sorin107

Achizitie Volvo S60 D3 - sfaturi,va rog! :)

14 posts in this topic

Salut!

Stiu ca este al n-lea topic deschis in sensul asta, dar promit ca le-am citit pe toate celelalte inainte sa intreb :) 

As avea nevoie de cateva sfaturi de achizitie, dar intai sa va spun situatia mea ca sa-mi clarific optiunile. Am avut o masina de firma, am schimbat firma si am optat pentru car allowance, deoarece socrul meu sta langa mine, are un ML 250 pe care il impartim, la nevoie. Pentru ca uneori programul ni se suprapune (diverse activitati cu copiii, etc.), am mai avea nevoie de o masina. Am citit enorm despre Volvo si m-am oprit la S60 (recent m-am uitat si pe S80 si mi se pare cam rigid si nu foarte fain la exterior). Masina va fi folosita cu preponderenta in oras si suburbii, intr-o proportie de 80-85 la suta. Pe considerentul asta, n-as vrea sa investesc mai mult de 10000 de euro pentru a o achizitiona, intrucat stiu ca cel mai probabil o sa trebuiasca sa mai bag ceva bani si ulterior. Asa ca ma orientez la o masina cam din 2012-2013 si as avea 2-3 optiuni.

1. https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-s60-2-0-d3-momentum-start-stop-geartronic-diesel-schwarz-10cb66ce-9c3c-2c62-e053-0100007fdaf0?&cldtidx=2&lastSeenGuidPresent=true

Aici sunt deja in discutii cu vanzatorul si anuntul nu contine toate optiunile. Stiu ca acesta e momentum si preferabil e summum, dar totusi are: Blis, City Safety, Driver alert, Collision warning, Active bending lights, trapa, incalzire in scaune fata-spate, cruise control, etc. Am si niste documente de-ale ei, daca e nevoie. 

2. https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-s60-2-0-d3-geartronic-leder-navi-pdc-pano-dak-diesel-silber-5eafa338-ce56-4559-9aac-0880fae2097f?&cldtidx=3&lastSeenGuidPresent=true

Aici inca nu am intrat in discutii cu dealerul, sa zicem ca e mai atractiv pentru c-ar avea mai putini kilometri, dar nu am foarte multe detalii despre ea, in rest.

 

3. https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-s80-d3-aut-summum-diesel-weiss-a357afa3-9704-48ed-8d54-c3ddb61fbfb8?&cldtidx=5&lastSeenGuidPresent=true

Asta e un S80 care are un interior senzatie si e bine dotat, dar parca usurel invechit la exterior.

 

Va multumesc frumos pentru pareri si pentru ajutor!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ura!

In oras 90% benzinarul  este ce trebuie chiar si "gazat" este cel mai util si  usor financiar de intretinut,foarte silentios si nu "tractor".Nu uita ca  motorizarile expuse sint diesel cu multe revizii la activ ,deci rulaj mare.. S80 este mult peste S60 dar depinde ce gusturi ai .Apoi S80 nu este rigid, cum spui tu. 

In fine ,nu iti tai elanul si apoi cit timp dealerul iti arata nr, de inmatriculare sau eventual  VIN-ul  ,stii intr-adevar ca are rulaj mic,cum  sustine. Altfel sint povesti si platesti niste bani in plus ,Daca tintesti  spre ceva de care te vei plictisi in 2,3 ani probabil (sigur) cu cit optionalele sint mai multe cu atit vei avea sanse sa o vinzi mai repede.

Sint doar niste impresii insa tu stii ce iti place.

Numai succes :)

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

In bugetul precizat, nu cred ca reusesti sa gasesti decat T3/T4 (1.6T).
Personal - eu as merge pe un benzinar cel putin 2.0, adica T5 sau T6.

Cred ca D3 e cam 'putin' motor pentru un S80. Pe S60 se misca... decent, dar nu mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! 

 

si de un S80 2.4 D5, echipat Polestar, pe care l-as folosi preponderent in oras ce spuneti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu n-am avut probleme cu S60 D5 AWD timp de aprox. 5 ani, folosit preponderent in oras. Este adevarat si ca au inceput sa imbatraneasca masinile astea deci s-ar putea sa mai ai mici neplaceri. Tine pe de-o parte de noroc, pe de alta parte de modul in care a fost tratata masina pana acum.

Echipare Polestar pe S80 nu cred sa existe, probabil este vorba doar de optimizarea software a motorului/cutiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am inteles, ca mi s-a ivit si o astfel de varianta si as vrea sa stiu daca pot s-o iau in considerare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, MMihai said:

Eu n-am avut probleme cu S60 D5 AWD timp de aprox. 5 ani, folosit preponderent in oras. Este adevarat si ca au inceput sa imbatraneasca masinile astea deci s-ar putea sa mai ai mici neplaceri. Tine pe de-o parte de noroc, pe de alta parte de modul in care a fost tratata masina pana acum.

Echipare Polestar pe S80 nu cred sa existe, probabil este vorba doar de optimizarea software a motorului/cutiei.

da, exact asta e, e S80 summum (D5, 230 de cai) automat cu optimizarea cutiei. evident, e o motorizare diesel si mai mare decat cea pe care o vizam initial, dar parca nu mi se pare dracul atat de negru daca iau diesel.

poate e o chestie subiectiva, dar sa pun gaz pe un volvo mi se pare neelegant. iar pentru ca eu am uz preponderent urban si ma intereseaza consumul, n-as vrea sa investesc 2-3 mii in plus pentru un benzinar, pe langa faptul ca o sa investesc ulterior mai multi bani in combustibil.

initial nu mi se parea viabil S80-ul, pentru ca-l consideram asemanator cu un frigider, cel putin pe culoarea alba :) , dar summumul asta exceleaza prin dotari si parca l-as prefera totusi S60-ului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Investitia nu e sinonim cu cheltuiala.Apoi banuiesc ca problemele la orice diesel modern apar la utilizarea in urban in functie de km parcursi,si bineinteles,cum spunea Mihai,de cum a fost tinuta masina.De exemplu eu daca as face multi km preponderent in urban nu as lua diesel,sigur as avea probleme.Si nu in ultimul rind,multe din optiunile ce ai enumerat iti sunt inutile in urban.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cheltuiala, da :)

as zice c-ar fi undeva la 10-15.000 de km pe an in urban. daca compar diferenta pe care-as da-o pe un benzinar + costul suplimentar al combustibilului, probabil c-ar fi egal cu costul de acoperire al problemelor pe care mi le-ar putea cauza dieselul, nu? si atunci...parca prefer sa dau mai putini bani acum pe un diesel si sa sper ca n-o sa am probleme ;) 

un coleg de forum spunea mai sus ca e bine sa iei ceva foarte dotat, ca acolo se face diferenta la o eventuala revanzare, si sunt de acord. si nu stiu cu ce nu m-ar ajuta urban city safety, pilot adaptativ, chiar si blis. da, cruise control e pentru autostrada, dar o sa fie si drumuri de-alea, chiar daca mai rare. 

nu ma-ntelegeti gresit, e clar ca voi vorbiti in cunostinta de cauza si eu v-am rugat sa ma sfatuiti. dar pe premisa asta n-ar mai trebui sa fie dieseluri in orase. or ele sunt, si-s multe. chiar si ML-ul de care va ziceam, e 2.5 motorina, are peste 200000 km, e folosit urban si n-a avut probleme. bun, e clar ca depinde de o gramada de factori.

hai sa zicem ca m-am decis sa iau diesel si ca optiunile sunt fie s60-ul ala D3 momentum din belgia, fie s80-ul asta D5 summum polestar. acelasi numar de kilometri. ce aleg? :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenind  again, sa stii ca ,daca nu esti dornic sa mergi mai sprinten intre mai multe semafoare ,un benzinar nu consuma mult daca il conduci decent.Am zis GPL doar in ideea ca vrei sa scoti un consum echivalent ceva sub un diesel (la pret per litru ma refer)similar la capacitatea cilindrica.

Un benzinar  ajunge sa consume pe la 8.5-10l/100 ,T3,T4 mers decent oras.Nu ii auzi motorul ,etc.Bun sint motorizari comune cu Ford in 4 cilindri,inclusiv unul din T5-uri.

Incheind acum ,este mai placut la mers si confort un S80 ,neajunsul va fi ,daca cumva depasesti 150-160kmh vreodata incepe sa "urle" un pic motorul ,ceva zgomot  ,raportat la un benzinar.Asta daca ai urechea fina si vrei sa auzi doar un mic fisiit la drum si nu altceva.Sint poate doar mofturi  ce zic ,avind  majoritar  benzinare.

In multe benzinare te ia somnul la viteze mari ,asa ca mai bine un diesel.:D

Legat de culoarea alba , este ceva deosebit vopsea metalizat perlat  si numai pe executive cars.La prima vedere  ti se pare ca este oarecum "alb de salvare"  sau "alb digi" ,insa la soare  se vede cu totul deosebit si nu alb banal.Are pigmenti si de verde si galben ,etc.

Bafta in alegere

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, inclin spre s80-ul ala acum. s60 imi placea mai tare pentru designul exterior, dar cred ca ai dreptate si e incomparabil confortul unui S80. dar raman pe diesel, benzinarele mi se par prea scumpe pentru bugetul meu si luand in considerare si consumul ulterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca cel mai simplu ai rezolva dilema conducandu-le, e improbabil sa nu ti se para D5-ul altceva fata de D3. :))

Si atunci, alegerea va deveni un pic mai usoara. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now