Posted 21 Oct 2008 · Report post deci trebuie sa-mi caut una cu de asta pus deja..pt ca decat sa dau 300 de euro in plus la taxa mai bine mai bine ii pun cip tuning care consta 350 de euro:| Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2008 · Report post Mai usor cu chiptuningul la DPF, daca faci ciptuning la motoare cu DPF o sa ai numai probleme, adica filtrul se infunda pt ca arderea nu mai este asa curata iar filtrul nu mai face fata sa arda particulele, astfel se va aprinde in bord martorul DPF sau CHECK ENGINE (dupa caz). Daca te obisnuiesti cu lipsa de putere cat filtrul este infundat (pana se regenereaza) atunci este OK Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Oct 2008 · Report post intretinerea unui volvo este f scumpa o revizie la reprezentanta,adica schimb,ulei si filtre costa minim 12 mil...,o fi mult o fi putin...motorul diesel 2.0 are 136 cp,este produs de psa si ford,il gasesti si pe ford focus sau mondeo,mazda,peugeot sau citroen...asta e cu globalizarea.motorul este ok trage foarte bine,si are un consum mic,in jur de 7 %.la minusuri pe volvo este cam zgomotos,sau mai corect este prost insonorizata masina.in rest masina este ok si f confortabila,personal in f putine masini am gasit o pozitie de condus atat de comoda,scaunele cred ca sunt punctul forte la aceasta masina,iar zgomotul motorului punctul slab. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Oct 2008 · Report post Intretinerea NU este mai scumpa decat la alta masina inferioara marcii Volvo(gen REnault). La reprezentanta intr-adevar o revizie te costa 20 mil nu 12. Dar daca sti unde sa te duci (sau cauti) o sa gasesti mult mai ieftin. Oricum la FORUM Auto cam tot este 20mil.Eu am facut revizia in iulie si m-a costat cu tot cu filtre si ukei 12 mil... Nu este mult deloc---parerea mea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Oct 2008 · Report post ati regretat vreodata ca ati achizitionat volvo si nu alta mark?? sau care este problema care va deranjaza cel mai mult??? ps(cand imi vine masina pun poze si o sa revin cu intrebari) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Oct 2008 · Report post Am postat detaliat pe baza facturii toate costurile percepute la revizie+diagnoza=1200ron pe alt topic. Cauta!Este mult pt. mine dar nu las pretul sa primeze in detrimentul calitatii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Oct 2008 · Report post Am si eu un v40 din 98 1.9 tdi. L-am luat de la un roman care lucreaza in Belgia, cu 208000 km la bord in octombrie 2007. La acel moment nu stiam de acest forum si cand am vazut masina eram in dubii, daca merita sau nu. Acum dupa mai bine de 25000 km facuti pot afirma ca NU regret. Am cheltuit cu ea doar cat pentru filtre si ulei, adica vreo 8oo ron. Si sunt convins ca pot merge cu ea asa inca mult timp. Dar totusi in primavara ii voi face cateva reparatii la motor si probabil la bucse, arcuri sau unde va fi nevoie, daca va fi. Sotia insa mi-a facut o bucurie si a zgariat-o pe portiera soferului cand a alimentat asta vara. Din pacate trebuie sa fac comanda de vopsea mai speciala si reparatia asta probabil ma va costa cel mai mult.Am un prieten care a ales sa isi ia un golf 3 variant tot din 98, pe benzina, si la un kilometraj apropriat de al meu. Iar pana acum a bagat in masina mai mult decat dublu sumei mele.Ca si consum, cred ca e cel mai economic model din gama. Reusesc sa obtin mereu un consum de 6-6,5 %. Inclusiv cu traficul din Suceava, unde locuiesc, nu am depasit 10%. Consumul masinii prietenului meu este undeva peste 7,5%.La modelul meu nu am filtru de polen, iar de portbagaj sunt foarte multumit. Pana anul trecut, cand mergeam la mare, incarcam in dacia 1310 si abia incapea, iar anul asta am pus si trotineta baiatului si multimea de papusi a fetitei si inca mai aveam loc. Ba chiar la intoarcerea de la mare am pus si vreo 2 saci cu ardei, gogosari si vinete cumparati de pe drum.Confirm si eu calitatea materialelor incorporate. La servici conduc Bora din 2004 si Octavia din 2007. La ambele masina deja se observ deteriorari ale materialelor. Iar pozitia pasagerilor in cele 2 masini fata de volvo e incomparabila. La drum lung e mult mai confortabila volvo decat wv. Daca vrei o masina de famile, ceea ce nu cred ca e cazul la tine, iti recomand cu incredere modelul v40 diesel. Daca vrei ceva sport, tineresc .... alege un s40 sau c30. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Salut tuturor,Sunt nou pe forum.Am un V40 din 2001, diesel, 1,9. Sunt multumit de masina, consum reusit de 5 l mixt si aprox 8,5-9 l in oras in aglomeratie mare.Recent am o problema: uneori motorul parca nu merge rotund, e ca si la motorul pe benzina cand nu lucreaza o bujie. Dupa 2-3 actionari asupra ambreiajului, dispare acea trepidatie. Aveti idee?Vasile Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2008 · Report post salut Vasile am si yo o intrebare...cum te impaci cu masina...pana acu am vrut s40 dar recent sa ivit ocazia pt un v40 tot 2001 km putini consum ca al tau la un pret de vis:D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2008 · Report post Ma impac foarte bine cu masina, confortabila, spatioasa, foarte stabila pe drum. Recent am fost impresionat de cat de multe bagaje am reusit sa pun in portabaj! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Nov 2008 · Report post @vasileg...banuiesc ca simptomele astea apar cand motorul este relativ "rece". Intereseaza-te de starea filtrelor... , un injector iti face figuri. Daca filtrele sunt pana in 5k, incearca ceva solutii de curatat injectoare sau si mai bine o curatare profesionala a acestora... chimica sau sonica. Gasesti detalii cu cautare pe forum Share this post Link to post Share on other sites