Posted 15 Feb 2007 · Report post Ieri seara ( 14 -02 ) am scos procesorul de la masina . A fost o intreaga aventura : are un " jug " din metal care se inchide cu un surub semi rotund (fara nici o posibilitate de a pune suribelnita sau o cheie pe el , de am fost nevoit sa-l tai cu flexul) si o piulita care este sudata . Dupa aceia a trebuit ca desfac trei suruburi la o pozitie foarte incomoda . Un chin , sistem de prindere " antifurt " la procesorul de la VOLVO . Doua ore cred ca a durat sa-l dau afara . Acum procesorul este la un electronist . El a venit si a masurat tensiunea pe mufa despre care am tot scris si a spus ca electro-valva si senzorul control injectie de pe pompa sant bune , iar cauza ar putea fi din procesor . Am sa va spun vineri seara daca reuseste sa faca ceva si cat o sa ma coste , pentru ca eu am vorbit cu un baiat care are un V40 si care a avut probleme cu procesorul , la trimis la Bucuresti si la costat 3000 ron. ca sa-l repare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2007 · Report post E 4000RON unul nou, asa ca daca Doamne-Fereste e din ala, e mult mai bine sa iei altul nou...Parerea mea... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2007 · Report post Astazi e ziua cea mare , imi aduce procesorul . Va tin la curent . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Feb 2007 · Report post Lucrez in domeniu (si eu sunt tot electronist) si din pacate (nu vreau sa cobesc, chiar vreau sa-ti mearga !!!) sunt mult mai mici sansele sa fi aparut un scurt in ECM (ECU sau procesorul cum ii zici tu) decat sa fie undeva pe drum firul SPRE mufa ars si scurtcircuitat... Poate iti lipseste o masa pe undeva... Cablajul ECM-ului este imbracat intr-un lac, si daca il dai la o parte sunt mari sansele ca ulterior sa faca condens sau sa se oxideze cablajul. Preconizez 90% sanse ca o sa faca la fel si dupa ce montezi la loc ECM-ul Cred ca e de altundeva problema... Trebuie vazut in VADIS pe ce pini se da comanda catre electrovalva aia si pe ce pini vine semnalul de la senzorul de control injectie si masurat direct pe ei cu ECM-ul desfacut. Cum si-a dat seama electronistul ca si senzorul si electrovalva sunt bune ? Daca semnalul ala e de fapt un tren de impulsuri ? Trebuie pus osciloscopul pe el si vazut ! S-a uitat si pe schemele electrice de pe forum ? Ca ai si pentru MELCO-ul tau (asta e computerul pentru diesel) schema ! Sper sa ne scrii de bine ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2007 · Report post DIN PACATE LA FEL . AI AVUT DREPTATE Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2007 · Report post Ai rezolvat pana la urma ceva cu masinuta ?!! Share this post Link to post Share on other sites