contdezactivat

Mufa ptr diagnoza

44 posts in this topic

Salut

Are cineva o mufa ptr diagnoza care sa se potriveasca la masina mea?

As vrea sa ma conectez cu laptopul sa vad ce zice in vadis.

Nu cred ca e pe standardul obd2, desi masina e din '96. Mufa este modelul cu 6 pini.

Am inteles ca e destul de scumpa o astfel de mufa si nici nu prea se gaseste.

Daca are careva dintre voi si e de acord sa o imprumute ptr 1 saptamana - 10 zile, va rog sa ma contactati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia incercuieste matale mufa care se potriveste la tine :D

post-993-12877851729488_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e musai sa fie una dintre mufele astea atunci e aia care nu se vede inauntru.  :D

Am facut o poza la mufa mea.

post-924-12877851731324_thumb.gif

post-924-12877851733054_thumb.jpg

post-924-12877851736861_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL

sefu aia nu e mufa de diagnoza, aia este chiar interfata de diagnoza :D

Da matale un PM lui Matrixxx si iti trimite el procedura de diagnoza si codurile de eroare

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ajutorul lui matrixxx, am reusit sa citim cateva coduri de eroare.

Acestea ar fi:

221 S2 solenoid short circuit to ground or control module fault

222 S2 solenoid open circuit

Ce e asta? O electrovalva? De la turbina, pompa de injectie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o eroare pe transmisie, ai avut cumva probleme cu cutia de viteze? Intra greu in viteza? A ramas vreodata blocata cutia ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut probleme cu cutia... kitul de ambreiaj a fost schimbat.

Vitezele se schimba relativ usor, mai putin uneori la viteza 1 dar cum imi caraie rulmentul de presiune am banuit ca de acolo e.

Alta chestie. Cand schimb vitezele, uneori parca mestec in mamaliga. Nu e f exacta schimbarea vitezelor si se intampla treaba asta cand am ledul de avarie aprins in bord. De cand a fost schimbat ambreiajul face asa.

Nu se comporta asa tot timpul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit si ECU. Deci masina are ecu... este situat in bord, in dreptul genunchiului stanga la sofer. Are si o usita de vizitare.

Stie cineva ce tip exact este? Am inteles ca poate sa fie Siemens, Bosch sau Lucas.

Daca nu stie nimeni o sa ma apuc zilele urmatoare sa il desfac, sa vad ce scrie pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la ce iti foloseste daca ai ECU?

Problema ta este de la un senzor de pe cutie. Poate gasesti un mester bun sa-ti faca ceva la cutie, cred ca pb este la timonerie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alio ! Ce senzor din cutie, ala e prezent doar la cutiile automate, Adi2727 are manuala !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai cauta :D  Si cutiile manuale au senzor care stiu daca esti in viteza sau nu, la Golf 4 am sigur si la V70 sunt sigur ca am. Cred ca Vadisul ne poate lumina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiam ca singurul senzor e comutatorul de marsharier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil cumva ca aceste coduri de eroare sa nu fie generale (cu rezolutii generale) si la fel, fie ca este 440 sau 850? De unde aveam lista cu rezolutiile la bip-uri, mi-a spus ca sunt la fel.

Ce este DTM?

CEM III lucreaza impreuna cu ECU sau se exclud reciproc?

Dupa lungi sapaturi, am gasit in vadis exact eroarea asta : "combined DTC 2-2-1 2-2-2" unde da diagnosticare ptr "checking relays, contacts, fuse or ground terminal"

Oare fac vreo confuzie intre coduri? Din ce am inteles in Vadis, mufa asta care da coduri, se poate folosi si la a programa sau testa anumite componente si optiuni. "Programarea" asta se face apasand in serii butonasul.

Mai am o problemuta si cu led-ul de la imobilizator din bord (nu stiu daca are legatura cu asta). Normal dupa ce se porneste masina ar trebui sa se inchida, in nici un caz sa bipuie ca la nebuni, cum face acum. E cam deranjant cum clipeste, mai ales noaptea... Am citit pe un forum din afara, cineva cu aceeasi problema, avea un fir iesit de la alarma.

Faza e ca eu nu am alarma (sau am si nu stiu?). Am numai inchidere centralizata cu imobilizator...

Stie cineva,ceva?

Eu nu mai inteleg nimic  ;D

Merci

post-924-12877852431006_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

codurile sunt OBD generic, adica sunt aceleasi pt toate masinile cu On Board Diagnostic :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu ledul din bord.

Conform Vadis, numai masinile cu alarma au un astfel de led. Acum palpaie rapid (4xsec) pentru ca e "fault in the system".

Imi puteti recomanda unde sa verific?

Mentionez ca alarma este pe claxon, nu are sirena.

post-924-12877852773418_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi poate spune si mie cineva daca modelul meu are mufa de diagnoza?Si daca o are,unde o tine?Ca eu nu am dat de ea si cam de multicel o caut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca ai. Din ce imi amintesc standardul obd1 a fost introdus in '95 pe 440.

Daca cumva ai, ar trebui sa fie pe oala din stanga fata a masini, vezi poza facuta de mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 460 din '94 aveam Obd 1. Era exact unde ai fotografiat tu Adi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drept urmare eu voi iesi definitiv de pe subiectul asta... ;D

dar lasa ca nu scapati de mine de pe subiectele celelalte...

Tot vreau sa o repar ...cu sau fara ajutorul mufei de diagnoza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu ai mufa de diagnoza, in schimb ai alt sistem, vezi prima pagina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da la pagina 1 si citeste postul nr 4.

Stiu ca este greu dar fa un efort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now