GabiGM

BCM-0101

11 posts in this topic

Buna ziua,

Am un Volvo V50 din 2008 1.6D cu codul BCM-0101. Problema este ca nu porneste, iar daca o face, are oscilatii de turatie ca si cum ar avea intreruperi pe alimentare. La un moment dat daca inist sta in ralanti. Ciudatenia este ca daca vreau sa sterg codul ( cu VIDA), motorul incepe sa se balbaie si se opreste. S-a lovit cineva de simptomul acesta? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am citit tot despre asta, nu se incadreaza la nimic. De ce se opreste motorul cind vreau sa sterg eroarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pornesti de aici, insa cum este auto vechi poate fi eroare cu defect indirect, contacte imperfecte pe module ,etc

Code: BCM-0101

Definition:  Communication Between Control Modules. Communication Problems with the (ECM)

Description:

Note! The diagnostic trouble code (DTC) applies only to cars with stability and traction control (STC) / dynamic stability and traction control (DSTC). The engine control module (ECM) transmits a signal via the control area network (CAN) which indicates whether the engine speed signal or the torque signal to the brake control module (BCM) is correct or not. The brake control module (BCM) uses the engine speed (RPM) signal during control of the stability function. The diagnostic trouble code (DTC) is stored if the brake control module (BCM) registers that the engine control module (ECM) has transmitted a signal indicating that the engine speed (RPM) signal is implausible. The diagnostic trouble code (DTC) can be diagnosed after the engine has been started.

Cause: Fault in the engine management system.

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Intampin aceeasi problema si nu ii dau de cap, BCM 0101 si ECM 0336 RPM sensor faulty signal, am schimbat senzorul de la axul cu came(RPM sensor) si tot nu pornește mașina, menționez ca am șters erorile cu Vida dupa ce am pus senzorul nou.

Edited by Stefan22

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Stefan22 said:

.

 

Edited by Stefan22

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cind ai masina ! Esti proprietar de ceva vreme si acum i-a ajuns si masinii sau..?!

Intreb doar in ideea daca cumva este achizitie recenta  si ai probleme  este de rau pe viitor mai ales cu aceste modele. Nu e regula dar este plina Europa de astfel de modele -cazaturi de 1500-2500E care zac ,a fi vindute .

 

Concluzia:

Fiindca ai schimbat un senzor  a carui eroare nu aparea in primul tau comentariu ca referire ,de ce ai schimbat totusi pe cel dupa axa cu came?!!!!

Eroarea este ECM-0336 adica crankshaft (vilbrochen) si nu camshaft (axa came).Dupa volanta ti se citeste turatia motorului...

Erorile se trateaza  intr-o ordine si nu poti schimba aiurea piese , doar ca  primesti niste erori.

 

 In fine , atentie in continuare insa mai bine mergi undeva la un service care cunoaste Ford sau PSA ,daca nu gasesti dedicat  Volvo si gata.

Le dai de munca si altora. :)

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Vvolvo said:

De cind ai masina ! Esti proprietar de ceva vreme si acum i-a ajuns si masinii sau..?!

Intreb doar in ideea daca cumva este achizitie recenta  si ai probleme  este de rau pe viitor mai ales cu aceste modele. Nu e regula dar este plina Europa de astfel de modele -cazaturi de 1500-2500E care zac ,a fi vindute .

 

Concluzia:

Fiindca ai schimbat un senzor  a carui eroare nu aparea in primul tau comentariu ca referire ,de ce ai schimbat totusi pe cel dupa axa cu came?!!!!

Eroarea este ECM-0336 adica crankshaft (vilbrochen) si nu camshaft (axa came).Dupa volanta ti se citeste turatia motorului...

Erorile se trateaza  intr-o ordine si nu poti schimba aiurea piese , doar ca  primesti niste erori.

 

 In fine , atentie in continuare insa mai bine mergi undeva la un service care cunoaste Ford sau PSA ,daca nu gasesti dedicat  Volvo si gata.

Le dai de munca si altora. :)

 

Faza e ca am fost la un mecanic inainte de Crăciun si imi facuse o diagnoză, aveam aceeași eroare(nu apărea tot timpul), dar mașina mergea, mi-a zis ca daca mai face mașina probleme sa schimb senzorul acela de sus.. m-am uitat si eu puțin pe internet si vazusem ca senzorul rpm e senzorul de la axul cu came si văzând acolo rpm sensor faulty signal de asta am schimbat.. mulțumesc, eu trebuia sa caut mai atent codul de eroare si îmi dădeam seama ca e senzorul de jos, oricum trebuie sa o duc la cineva care se pricepe sa imi spuna sigur ce are mașina. In legătură cu starea ei, eu sunt proprietar de 1 an, am 183 mii de km reali si a fost destul de întreținută zic eu. Mi-am luat si recent un tester VIDA si ma va ajuta zic eu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Vvolvo said:

De cind ai masina ! Esti proprietar de ceva vreme si acum i-a ajuns si masinii sau..?!

Intreb doar in ideea daca cumva este achizitie recenta  si ai probleme  este de rau pe viitor mai ales cu aceste modele. Nu e regula dar este plina Europa de astfel de modele -cazaturi de 1500-2500E care zac ,a fi vindute .

 

Concluzia:

Fiindca ai schimbat un senzor  a carui eroare nu aparea in primul tau comentariu ca referire ,de ce ai schimbat totusi pe cel dupa axa cu came?!!!!

Eroarea este ECM-0336 adica crankshaft (vilbrochen) si nu camshaft (axa came).Dupa volanta ti se citeste turatia motorului...

Erorile se trateaza  intr-o ordine si nu poti schimba aiurea piese , doar ca  primesti niste erori.

 

 In fine , atentie in continuare insa mai bine mergi undeva la un service care cunoaste Ford sau PSA ,daca nu gasesti dedicat  Volvo si gata.

Le dai de munca si altora. :)

 

Am aruncat si o privire la acel senzor, care l-am găsit in spate la roata dreapta din fața si arată ca naiba... Daca eram puțin mai atent la acel cod de eroare, si nu ma luam dupa ce scria in vida "rpm sensor faulty signal", ci dupa codul de eroare dat de vida, poate ca il schimbam pe cel care trebuie, dar acum asta e, o sa-l schimb pe ăsta si sa vad daca se schimbă ceva in bine la mașină.

Edited by Stefan22

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Vvolvo said:

De cind ai masina ! Esti proprietar de ceva vreme si acum i-a ajuns si masinii sau..?!

Intreb doar in ideea daca cumva este achizitie recenta  si ai probleme  este de rau pe viitor mai ales cu aceste modele. Nu e regula dar este plina Europa de astfel de modele -cazaturi de 1500-2500E care zac ,a fi vindute .

 

Concluzia:

Fiindca ai schimbat un senzor  a carui eroare nu aparea in primul tau comentariu ca referire ,de ce ai schimbat totusi pe cel dupa axa cu came?!!!!

Eroarea este ECM-0336 adica crankshaft (vilbrochen) si nu camshaft (axa came).Dupa volanta ti se citeste turatia motorului...

Erorile se trateaza  intr-o ordine si nu poti schimba aiurea piese , doar ca  primesti niste erori.

 

 In fine , atentie in continuare insa mai bine mergi undeva la un service care cunoaste Ford sau PSA ,daca nu gasesti dedicat  Volvo si gata.

Le dai de munca si altora. :)

 

Mulțumesc mult, am făcut mașina! A pornit si merge bine acuma, era murdar senzorul care spuneai tu, am curățat am băgat la loc si merge acum. Preventiv am comandat unul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masurat CAN, normal, 61 ohm, inlocuit sensor RPM , masina merge normal. Sper rezolvat (tot nu stiu de ce se oprea cind vroiam sa sterg eroarea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now