Sign in to follow this  
Followers 0
Guest maao

mici sau mari probleme volvo 850 glt

7 posts in this topic

am pus in sfarsit dupa 3 ani de nestiinta testerul care se afla in dotarea masinii(am invatat sa l folosesc bineinteles datorita lui matrix) si am descoperit urmatoarele coduri:

-A2 1-1-1 asta inseamna ca e bine parca

-A3 3-1-4 \ 1-4-1??? \ 1-4-4

-A6 1-1-1

-A7 1-2-2 \ 1-1-3

-B1 nu a citit nimic

-B2 nu a citit nimic

-B5 1-1-1

-B6 nu a citit nimic

Acum cautand pe forum am gasit urmatoarele

314 Camshft position sensor signal missing or defective

141 nu am gasit, posibil nu am citit bine ledul.....

144 Fuel system load signal (missing or defective)

122 Air Temperature sensor signal absent or faulty

113 Fuel injectors; From 1994 and later, Heated oxygen sensor - maximum enrichment sensed short term fuel mixture too weak 

acum na...am citit, am vazut despre ce este vorba dar....ca de fiecare data exista si un dar...cat ar putea fi de grav si cum ar putea fi remediate fara service(in caz ca se poate bineinteles)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca te-am putut ajuta si ai reusit sa-ti formezi o imagine despre cum sa-ti verifici singur codurile de eroare ! De-acum totul va fi mult mai simplu, inclusiv vizite mai rare la mecanicii din romania  :D

Ar fi trebuit sa testezi si pe A1, ca sint o gramada de coduri si acolo.Cind ai timp, mai fa o data testul, cu rabdare - ca e bijuteria ta si trebuie sa ai grija de ea.

deci:

A2 – Fuel System  1-1-1 = ok, lipsa coduri (cam ciudat, sa nu ai nici un cod stocat, insa daca ti-a dat 1-1-1 e super ok, bucura-te)

A3 – ABS

314 Right rear wheel sensor, open/short  = senzorul roata dreapta-spate cu probleme.

141 Faulty pedal sensor, shorted to ground or supply = sensorul de sub pedala de frana cu probleme.

144 Brake discs overheated = discuri de frana incinse ?!...Hmm....Totusi ai spus ca iti merge ABS-ul fara probleme, deci poate fi doar mizerie pe senzori.

A6 – Ignition  = 1-1-1  = ok

A7 – Combined Instrument

122 Temp. sensor interval too long.  Din 4 in 4 sec, temperatura apei trebuie sa creasca cu ~4 grade, daca nu se intampla asta se genereaza un cod. Curata senzorul de sub termostat (mufa) si vezi dupa aceea.

113 Fuel gauge open circuit.  Probabil ca nu-ti functioneaza ceasul (acul) de la benzina, insa tu mergi pe gaz, asa ca s-ar putea sa fie o anomalie interpretata gresit de catre Ecu si sa nu-ti indice in bord.

B2 – Cruise Control  - tu nu ai asa ceva.

B5 –SRS = 1-1-1  = ok, nu ai probleme cu airbag(urile).

Dupa cum ti-am si spus cind ne-am intalnit, apuca-te si ia fiecare mufa in parte - atit cit reusesti si ai acces la ele - si curata-le temeinic,inclusiv punctele de masa(tresele acelea metalice prinse cu suruburi), te va scuti de multe batai de cap. Incearca sa cureti cu spray contact (nu pune wd40 ca nu e bun pentru asa ceva).Am vazut ca aveai si contactele de la baterie pline de coroziune si acid, fii constiincios si curata tot, vine iarna si curentul e important.

Nu stiu ce sistem ai, bosch sau motronic (ECU), dar aflu eu si te anunt. Cind ai timp, pune-ti cit mai multe date despre masinutza la sectiunea profil, sa te putem ajuta mai concret.

Sa ai o zi buna si km cit mai multi fara probleme(majore)  :D

P.s. Iti atasez si codurile, printeaza-le si punele undeva prin masina, nici nu stii cind iti vor fi de folos...Referitor la lipsa furtunului acela-pe care l-am vazut amindoi, tind sa cred ca-ti lipseste bucata dintre filtrul de aer (de dedesubt) si locasul unde intra spre evacuare. Fa niste poze si pune-le pe forum, sigur gasim raspunsuri.

DTC.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut matrix ideea e ca am schimbat placutele de frana pe fata si incep sa observ o anume anomalie in sensul ca nu de fiecare data imi mai tine frana bine adica rareori mi se intareste excesiv pedala, probabil ar trebui aerisite franele

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum as vrea sa resetez ecu ul si sa citesc dupa aceea, sa vedem unde gasesc documentatie in acest sens

si nenea matrix la a1 nu am mufa in care sa bag acel pin, lacasul este gol si nici fir pe dedesubtul testerului nu exista, nici pe langa, nici rupt, nici nimic

ECU este bosch

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare...

Cum faceti testul asta? Conectati vreun tester la masina sau apasand pedalele? Pe bune, as vrea sa stiu si eu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca auto al tau este pana in 1995 ar trebui sa ai si tu unul, daca e dupa 95 din cate retin ai mufa obdII in masina, sper ca retin bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dr_dumi , la masina ta iti trebuie tester , ai mufa OBD2 sub suportu acela de banuti de langa bricheta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0