Posted 1 Jan 2022 · Report post Salutare. Sunt nou pe forum și probabil această problems a mai fost discutata. Am un arc rupt dreapta față. Mecanicul mi-a spus ca nu este nevoie sa le schimba pe amandoua, dar va fi nevoie să facă traking-ul. Ce parerea aveți? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jan 2022 · Report post Salut. Nu stiu ce-i ala tracking dar daca tot schimbi un arc eu zic sa schimbi si flansele si mai bine faci pe amandoua partile. Dai un ban dar te scapi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jan 2022 (edited) · Report post Un An Nou cu impliniri tuturor forumistilor! Acum legat de problema ta ,trebuie schimbate amindoua ,insa sint tare surprins sa ai asa ceva la un auto de 6 ani. In poze arata jalnic tot ansamblul. Aceasta masina ,cred ca a stationat mult si bine incit s-a ajuns aici ,lasind totusi la o parte faptul ca sint ceva mai slabe componentele OEM actuale fata de cele de acum 10-15-- ani.. Concluzia ,remediezi cu niste arcuri noi A.M. sau OEM si gata. Edited 1 Jan 2022 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2022 · Report post Cineva care lucra mecanic la un service MB a descris mai demult o problema,dupa mine cam sf,dar credibila.A afirmat ca de la mersul masinii cu amortizor mort se mareste travaliul permanent pe arcul respectiv si ii scade viata.In traducere,amortizorul fiind ca si inexistent acolo lucreaza doar arcul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 May 2022 · Report post Am schimbat ieri Uleiul, filtrele, curatat egr, si surpriza, un arc rupt (dar banuiam ca era posibil sa fie rupt, deoarece am aut intr-o zi o pocnitura). Cauza a fost o flansa care era efectiv distrusa. Si surpriza, flansele erau Made in Romania, din fabrica. Share this post Link to post Share on other sites