Posted 19 Nov 2021 · Report post Va salut. Sunt pentru prima oara pe acest forum și pentru prima oara pe orice forum. Dețin de foarte scurt timp un Volvo XC60 din 2011 și problema pe care o am este la baterie. Am cumpărat o baterie noua și la testarea pentru garanție, apare ca incarca 14.8, 15 V. Din acest motiv nu poate sa îmi facă garanția. Am schimbat releul de la alternator la sugestia unui electrician dar se pare ca problema nu este de acolo. Poate sa îmi spună cineva va rog, din experienta sau știința fiecăruia, ce ar putea cauza asta? Mulțumesc și sper sa îmi răspundă cineva. Mulțumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2021 (edited) · Report post Vina mare o are electricianul ,fiind putin depasit de evenimente. Trebuie sa pui un tester dedicat marcii si sa vezi BMS-ul. De fel cind este frig afara vei avea o tensiune de incarcare si peste 15V dar nu pe intervale lungi periculoase pentru acumulator ,totusi tensiunea este monitorizata cu grija iar in relanti va fi cea obisnuita (13.8-14.3V).Asta este Volvo. Trebuie sa mergi acolo unde trebuie fiind si din Bucuresti. Te ajutam dar nu mai am DICE. Am facut-o cu un sfat doar. Edited 20 Nov 2021 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Nov 2021 · Report post Am pus un tester dar în niciun caz nu era tester dedicat Volvo, am făcut resetarea BMS, și totuși apare la fel. Cineva mi-a recomandat sa pun o baterie AGM. O sa cumpăr o Caranda AGM dar sa spun sincer nu știu care ar fii diferența cu sau fără AGM în condițiile în care alternatorul incarca în parametrii aceia de 14.8, 15. Țin sa specific ca afara nu a fost frig chiar deloc. Mulțumesc mult pentru răspuns. Share this post Link to post Share on other sites