimic in afara de injectoare cu diferite valori.( aici ii problema). Ce nu am amintit prima data ii ca dupa ce motorul se incalzeste merge bine.Nu sunt din Bucuresti ci din Baia Mare unde nu este reprezentanta Volvo. Daca esti mai vechi in grup si stii cumva o persoana in zona care ma poate ajuta scrie mi te rog.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimabile ,nu te iau in deridere .

Am subliniat doar faptul ca  ai fost laconic in exprimare cu privire la ce ai facut autoturismului ,ca atare am tras o simpla concluzie si apoi daca spui ca a fost amanuntita "cautarea  defectului" macar intrebai inainte niste avizati ,una alta  si fara sa iti facut bucatele chiulasa. Cind se intra cu tester pe management motor  trebuie cautate valori dinamice in parametrii optimi ale functionarii si nu "vinat" de erori. Nu apar atunci  ,ne epucam de desfacut ca vedem ,noi.

Daca i s-a facut distributia , a fost bine facuta?!De ex.!

Daca service-ul nu are  logistica ,oameni macar mediu calificati  si te conving sa incepi cine ce stie reparatie ca vad ei pina la urma ,mai bine nu.

In fine era doar un sfat si fii linistit ca nu am ceva cu tine .Este bine sa ne fi  plictisit cu amanunte facute la autoturism anterior ca eventual sa continuam de acolo,daca putem. si sa iti dam o mica mina de ajutor.

 

 BGMotors(Bogdan) si SwedeTech (Vadim). Sint 2 service-uri .Ii intrebi si vezi ce poti ajutor  sau sfaturi tehnice sa iti dea.

Offtopic

 Sint adeptul  principiului urmator: Un motor  desfacut sau chiulasa este "gata" pentru viitor ca si fiabilitate . Este doar un pansament cu scotch..Fiecare cu "damblaua "sa.:)

In mod exceptional la problema VEA cu segmenti +pistoane bad design ,mai merge facuta procedura ,daca este profesionist service-ul.(garantie 12-24luni) fiind recomandata si  ,indicata de fabricantul Volvo pentru a salva autoturismul de la consum excesiv de ulei. ,..

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0