Guest hpower

In nevoie de sfauri !

11 posts in this topic

Salut,

Am sa incep prin a-mi exprima dorinta de a procura unul dintre modelele Volvo fabricatie 2004 si anume S40.Fiind nou in lumea automobilelor, as vrea sa cer parerea mai multor "veterani" sau cel mai de dorit detinatori ai acestui model, asta datorita multor controverse pe tema autovehiculului.Sunt ceva neclaritati si as vrea sa ma ajutati in privinta asta.As vrea sa stiu in primul rand avand in vedere costul ridicat al intretinerii, cam ce probleme ar fi cu "bijuteria" si cam cat ar costa o depanare a defectului.Din experienta personala ce mi-ati putea spune despre comportamentul pe sosea?Dar din punctul de vedere al sigurantei?(destul de controversate deasemenea...) As vrea sa ma mai lamuresc in privinta unor afirmatii cum ca S40-ul ar dispunde de un motor patentat Renault.In final ca si o concluzie, luand in calcul toate aspectele...Se merita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Vorbesti de modelul cu facelift presupun, sau cum ii spun ceilalti, "generatia noua" - cea din gama lui V50. Personal nu prea stiu multe de acest model, mai multe detalii poti afla de la userul "arigo", el a avut una pe care chiar acum a pus-o in vanzare.

    Eu am un V40 din 2000 si sunt extrem de multumit de tinuta de drum. Virajele mai lejere la 110-120 nici nu inclina macar masina, iar pentru cat de balenutza e o consider chiar manevrabila !

    Ca probleme, cel mai probabil mai multe vei avea cu modelele Diesel, sunt motoare de provenienta Renault, iar cele de pe modelele 2005-2006 (2 litri diesel) sunt de la Peugeot. Nu stiu de modelul 2003-2004, dar s-ar putea tot de Renault sa fie echipate. Sunt motoare bune, puternice, dar daca nu ai grija de ele nu sunt extrem de fiabile (daca o calci si ai turbina rece, daca nu ii pui ulei de calitate, daca nu ii faci reviziile la timp si sa ii schimbi TOATE filtrele, daca nu ii dai motorina buna, etc...).

    Piesele sunt intr-adevar foarte scumpe, dar nu uita ca te urci intr-o masina din clasa PREMIUM, care concureaza bine-mersi cu BMW, Mercedes si alte marci scumpe. Nu e doar un vehicul cu 4 roti. E un vehicul cu 4 roti la care tot ce ai chiar MERGE si FUNCTIONEAZA fara greseala :)

    Sper sa ti-o achizitionezi, dupa mine merita... Pe zi ce trece ma bucur mai mult ca nu mi-am luat Opel Vectra sau Ford Focus (astea au fost celelalte masini pe care le-am vazut inainte de printzesa mea) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-[sunt putin intrigat de faptul ca o firma cu renume si prestanta in lumea automobilelor foloseste motoare de alta provenienta.Este un lucru putin cam dezamagitor in ceea ce ma priveste.Este adevarat ca este un model destul de atragator din multe puncte de vedere dar ce s-a intamplat cu motorizarea cred ca ar fi fost loc de si mai bine. :-\ Pe de alta parte daca motorul folosit e construit de alta firma nu inteleg de ce piesele costa cu mult mai mult decat la firma producatoare...Doar pentru ca sunt folosote pentru Volvo ???

Iti multumesc pentru raspuns si astept, poate isi mai exprima parerile si alti useri ce sunt sau au fost in posesia noului model de S40 (cel cu facelift).

Drum bun si numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu shtiu prea multe despre motorizarile de pe V40 dar sunt convins ca cei de la Volvo chiar daca au preluat motoarele de la alte companii au facut cateva modificari esentiale..... pentru fiabilitate etc. totusi eu zic ca cei de la Volvo sunt in progres in ceia ce priveshte motoarele... cel mai nou venit V8-ul e facut in colaborare cu cei  de la Yamaha. eu garantez ca motoarele de pe 740, 850 sunt de cea mai inalta calitate (din proprie experientza) si nu cred ca cei de la Volvo au regresat in domeniul asta.

Acum cateva saptamani nishte prieteni m-au intrebat catzi ani are mashinutza mea...13 la care ei...... "SHI ASHA FAIN MERGEE?!?! ASTA DA MASHINA"

Pentru mine Volvo este cea mai buna mashina si ca sa mai completez...... Recordul pentru cei mai multzi KM parcurshi este detzinut de Volvo

Dar pana la urma banii sunt ai tai, tu hotarashti ce sa cumperi. Dar eu tzi-o recomand cu incredere.  O data ajuns la volanul unui Volvo, aceasta te cucereshte in intregime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Merita 110% un S40.

S-ar pune 2 probleme, uzuale de altfel, cel putin in RO: benzina sau diesel.

Daca intentionezi s-o tii mai mult timp (macar 3-4 ani) si nu faci multi km cu ea - adica ceva pina-n 20k/an - atunci nu merita dieselul:

a) pretul motorinei comparat cu cel al benzinei e f apropiat, deci economie nu faci de aici;

B) TCO (Total Cost of Ownership) e mai "harnic" la diesel - piese mai scumpe, consumabile mai scumpe, chestii din astea.

Daca faci 100k/an sau peste, atunci da, iei diesel.

Fa-ti un calcul: cit economisesti din combustibil, scade consumabilele si caderile specifice - toate astea cum am zis, in functie de rulaj -  si compara rezultatele dintre benzina si motorina.

Vei vedea ca la linia ultima, iesi cam tot p-acolo.

A mea e acum la revizie. Ocazie cu care am descoperit ca pe linga schimbarea filtrelor (benzina+ulei+polen) mai trebuie sa ii pun discuri noi de frina pe fata (Lucas-TKW=135 ron+TVA/buc, cu factura) rulmentul fata dreapta (inca nu stiu cit, dar nu preturi d-alea nerusinate) vreo 2 furtune s-alte maruntisuri. Nu te speria de folclorul strazii care pune egal intre Volvo si scump. E drept, nu e cea mai ieftina, dar sa schimbi discuri la peste 100mii km... si la puterea motorului pe care-l am... si la modul mai sportiv de-a o conduce... eu spun ca zice tot. Asta e un alt aspect: iti iei o masina care are o fiabilitate oarecare si schimbi des, ori iti iei ceva de doamne-ajuta si schimbi din an in paste?

In rest, cum am spus mai sus: ia-ti ce masina vrei, da' sa fie Volvo. Iar un S40 cu motor turbo, ce sa-ti zic? Iti va incinta sufletul.

Sa ne tii la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu va mai faceti probleme in legatura cu provenienta motoarelor!

pur si simplu marii producatori, si-au dat seama ca e mult mai ieftin daca lucreaza impreuna la dezvoltarea unui tip nou, decat daca l-ar produce individual!

singurii care merg pe cont propriu, sint Mercedes si BMW din cate stiu eu..

in rest, saab-ul foloseste motoarele impreuna cu opel si nissan, volvo cu renault si asa mai departe...

e acelasi tip de motor, dar ATENTIE: produs de fiecare in parte!!!

pe certificatul de conformitate al masinii mele, scrie f clar: Engine Manufacturer: VOLVO Gothenburg.

nu cumva sa intelegeti ca s40-ul vostru are motor Renault!

si la Volvo, asta e valabil numai pt clasa s40 din cate stiu eu! celelate clase, au motorizari dezvoltate de ei.

masinile sint f bune dupa parerea mea! si recomand marca oricui, fara sa stau pe ganduri.

masina mea, are 180000 si nu are nevoie de nici o articulatie noua! nu bate nimic, nu joaca nimic!

asa ceva mai rar, mai ales ca eu sint un sofer de tipul kamikaze!

intrebati un posesor de bmw seria 3, de cate ori a schimbat bucsele de la bascula sau capetele de bara in 9 ani!

e adevarat, piesele sint un pic mai scumpe decat la alte marci, dar se compenseaza prin calitate! si daca stau sa ma gandesc mai bine, nici macar nu sint mai scumpe:

ofer aici o lista cu preturile piselor pe care le-am achizitionat eu:

filtru ulei 30 ron, marca MANN

filtru aer 66 ron tot MANN

filtru benzina 87 ron MANN

curea distributie 97 ron CONTI

rola ghidare 136 ron INA

rola intinzatoare 124 ron INA

pompa apa 160 ron HEPU

placute frana fata 135 ron LUCAS

placute frana spate 100 ron LUCAS

eu spun ca sint preturi acceptabile, mai ales in conditiile in care, toti producatorii sint agreati de fabrica...

de ex. kitul de distrubutie costa in total 520 ron.

la orice alta masina cu pretentii, costa cel putin la fel, daca nu mai mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai uitat sa ne spui si de unde le-ai achizitionat :) Eu unul sunt in nevoie de placute de frana si rotoare (discuri)...

Multzam !

Share this post


Link to post
Share on other sites

toate de la Augsburg. cel de langa iesirea pe autostrada Buc-Pitesti.

am intrebat eu si de discuri, dar nu mai tin minte numele producatorului

pt spate costa 320 ron perechea, si pt fata cam 400 ron tot perechea.

nu stiu daca se potrivesc pt tine, pt ca masina mea este 1998, iar odata cu modelul face-lift sau mai precis S40 Phase 2, diametrul discurilor de frana a fost modificat...

eu am pe fata de 256 mm si am inteles ca le-au facut de 281 iar pe spate de 260

oricum, daca ai vadis, in mod sigur stii tu mai bine ce-ti trebuie, iar diferenta de pret nu cred ca este spectaculoasa...

cam 7 mil. toate 4 discurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru mine este foarte interesant ca motorashele sunt create in colaborare cu Renault, luand in considerare ca Volvo face parte din concernul Ford si mie i'mi pare normal sa colaboreze cu cei de la Ford. Eu cred ca totushi ultimele motoare sunt creatie proprie ca de exemplu V8-ul este creat de inginerii Volvo in colaborare cu cei de la Yamaha. V8 ::) asta motor.... nu ce e pe Renault ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

face parte din concernul ford de putina vreme!

colaborarea cu renault a inceput mai demult.

si oricum! ce mare branza daca si renault echipeaza masinile cu acelasi TIP de motor!

masinile renault au motoare produse de renault si au fiabilitate de renault, masinile volvo au motoare volvo si fiabilitate volvo!

seamana, dar nu rasare!

nu face greseala de a compara otelul suedez cu cel frantuzesc!

la oteluri si aliaje, suedezii stau chiar mai bine decat nemtii...

V8-ul ala... nu stiu prea multe despre el... mi se par cam putini 315 cai pt o cilindree de vreo 4.5 (parca atat era)

una peste alta, cel mai performant motor, tot al s60r-ului este. ala chiar ca e fenomenal!

si nici nu mai poate pune nimeni la indoiala provenienta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt de aceiashi parere Suedezii au cea mai tare tabla si otel shi mai shtiu ca Volvo are cel mai durabil si mai fiabil motor (parerea mea) inainte de 850 am avut un 740 care a parcurs peste 300 000 km fara interventii majore la el, nu pierdea ulei ce mai era in stare foarte buna (sper ca actualul proprietar are grija de ea ::)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now