Costantin

Volvo s40 motor 2.0 diesel 2004

2 posts in this topic

Buna ziua sunt proaspatul ghinionist al unei superbe masini volvo s40 motor 2.0 diesel.

Problema este in felul următor mașină de unde am cumpărat este de la un cunoscut,masina a stat pe dreapta mai bine de jumătate de an care cunosc acest lucru facultatea la București,si mai detine inca o masina,iar aceasta a stat pe dreapta, toate. . . . . bune si frumoase,merg la el sa probez masina,el ne find acasa ma primit fratele lui,deschide masina da sa porneasca si canci baterie,ceva normal dupa jumate de an,scot bateria de pe audele cu care eram o pun pe volvo si masina porneste la sert,

Merg cu ia fac probe de tot felul masina merge exceptional, tranzactia faptului ca era mai tarziu se va serasea nu mai facem in seara respectiva si nu intalnim a doua zi,

A doua zii tot la fel pun bateria de pe masina sotie porneste la sfert,plec cu fratele primariei din comuna sa imi dea fiscalul,opresc masina la primarie nu rezolvam actul cand sa plecam pe apare masina nu mai porneste la automat, ramane si eu. paf si fratele lui tocmai ce facusem tranzactia,il sunam pe proprietar,explicam ce si cum iar nu facuse nici odata vreo figura, dam la automat ramam fara baterie, avand cunostinte in mecanica tractoarelor il rog pe fratele lui sa o inpingem ,o bag in viteza antaia si surpriza o pornes intrun metru,bine ințeles am dat vina pe baterie,

Plec acasa se incarca bateria in intervalul deumului pana acasa, in timpul mersului spre casa apare o eroare in bord ceva de genul sa repar motorul urgent cu semnul exclamari galben,masina o inceput sa faca șocuri si imi taie pedala de accelerație peste 3000ture nu puteam urca . ,sun propretarul din nou la fel la el nu facuse asa si imi recomand so pun pe tester ca tester ca,merg la un serviciu bun o pune pe tester si arata presiune slaba pe rampa de motorina,la fel la servis nu porneste la automat. tot asa o pornesc împinsă,mecanicul care mea pus diagnoza mea sugerat sa in cep cu inceputul,filtru motorina injectoare si supapa de presiune pe pompa de inalta si cea de pe rampa.

Merg cumpar filtru nou il montez aerisesc dau la automat nimic,o inping un metru pornește,

Plec la alt servis sa verifice injectoare, verifica oamenii pun pe retur seringile dau la automat surpriza injectoare bune toate, cu acelasi nivel de combustibil,

Mio mai ramas sa verific supapele de presiune voi ce credeti ,sunt supapele sau pompa de inalta? Mulțumesc scuzati greslele de caligrafie

 

 

 

Captură de ecran_20220315-193432.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sincer nu am inteles mare lucru, dar verifica sonda de presiune de pe rampa de injectie, masina a stat si daca s-au adunat depuneri exista riscul ca acest senzor sa fie infundat. Daca nu este de acolo probabil pompa de inalta.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now