Posted 5 Nov 2008 · Report post Ofer chiptuning la o gama larga de turisme cu preturi pornind de la 180 de euro(include reducerea de 10% )Cresterile de putere sunt de pana la 40% la motoarele supra alimentate si de 10% la cele aspirate-se pot modifica atat masini sub anul 2000 cat si peste anul 2000 cam 90% din masinile de pe piata!!-se ofera 2 ani garantie pe lucrare-in majoritatea cazurilor consumul se reduce cu 0.5l/100km din consumul masinii actual-modificarea se face prin intermediul mufei de diagnoza obd in mai toate cazurile ,daca nu, se face cu calculatorul de injectie dat jos-modificarea dureaza in jur de o ora-nu avem softuri luate de pe net ,noi modificam direct softul masinii,partenerul nostru care modifica softul are experienta 5 ani si de mii de masini!!-nu se streseaza nici o piesa a motorului -nu o sa aveti vreodata probleme cu motorul din cauza chiptuningului FACUT DE NOI!Kituri turbo:am sa le afisez doar pe cele de la volvo desi avem si pentru alte marci1.6 d 109 caistage1:chiptuningde la 109cp si 250nm la 140cp si 300nmpret 270 eurostage2:160-170 psturbinaintercoolerpret 1100 eurostage 3:185-200 psturbinaintercoolerinjectoareradiator de uleipret 2150 euro2.0 D 136 cp stage1chiptuningde la 136cp si 320nm la 175cp si 380nmPret: 320 de eurostage2:210-230 psturbinaintercoolerpret 1100 eurostage3 la cerere1.9 tdi 102-115 cpstage1:30-35 de cai-chiptuning Tuned.rostage2:155-160 de caimodificari:-turbina schimbata-chiptuning Tuned.roPret:800 de eurostage3180 - 200 de caimodificari:-intercooler sport+tubulatura-senzor intercooler schimbat-debitmetru schimbat-turbina schimbata-injectoare schimbate-chiptuning Tuned.ropret:2000 eurostage4:220-250 de caimodificari:-intercooler sport+tubulatura intercooler-turbina schimbata -senzor intercooler schimbat-radiator de ulei -axa cu came schimbata-debitmetru schimbat-galerie admisie schimbata-injectoare schimbate-chiptuning Tuned.roPret: 2850 euro (fara axa -350 euro maxim 230 de cai)Se face manual la mecanic (neinclus in pret):-chiulasa modificata-evacuare schimbata integral 76mm cu sau fara catalizator-galerie custom facuta manual-carcasa filtru de aer modificata2.5 TDI 140 cp stage1:chiptuning tuned.rode la 140cp si 290nm la 175cp si 330nmPret: 300 de eurostage2:200-210 caiturbinapret:650 eurostage3:220-250 caiturbinaintercoolerinjectoarepret:1700 euro2.4 d 163 de caistage1:chiptuning tuned.rode la 163cp si 340nm la 193cp si 410nmPret: 320 de euroStage2:230-250 de caiturbinaintercoolerpret 1300 euro.Atentie: fara masini cu cutie automata sau cu dpf!Contact: 0724811889ym: st0rm4yawww.tuned.ro Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Ia sa vedem daca e adevarat "pentru orice diesel de la volvo" Pentru masinuta mea ce ai?E un 440 din '96 cu motorul D19t266, 66kw, 1.9tdTurbina e Garrett T2 si am si intercooler.Merci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Stormule noi aici pe Volvo-club lucram cu Rabanne si nu avem nevoie de softuri de la Voinea. Multumim oricum . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Bogdane, daca ai putea sa lasi oamenii sa vina cu oferte ar fi excelent. Concurenta nu strica, si asa cum nici eu nu sterg conturi ale altora care vand piese de volvo, te voi ruga sa lasi si tu pe altii sa-si vada de treaba Personal sunt interesat de un kit de turbo pentru al meu V40 1.6 benzina. Gasim ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Alex stiu mai bine decit tine despre ce este vorba, la S60, V70 si S40 se poate face chip tuning numai scotand chipul fizic si programandul . Voinea nu face asa ceva . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post @Adi 2727 daca masina are ecu se rezolva,momentan nu avem cum sa modificam softulla masina ta,dar in cateva saptamani o sa avem statie de lipit si se rezolva@Midnight Caller eu fac doar pentru dieseluri ,dar pot aduce din afara orice kit ,daca exista asta ceva pentru 1.6@Bogdan G nu stiu ce stii tu,dar cine te-a informat,te-a informat gresit,daca te uiti pe siteul meu o sa vezi si s60 si v70 si s40 ,este problema ta cu cine lucrezi si ce faci nu prea inteleg ce legatura are cu postul meu dar in fine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Am ECU. Abia stept sa iasa softul. Altceva ar mai fi? Upgrade turbina? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post @Storm atunci daca este asa cum zici tu da-mi un pret pt V70ul din semnatura si sa nu-mi spui ca nu ai statie de lipit bla bla ca nu te cred, vreau sa vin maine sa mi-l faci . Poti ? Ca sa iti usurez viata iti spun ca am ECU si injectie DENSO, mai poti sa le faci ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Nu am zis ca pot face toate motoarele,dar cand o sa avem statie de lipit o sa putem face orice.La v70 pot face momentan 2.0 i Turbo,2.3 i Turbo,2.4 D5,2.4 i Turbo,2.5 i Turbo ,aceste motoare nu necesita inlocuirea apromului dar se fac tot cu ecu pe masa dar asta nu inseamna statie de lipit inseamna bdm!Poate 2.4 d5 sa se faca direct pe mufa ...depinde de ecu.@Adi 2727 turbina,duze,evacuare,intercooler,admisie,probabil pompa putin modificata nimic special:) .preconozez peste 200 de cai cu modificarile astea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post Suna f bine ce spui Caut de mult, pe cineva care sa imi dea raspunsuri exacte la astfel de solutii ptr masina mea. Pana acum nu prea am gasit, desi am cerut multe oferte.chiar la 200 de cai, nu m-am gandit niciodata. Nu prea ma intereseaza asa ceva... deocamdata. Daca as putea sa mai pun vreo 30 de caluti la cei 90 existenti (cand a iesit pe poarta fabricii), m-as declara multumit.Te astept cand ai un raspuns ptr ECU. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Nov 2008 · Report post O intrebare :de ce la filtru de particule nu merge ?(nu dati raspunsuri pentru incepatori sau neavizati. daca nu stiti, nu stiti si gata.) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Nov 2008 · Report post Majoritatea dpfurilor nu permit decat o anumite cantitate de gaze si mai ales nearse,cand se depaseste aceasta cantitate,masina intra in avarie sau cel putin dpful intra in avarie.Cel mai elocvent exemplu este 1.6 hdi dpf de pe pejo care e pus si pe volvo ,unele si fara chip aveau probleme din cauza motorinei proaste si din cauza ca pejo au facut filtrul de particule la limita.Sunt unele masini care au filtru de particule mult mai permisiv,cum e de exemplu 3.0 tdi de la audi,si 100 de cai in plus accepta.Si problema cea mai nasola ca nu prea se pot da jos fara sa mearga masina in avarie,momentan nu stiu decat 2 persoane care au incercat sa il dea jos,una din persoane a reusit sa si faca sa mearga masina fara eroare,cealalta inca se chinuie:)@Adi 2727 cand se rezolva tu esti primul pe care il anunt:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2008 · Report post nu va recomand sa puneti numai chipul,daca vreti cai mai multi sint o gramada de alte chestii de facut,dar care costa mai mult decit chipul,si in +trebuie sa-ti faci cont deschis la benzinarie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2008 · Report post Ia sa vedem daca e adevarat "pentru orice diesel de la volvo" Pentru masinuta mea ce ai?E un 440 din '96 cu motorul D19t266, 66kw, 1.9tdTurbina e Garrett T2 si am si intercooler.Merci. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2008 · Report post nu va recomand sa puneti numai chipul,daca vreti cai mai multi sint o gramada de alte chestii de facut,dar care costa mai mult decit chipul,si in +trebuie sa-ti faci cont deschis la benzinarie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2008 · Report post @smarautz nu e ca in basme nu sare consumul cu mai mult de 0.5l hai maxim 1l daca mergi numai blana@adi2727 iti fac chip mecanic daca nu gasim alta solutie,adica deschid actuatorul putin mai mult:).Poti face si singur acest lucru@Roskat 20 de cai e cam putin la un motor diesel de 2000 cm3.E foarte low.Sau e powerbox ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Dec 2008 · Report post @Roskat 20 de cai e cam putin la un motor diesel de 2000 cm3.E foarte low.Sau e powerbox ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2009 · Report post 180cp 420nm(450 e exagerat greu de scos cu turbina stoc) nu pica motorul stai linistit,mai ales daca e facut cu cap chipul,dar ambreiajul sau turbina e posibil sa pice depinde de tunerul care face softul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2009 · Report post 1.9 tdi 102-115 cpstage1:30-35 de cai-chiptuning Tuned.rostage2:155-160 de caimodificari:-turbina schimbata-chiptuning Tuned.roPret:800 de euro Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2009 · Report post turbinele are un an garantie de la producator(garret)...2 ani garantie se ofera la intercooler,downpipe,galerie de evacuare,etc .stage2 include chiptuning deci nu ai nevoie de stage1:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2011 · Report post Q: in cazul tuningului cu schimbare de turbina si intercooler, daca creste consumul si cu cat creste??? Share this post Link to post Share on other sites