Posted 26 Jan 2022 (edited) · Report post Buna ziua, Sa incep cu inceputul, in vara anului 2021 am achiztionat la recomandarea unui "prieten" de familie un Volvo S40 1.6D , 2010 182.000 KM, ( Acum am 200.000 KM). Toate bune si frumoase in prima saptamana, apoi a inceput sa nu se mai tureze, opream motorul porneam si problema disparea, am spus acest lucru acestui prieten care este si mecanic, am dus masina la el pentru ai face o revizia etc. a facut o completare la aditiv , a "curatat" filtrul cel putin asa zice el si apoi la drum, am plecat la mare , dupa 450 de KM aceeasi problema pe care am rezolvat-o oprind si pornind din nou, a facut asa de cateva ori iar apoi a disparut problema complet, el mi-a zis ca atunci sa regenerat filtrul. Ok foarte multumit am parcurs cateva mii de KM fara aceasta problema pana am mers din nou la el cu o problema banala la faruri, si pentru ai schimba rola de la alternator deoarece nu mai incarca. Facand aceste verificari a realizat ca un cablu ce iesea din Filtrul de particule era rupt, ars complet, la ghibluit bine si la foarte scurt timp mi s-a aprins martorul de check engine in bord , limitat la 3000 de turatii, iar solutia de a opri si a reporni motorul nu a mai mers. Buun , am dus masina inapoi la el, am schimbat turbina , am luat una de pe after market, a facut el ce a facut acolo, din nou curatat filtru etc etc, toate bune si frumoase masina mers impecabil pentru o saptamanca cand in mers din nou am simtit cum raman fara putere si iar sunt limitat la 3000 de turatii. Bun, am renuntat la acest mecanic, am cheltuit in jur de 5000 de lei pana acum, pe toate aceste impedimente si m-am hotarat sa merg la reprezentanta in BV. Azi mi s-a zis dupa diagnoza ca DPF-ul este bocna si ca fie trebuie schimbat fie incercat o "spalatura" dar nu ma va ajuta foarte mult. Vreau sa anulez acest demon, pentru ca nu mai imi permit/doresc sa bag bani in aceastea masina si clar nu imi iau DPF nou. Stie cineva , in Brasov sa ma ajute cu aceasta problema? Daca nu, sa ma incumet cu masina asa la drum pana in Bucuresti unde am auzit de BG motors, care inteleg din recenziile online si de pe nenumarate posturi aici pe forum ca ar putea sa ma ajute? Orice alt sfat este binevenit, va multumesc. Edited 26 Jan 2022 by VladMir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jan 2022 · Report post Nu este corect sa renunti la DPF fiindca devii fumigena pe sosele si apoi cit timp asta este interdictie RAR depinde pe cine gasesti Daca insisti ,sa stii ca in Bucuresti Bogdan nu face demult asa ceva Cel putin asa stiu.Are service totusi si poate sa iti faca diagnoza si regenerare fortata din soft si trage concluzia. Probabil DPF nou ,catalizator nou Totusi pentru ca este corp comun ,catalizator +DPF la acest motor PSA este cam riscant sa circuli mult asa ,fiindca daca il infunzi complet nu mai ai evacuare si termini turbina.In teorie vorbesc insa este auto tau. Daca era un pic atent la cumparare optai pentru psa-ul de 114cp cu DPF uscat /6 trepte care nu are probleme deloc In fine ,succes 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2022 (edited) · Report post vezi ca ai langa tine o firma de incredere care iti poate spune in ce stare e DPF-ul. daca nu e distrus de „spalatori„ de filtre ai o sansa mare sa iti rezolvi problema la ei. e la granita judetului tau...nu ii mentionez caci nu vreau sa se interpreteze ca reclama mascata Edited 27 Jan 2022 by hary Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2022 · Report post La 1.6 d mi-au făcut treabă super bună băieții de la Odorheiu Secuiesc. Am trimis dpf la ei când mașina avea 175.000 km am observat că începe să regenereze des ,nu am mai stat pe gânduri .Marea problemă e că majoritatea merg cu ele înfundate până se oprește motorul . In prezent am 232.000 km fără nici o problemă . Senzorul de presiune diferențială nu a fost înlocuit deoarece nu a fost cazul,totul e ok. Singura "problema" ce am observat ,imediat după curățare eșapamentul a început să se afume foarte discret,asta însemnând că in urma procedeului de curățare elementul filtrant și-a mai pierdut puțin din eficiență încât scapă foarte,foarte funingine. Dar el regenerează , își face treaba,de asemenea se simte si mirosul specific de dpf.. Share this post Link to post Share on other sites