dabija

Motorul / masina tremura la oprire

15 posts in this topic

Dupa cum am mai zis am niste probleme cu ambreiajul si urmeaza sa`l schimb candva .. curand sper :)

Ideea este ca nu imi doream sa schimb si volanta, insa treaba asta cu tremuratul este de cand am luat masina si n`am crezut ca e o prob. Insa am auzit de la cineva de curand ca tremuratul este din cauza volantei si vreau sa mai primesc si alte parereri inainte de a ma resemna ca tre sa cumpar si volanta :(

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da mai multe detalii. Cum tremura? Cand? Ai grija ce schimbi, ca volanta costa ceva peste 4000 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba pardon, volanta de D5 la mine (www.piese-volvo.ro) producator LuK (adica fix ce pune Volvo pe masina) este nici mai mult nici mai putin de 2900RON ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, parerea mea e ca (mai mult ca sigur) de vina sunt suportii motor, mai precis cel superior (Torque rod upper) si cel articulat de jos  de sub motor (torque rod lower). Cei hidraulici din cate stiu nu au niciun rol decat in mers, fiind actionati vacuumatic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, parerea mea e ca (mai mult ca sigur) de vina sunt suportii motor, mai precis cel superior (Torque rod upper) si cel articulat de jos  de sub motor (torque rod lower). Cei hidraulici din cate stiu nu au niciun rol decat in mers, fiind actionati vacuumatic.

Asa zic si eu, mai ales ca motorul tau e pe benzina. Volantele la motoarele pe benzina nu au masa dubla din cate stiu eu si nu prea are ce sa se strice.

Vezi ca mecanicul tau o fi reparat prea multe Passaturi TDI la viata lui. Alea au probleme cu volanta, Volvo nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kadudu: te dezamagesc din nou, din pacate, dar TOATE VOLVO-urile cu cutie manuala M56 (printre care si S/V40 2.0, si toate S60-urile, fie ele diesel sau benzina), au volanta bi-masica. Dar aia se manifesta ca un "clanc" la cuplarea ambreiajului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pot sa vad eu nepriceput fiind daca sunt obositi suportii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se vad in mod evident ca e crapat cauciucul sau iesite bucsile de cauciuc din lagare, da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha :D

am sa ma uit

iar despre volanta .. cum stiu daca e tricata si trebuie inlocuita ? doar cand schimb ambreiaju` aflu sau nu daca e cu surpriza ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate S60-urile diesel tremura la oprire. Potentiale cauze: unul dintre injectoare nu functioneaza; tampoanele de la motor sunt uzate; volanta (am informatii ca se intampla relativ des si asta). Daca problema e din injector sau volanta... iti dai seama cand turezi motorul peste 4000, ar trebui sa nu se mai auda un trancanit care persista in regim de relanti (in acest caz... esti fericit, nu e volanta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

m`am uitat la suportul superior si se vede prin el :D , cel inferior unde`l gasesc ?

si cam cat costa astea 2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca la mine pe site (www.piese-volvo.ro) si daca nu e in oferta trimite-mi un mail cu seria de sasiu si te ajut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now