florio1960

Miros de gaze de la motor in habitaclu, recomandare mecanic in Sibiu

8 posts in this topic

Salut,

Am o problema de cateva zile la un V60 D3 din 2016. La pornire si cateodata cand stau pe loc mai mult simt un miros de gaze in habitaclu. Cineva mi-a recomandat sa schimb filtru de aer pentru habitaclu, zis si facut, am pus un filtru antialergii, anti smog si anti alergeni. Parca miroase mai rau de cand l-am schimbat. Filtrul vechi era foarte imbacsit si plin de tot felul de cojite, mici insecte si mult praf. Mentionez ca am masina doar de o luna si in rest merge impecabil.

Ma poate ajuta cineva cu contactul unui service sau mecanic priceput in Sibiu sau imprejurimi?

Multumesc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut și bine ai venit!
Ai mașina second-hand de o lună și nu ai făcut o revizie?
Părerea mea este că nu este nicidecum de la filtrul de aer. După cum spui că arăta cel vechi, mi-e teamă că mașina ta nu prea a văzut service-ul și că gazele din habitaclu sunt chiar de la propria mașină, nu din trafic.

Mergi la un service autorizat, caută istoricul și apoi fă-i o revizie cum scrie la carte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Intr-adevar, dar poate nu m-am exprimat eu corect, gazele sunt de la masina mea, nu din trafic. Am crezut ca s-a inteles. Masina este din Olanda, nu a mers in Romania inainte sa o cumpar eu, iar revizia de 1 an (are 3.500km de la ultima revizie) o sa o fac intr-o luna, este totul pregatit. A venit cu carte service la zi si toata documentatia care dovedeste ca s-au facut toate lucrarile de intretinere la timp. O ultima inspectie (ITP) in Olanda a fost in luna august anul acesta. Luni trebuie oricum sa ma prezint la reprezentanta Volvo din Targu Mures, pentru o posibila rechemare privind filtru de particule.

P.S. Nu stiu de ce apare la mine in profil cum ca as fi Nou venit. Sunt membru al acestui forum din aprilie 2016. Acum am schimbat doar masina, locatia si poza de profil.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geamuri inchise ,motor pornit ,stationare auto si ai miros de gaze ,sa inteleg!

Mirosul daca este un pic intepator  ,usturator foarte putin la ochi este din cauza DPF-ului cind este activat.Este normal. 

In ce priveste etanseitate habitaclului verifica  chederele (arata-le un pic niste silicon)  ,igienizeaza tot sistemul de climatizare  la modul gospodaresc ,dedicat cu solutii puternice adecvate.O fi stat un pic pe dreapta  inainte de revizia din august de care zici.

Dupa  nr avut in NL (daca il stii),afla cum sta treaba cu datele masinii(RDW-ul) ,daca te pricepi. Se inscriu auto cind se transfera de la unii la altii si in rest auto poate sa fi stat pe dreapta in parc destul timp.Nu e musai daca are revizie sa fie mearsa zilnic ..

Multi kilometri fara probleme sa ai.

 

Esti nou venit fiindca numarul de comentarii , referintele (raspunsurile) la chestii tehnice date de catre tine (sau altii in situatia ta) acestui forum este minimal,;cel putin asa era odata  criteriul de "ridicare in rang":) de catre admin-i.Nu stiu cum este acum..

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/8/2024 at 5:41 PM, florio1960 said:

 

On 10/8/2024 at 5:41 PM, florio1960 said:

 

Vvolvo multumesc pentru raspuns si pentru urari,

Am fost ieri la un service aici in Sibiu pentru o eventuala constatare si parerea lor este ca mirosul ar putea veni de undeva din zona filtrului de particule si a turbinei. Mirosul pe care il simt nu pot sa spun ca este usturator pentru ochi dar intr-adevar este un pic intepator. Eu nu am putut vedea ce a putut vedea specialistul dar certa este ca la intoarcere acasa, vreo 12 km, nu a mai mirosit deloc nici in mers nici la opririle din trafic. Chederele tocmai ce le-am tratat cu o substanta anti inghet si nu am simtit nici macar la viteze mari ca ar intra aer pe undeva.

Oricum, asa cum am scris in prima postare, luni sunt programat la Aliat Volvo Targu Mures pentru o actiune/rechemare la filtrul de particule si o sa ii rog si pe cei de acolo sa isi dea cu parerea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/8/2024 at 5:41 PM, florio1960 said:

 

On 10/8/2024 at 5:41 PM, florio1960 said:

 

Vvolvo multumesc pentru raspuns si pentru urari,

Am fost ieri la un service aici in Sibiu pentru o eventuala constatare si parerea lor este ca mirosul ar putea veni de undeva din zona filtrului de particule si a turbinei. Mirosul pe care il simt nu pot sa spun ca este usturator pentru ochi dar intr-adevar este un pic intepator. Eu nu am putut vedea ce a putut vedea specialistul dar certa este ca la intoarcere acasa, vreo 12 km, nu a mai mirosit deloc nici in mers nici la opririle din trafic. Chederele tocmai ce le-am tratat cu o substanta anti inghet si nu am simtit nici macar la viteze mari ca ar intra aer pe undeva.

Oricum, asa cum am scris in prima postare, luni sunt programat la Aliat Volvo Targu Mures pentru o actiune/rechemare la filtrul de particule si o sa ii rog si pe cei de acolo sa isi dea cu parerea.

Later edit: 
Am fost la Targu Mures la Volvo si mi s-a spus ca mirosul vine de la garnitura de la galeria de evacuare care trebuie schimbata. Se va intampla saptamana viitoare si sper sincer sa se rezolve pentru ca problema s-a acutizat in sensul ca dupa 2 secunde de la pornirea motorului mirosul de gaze intra in habitaclu. 
Ca o solutie provizorie am observat ca daca inainte de oprirea motorului apas butonul de recirculare, a doua zi cand pornesc motorul recircularea este inca activata iar in mers din fericire nu prea se simte nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou,
Revin cu cu precizari despre problema cu gazele din habitaclu. Problema era intr-adevar de la garnitura de la galerie si mai mult decat atat probabil ca a mai fost schimbata pentru ca nu pot sa cred ca din fabrica unul din suruburile de prindere era foarte putin strans. Se vede si in poza ca gazele au iesit numai intr-o singura parte. Nu stiu daca ar fi functionat daca ar fi fost strans doar acel surub si oricum, restul erau deja desfacute asa ca am mers mai departe.
Din pacate insa la demontare unul dintre suruburile care fixeaza senzorul de gaze s-a stricat si mecanicul a profitat de ocazie ca sa rezolve si alte masini dupa ce eu am plecat acasa dupa 3 ore in care am fost acolo. Ca sa nu mai vorbim ca in devizul prezentat inainte de reparatie erau cateva garnituri care nu aveau nicio legatura cu reparatia in sine. Se dovedeste inca o data ca nu trebuie sa ne luam dupa review-urile de pe net (toate de 5 stele), lumea este plina de neseriosi. Iar la Volvo mie mi s-a parut exorbitant costul de la manopera. Dar avand in vedere ca nu am primit nicio recomandare, am ales varianta care am crezut ca o sa ma ajute sa rezolv problema.

20241023_102119.jpg

20241023_114853.jpg

20241023_115012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa revin cu precizari pentru ca pana la urma baietii de la service si-au facut treaba bine dar mai important este ca nu s-au lasat pana nu au descoperit adevarata problema care nu era nicidecum numai garnitura de la galerie. Conducta EGR era fisurata/desprinsa la unul dintre capete, chiar la imbinarea cu flansa de prindere in partea dinspre galerie. Vineri dupa amiaza, greu de gasit piesa, noroc ca stiau un sudor priceput care a reusit sa repare fisura. Probabil ca posesorul anterior, cel din Olanda, a facut o reparatie unde mecanicul a lovit aceasta conducta (se vad urme) si pana la urma aceasta a cedat. Din pacate nu am facut poze decat dupa ce conducta a fost reparata. 
 

20241025_162823.jpg

Edited by florio1960

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now