avx

LUX Scandinav !!!

65 posts in this topic

neata dominlor. astazi am chef de gluma de dimineata. uite matrixxx ceva mai sus a postat ceva de genu ca nu mai sunt rascoale, conace arse etc. eu merg mai departe si propun ca daca tot se fac in ultimul timp greve sa pichetam si noi sediul volvo ca poate cine stie ne asculta si pe noi.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca un offtopic  ;)

Eu am sa fiu sincer si am sa recunosc ca mi-am luat Volvo, pentru ca, daca imi faceam un leasing mai mare de 25.000 EUR, trebuia sa renunt la alte placeri ale vietii de zi cu zi...si, la banii astia mi s-a parut cea mai tentanta oferta. Am vazut toate masinile mici si premium la banii astia...adica A3, BMW seria 1, chiar si Honda Civic...dar C30-ul mi-a placut cel mai mult...cu toate ca ABSOLUT TOATE review-urile disponibile pe youtube cu reviste consacrate din vest plasau C30-ul invariabil pe ultimul loc. Mie mi-a placut...mai mult decat un alt bemveu alb... ;D

INSA masina pe care mi-am dorit-o...si care costa cam cu 10.000 EUR mai mult, respectiv undeva pe la 35.000 EUR era SAAB. Tot suedeza, tot "nisa"...insa v-as spune ca Augusta Motors...e din alt film. In ceea ce priveste vanzarea - per ansamblu, vreau sa va spun...ca m-am dus la ei, cu Volvo-ul, ca sa vad o bicicleta din colectia lor ( e drept, a costat 1.000 de euro). Cu toate ca le-am spus ca de-abia am luat masina...cu toate ca le-am zis ca nu-mi permit in urmatorii doi trei ani...un leasing de 35.000 decat daca incep sa dau forez petrol in sufragerie...au insistat sa fac un testdrive cu un 9-3 Sport Sedan Vector. De ce? Doar pentru ca atunci cand m-au intrebat de ce nu vreau si o masina SAAB, le-am spus ca imi place maxim...cu toate ca nu am banutii.

Asta pe langa alte povesti de genul "am vazut si romani fericiti" in legatura cu service-ul de la SAAB...

Ca sa ma intorc la reprezentanta Volvo din Bucuresti...n-am avut inca probleme...ca n-am ajuns pe la ei. Oricum revizia primilor 20k o fac la Volvo Galeria din Budapesta....asa ca...

Doar atat m-a surprins...ca un director din Volvo Trucks, prieten, conducator de Volvo V50...m-a felicitat sincer...si mi-a urat sa n-am probleme...caci...in caz contrar...(aici urmeaza niste povesti care nu cred ca merita mentionate)...

CONCLUZIA Deocamdata...PRIMUS nu are concurenta...nu in Bucuresti....si nu in tara...prin urmare...vorba lui Andy....nu-ti convine, nu cumpara... Dezarmant...dar perfect adevarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa mai povestesc despre revizia din Ingolstad/Germania la 20.000, cu masina la schimb (opel corsa din pacate, eu vroiam C30 dar nu precizasem cu o zi inaite cand am facut programarea de nevoia masinii si nu mai aveau in service) ca sa nu ma duc si sa ma intorc la Munchen cu trenul, cu chemat la diagnoza computerizata si la rampa langa masina sa vad cu mana mea daca are ceva, cu discutie la telefon: neamtul "Domnul Maurice nu mai aveti lichid de parbriz, putem sa completam noi ?", taranul(adica eu) "Cat costa ?", neamtul "Nimic", taranul "OK daca-i moca si insistati da sa nu fie cu aroma dulce", neamtul "Nici o problema va punem cu aroma OceanFresh", cu masina spalata interior/exterior si aspirata, cu pielea data cu ulei de ....... maimuta  ;) ca mirosea misto si dupa o saptamana. Astea sunt rahatisurile care se duc din gura in gura si fac numai bine imaginii unei marci.

O sa razi, dar se intampla si la noi...acum vreun an, aveam masina de firma un Renault Megane Sedan. Un 1.6 obosit si banal...dar negru  ;D

In fine...la ora 8, dau sa plec din Bucuresti, pe autostrada Bucuresti Pitesti...cand, mergand cu 150, 5000 de ture si muzica relativ tare mi se pare ca aud un huruit...si o bocaneala cand puneam frana sa-i feresc pe cei care nu se dadeau la o parte. Trag pe dreapta. Dau telefon la Mach 1, le explic care e problema...ma sfatuiesc sa ma intorc...si sa nu merg cu viteza...Deci, ma intorc jumatate de autostrada cu 50 la ora...ajung DIRECT la ei. Le dau masina, si, pe formularul pe care l-am completat, am bifat casuta cu "doriti masina de curtoazie", pe care pana atunci o ignorasem... Dau formularul completat....se uita omul la mine..zice doriti masina? zic da...se uitat mirat, se duce in alta incapere sa vada daca au...si na' megane la schimb.

La ora 16, ma sunau sa-mi spuna ca e gata si pot sa vin sa o iau. Le spun ca n-am cum sa ajung din Pipera in timp util, asa ca amanam pana a doua zi. Dat masina luat masina.

De fiecare data cand am dus masina acolo, fie pentru revizie sau reparatie...masina era spalata interior exterior...

Inca o chestie care m-a frapat. M-am dus la o revizie cu masina in garajul subteran...n-am gasit loc unde sa o las...si m-am dus si am parcat-o afara. Am coborat, am completat formularele, si pe urma am urcat cu omul de la receptie sa bage masina. Desi omul respectiv nu era mecanic, era mai curat pe maini decat mine....ne-am urcat cu husa de plastic pentru scaun si volan...pe care le-a pus inainte sa se suie la volan. Chestie pe care n-am vazut-o nici la Ford nici la Volvo....

Pacat ca nu mai am Renault...ca as fi incercat sa bat obrazul cu niste crema pentru pseudo pielea aia... ;D

Morala e ca se poate si la noi. Eu am dat doar un exemplu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca Renault cumpara volvo eu jur ca nu o sa cumpar nicio masina volvo mai noua de 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault este o firma Franceza care face masini de proasta calitate la preturi foarte mari .. + ca piesele de scimb sunt Foarte scumpe .. lafel ca la bmw ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL

De unde ai dedus tu aceste lucruri ?

Renault face masini ieftine DAR piesele de schimb sunt scumpe, poate asta ai vrut sa zici dar te-ai grabit.

Piesele pt BMW sunt mai ieftine decit cele de Reno. Piesele de Volvo sunt la fel de scumpe ca cele de Reno .

Share this post


Link to post
Share on other sites

seriile 300, 400 si la s/v40 pana in 2004.

Probabil cateva sute de mii bune de masini Volvo.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am seria 300 si am stiut acest lucru. Izul intrebarii era ironic pentru cei care sunt stresati de renault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa fie stresati cei care au ultimele generatii de motoare 2.5 tdi de la VAG ('94-2000).

Motorul de 1.9td de la Renault este f reusit si recunoscut pentru fiabilitate. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Cred ca ai vrut sa zici primele generatii de motoare TDI, 2.5L a fost primul TDI de la AUDI  si implicit al grupului VAG .

2. este reusit pe naiba, este un motor murdar si puturos in rest este ok adica fiabil desi lasa dare de ulei pe unde circula  :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Cred ca ai vrut sa zici primele generatii de motoare TDI, 2.5L a fost primul TDI de la AUDI  si implicit al grupului VAG .

Share this post


Link to post
Share on other sites

vad ca se aprind treburile pa aici. Si eu las dare de ulei, cam asta ii problema motoarelor franceze. Am un amic care e director la un parc de dezmembrari (care nu e deloc mic). El imi spunea ca daca nu ar fi vW si opel ar da faliment (motoare, cutii, arbori cotiti picati)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ar mai fii injectoarele la motoarele CR, probleme pe care VAGurile nu le au pt ca nu au CR iar ultima generatie de motoare VAG CR nu au probleme de acest gen .

http://www.dieselbob.co.uk/goodbad.asp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now