RaduBRM

Achizitie Volvo S60 - 2011 - 163 cp

8 posts in this topic

Salut tuturor.

Sper ca nu incalc vreo regula prin faptul ca cer ajutorul din primul post.

Sunt interesat de achizitia unui Volvo S60, an fabricatie : 2011, km : 180.000, motorizare 2.0d , 163 cp,  pret : 7500e - Second hand Volvo S60 - 7 450 EUR, 179 000 km, 2012 - autovit.ro

Masina e adusa din Belgia, pentru vanzare, vanzatorul zice ca are carte service si e fara niciun fel de accident/dauna insemnata.

Ce mi se pare interesant e ca in Germania spre exemplu aceeasi masina e la +1000E.. imi scapa mie ceva ? (cam toate masinile de pe piata RO observ ca sunt mai ieftine, insa nici in afara nu e totul roz, avand in vedere ca se vand si masini "accident free" care la verificari ulterioare sunt cu daune de mii de euro) - 3 daune aici, din care ultima 3500-5000e :  Volkswagen Jetta VI Highline als Limousine in Trier (mobile.de)

Mentionez ca nu am mai detinut Volvo, deci sunt in afara si la dreapta, documentarea am facut-o de pe internet in principiu, dar din cercetarile de pana acum am inteles ca e ok motorizarea aceasta.

Daca aveti si alte sfaturi ref. la motor, respectiv alte poate, ce sa urmaresc exact, sunt binevenite.  

Multumesc !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Sunt cam in aceeasi situatie,adica la primul Volvo.Intereseaza-te de bubele masinii si nu lua de la samsar.Am o ruda cu care nu sunt in relatii si a halit o masina ce a costat 1100 euro si el a platit 4100 pentru ea,ca ulterior sa descopere si ca are aproape 400000km.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ura!

Fiindca sint achizitii din licitatii pe firma (marja tva),daca se incadreaza auto de vorbesti sau in caz defavorabil  le mai intineresc pe rulaj,ma gindesc .(era odata).

Ceri VIN-ul ,dai o suma mica pe site-uri de certificari date auto si totul iese la iveala. Motorizarea este una reusita.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsurile voastre.

Daca am cerut ajutorul, mi se pare corect sa si spun cum s-a finalizat discutia cu masina de mai sus.

Dupa ce am insistat 3 zile consecutiv sa mi se dea seria de sasiu a masinii, pe care nu am primit-o din din diverse motive, am zis fie, hai sa merg s-o vad.

Masina la prima vedere este ca in anunt, insa la o verificare amanuntita toba era neagra, iar dupa verificarea seriei in 2019 masina avea 206 mii km, si 4 daune (din care doua a 5000-10000 eur cf raportului). Si asa a iesit totul la iveala.

Mai caut.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu-ti da VIN-ul, nici nu te mai obosi sa te deplasezi. Parerea mea.

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto nu se cumpara din Ro daca vrei ceva bunicel-bun  ,foarte bun sau in cazuri exceptionale din Ro de la cunoscuti apropiati,buni prieteni. Am spus asta cu foarte multi ani.

NU exista auto din licitatii fara sa nu fie  sifonata un pic,zgiriata ,probleme mici etc .Astea se rezolva dupa  si apoi se pun in vinzare aici in Ro. Cine o cumpara la liber din afara si o revinde in Ro este si mai  rapandula cind are pret mic.Ce conteaza ca se cheama Volvo ?!!Poate fi si alta marca peste sau sub. De fapt sportul national vad ca  inca merge.:)

Cei care vind sub My 2013-2014 mai  aduc si rapandule ,care au pret in consecinta.

Cit timp legislatia romana ,nu stipuleaza existenta unor acte la inscriere RAR ,identice cu cele pe care niste site-uri fac bani din asta (interogare baze europene auto) ,prin verificare VIN auto de catre potentialul cumparator ,totul este o bulibaseala ,loterie ,noroc sau in caz exceptional  onestitate in cazul vinzatorilor corecti.

Din ce stiam mai demult ,poate stiu eu gresit:huh: este ca daunele economice  nu se revind in tari UE decit pentru piese.Ori 10000E ca si dauna ,suna!!!!!

Edited by Vvolvo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce am mai dat si de alte anunturi "gresite" de pe olx si autovit, am zis pas cu totul la cumparat masina de aici.

Am gasit urmatoarea, in Franta :  Volvo s60 2.0 - d3 136 2013 & 176000 - Voitures (leboncoin.fr)

Observ ca e de 136cp, care am inteles ca e un 2.4 D5 (produs de Volvo) detunat.. comercializat sub D3 pt aceasta versiune si D4 pt versiunea de 163 cai.

Ma dau peste cap putin denumirile astea... daca n-am inteles bine, corectati-ma.

Sunt probleme cu DPF/EGR la aceasta motorizare ori altele decat cele comune (ac/cureaua de accesorii..) de care ar trebui sa stiu ? 

Mersi !

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauti D3 sau D4 motorizari de 1984cmc in 5 pistoane,astea vin pe generatia 2 ,MY2009 in sus. Nu iti plac in 5 atunci cauti VEA in 4 ,mai noi in MY si pretul in consecinta.

Despre ce spui tu cu 2.4D (2400cmc) e vorba de motorizari ale generatiei 1,cu care nu ai treaba

.Volvo D5 este numai de 2400cmc pina la aparitia  motorizarilor VEA ,MY 2015 in sus,unde sint de 1969cmc.

Ca orice Sh pot fi probleme sau nu functie de cum a fost intretinut autoturismul.

Cele mai curate  tehnic  auto sint in NL .In F nu sint asa intretinute si mai ales ca scapa (a scapat) de ele Parisul  , probabil si alte mari orase .

Cum o dai nu este ca un autoturism nou.

Succes si stii vorba aia "cu cit alegi ,nu mai ai ce sa culegi"

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now