Posted 18 Dec 2008 · Report post poi in principiu tre sa l desfaci bucati e cam greu sa ti explic dar daca vrei poti veni la mine si ti l rezolv , are un defect de fabricatie si o elice care pulverizeaza motorina se desprinde si trebuie pusa loc cam asta e tot pe scurt Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2008 · Report post Succes in noua ta afacere mai GUS Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2008 · Report post poate lucram impreuna bogdane .... ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2008 · Report post Eu sunt full cu luminile mele si abia fac fata si apropo nu miros a motorina dupa ce termin treaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2008 · Report post tu dai jos bara si pui xenoane si io repar sistemu de incalzire Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2009 · Report post de unde pot vedea daca am acest sistem sirocosper sa nu se rada de mine ca pun vreo intrebare tampita dar mai bine asa decat sa il ai si sa nu stimultumiri anticipatep.s. cine e mecanicul bun din mures de care povestea kadudu mai devreme? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2009 · Report post de unde pot vedea daca am acest sistem sirocosper sa nu se rada de mine ca pun vreo intrebare tampita dar mai bine asa decat sa il ai si sa nu stimultumiri anticipatep.s. cine e mecanicul bun din mures de care povestea kadudu mai devreme?Hai sa ne intalnim candva si o sa-ti arat daca ai sau nu siroco.Ai nr meu la profil. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post cum fac si eu sa folosesc sirocoul inainte de a porni motorul dimineata cand este frig? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post Daca ai softul in comp. de bord,il poti programa la ora la care vrei sa pleci cu masinaSa vezi daca ai softul in comp. dai de rotita si daca apare PARK HEATER TIME 1 sau 2 sau PARK HEATER DIRECT START inseamna ca-lDaca nu ai asta tre sa mergi la Primus dai 900 ron si ai rezolvat problemaEu am dat si creste inima'n mine dimineata ca nu dau la geamuri ma urc in tricou in masinaFACE TOTI BANII DACA PARKING HEATER-UL MERGE OK Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2010 · Report post dupa 1 an de cand am masina am fost si eu lamurit ca am sirocol si cum anume functioneazaeste instalat din fabrica si nu se poate programa dar porneste de fiecare data cand porneste motorul si sunt sub 5 grademie a inceput sa imi scoata un sunet ciudat si o gramada de fum cand porneam masina la rece pana se incalzea motorul. la inceput am crezut ca e o curea apoi ca e toba si intr-un final am aflat ca era sirocolul care nu era stricat doar ca era foarte murdar (nu stiu exact ce anume la el)ideea e ca acuma am scapat dar cei de la service au spus ca se poate adapta o telecomanda la sirocolul din fabrica si se poate apoi programa sau porni la buton. a facut cineva asa ceva si daca da functioneaza ok?ma intereseaza si cam cat costa si daca ar putea strica ceva cei din service daca ar adauga adaptorul respectiv pentru telecomandamultumiri anticipate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2010 · Report post Nu te combina la orice service!!!Trebuie sa mergi la un service Volvo sa instalezi un soft in calc de bord si cu asta poti programa 2 timpi de pornire pentru heater si direct start costa 900 Ron la Primus in Bucuresti daca vrei iti pot da part no-ul pentru soft,eu am fost si l-am luat e super tare sa gasesc masina calda dimineataDaca vrei mai mult poti lua urmatorul nivel de echipare cu telecomanda dar costa 2400 Ron,consta in Soft+unitate AEM(unitate accesorii)+unitate radio pentru telecomanda si din cate imi amintesc se poate si o chestie prin telefon sa zicem sa suni masina dar nu mai stiu sigurInca odata te sfatuesc sa nu te duci la un alt service decat Volvo pentru ca CPM-ul unitatea de la heater comunica digital cu CEM-ul asa porneste Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2010 · Report post Si eu am asa ceva pe masina.Are si acea functie pt programare.Cu toate ca a fost frig iarna asta , nu am reusit sa il pornesc de nici un fel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2010 · Report post Danut nu ai reusit ca nu merge ESTE BLOCATA UNITATEA DE CONTROL sau CPM daca incearca sa porneasca de 3 ori si nu reuseste se blocheaza si tre sa mergi la Primus s-o deblocheze sau sa-i stergi codurile de defectDupa aia vezi dece nu mere!Te pot ajuta eu cu diagnoza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2010 · Report post Lasa-mi , te rog , un nr de tel pe privat si spune-mi cand te pot suna sa vorbim. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2010 · Report post SalutS-a mai discutat pana la ce nivel de motorina in rezervor functioneaza heater-ulIn wee asta din motive de lene si uitare am mers cu masina fara sa alimentez.Naspa, insa am testat cu aceasta ocazie pana la ce nivel de motorina din rezervor, functioneaza.Ei, aflati ca la mine afurisitenia asta a functionat pana mi-a aratat computerul ca mai pot face doar 20 km pana se goleste rezervorulDeci...... prostul a mancat toata motorina......Cand a arata computerul ca mai am combustibil pentru doar aprox 20 de km s-a dezactivat si el.....Am zis sa scriu acest lucru pentru a sti si altii......Chestia asta te lasa fara combustibil in rezervor intr-o situatie de criza..... E clar ca difera de la masina la masinaPosibil insa sa poat fi programata. Si chiar cred ca se poate seta pana la ce nivel de motorina din rezervor sa mai functioneze. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2010 · Report post Si pana la urma stie cineva unde se gaseste sirocoul pe masina?? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2010 · Report post Da inapoi la prima pagina postul nr 3 ai gasit informatia de care ai nevoie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2010 · Report post Am vazut.Multumesc,nu citisem tot,oricum a mea nu are... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2010 · Report post Am eu un system original complet(furtune,conducte,unitate,etc)de vanzare pt.cei interesati Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2010 · Report post dupa 1 an de cand am masina am fost si eu lamurit ca am sirocol si cum anume functioneazaeste instalat din fabrica si nu se poate programa dar porneste de fiecare data cand porneste motorul si sunt sub 5 grademie a inceput sa imi scoata un sunet ciudat si o gramada de fum cand porneam masina la rece pana se incalzea motorul. la inceput am crezut ca e o curea apoi ca e toba si intr-un final am aflat ca era sirocolul care nu era stricat doar ca era foarte murdar (nu stiu exact ce anume la el)ideea e ca acuma am scapat dar cei de la service au spus ca se poate adapta o telecomanda la sirocolul din fabrica si se poate apoi programa sau porni la buton .... Cum ai scapat? Spune-ne si noua, te rog! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2012 · Report post unde si cine ami poate spune unde as putea si eu sa-mi repar sirocolul de un an aproape a murit si as vrea sa-l reinviu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2012 · Report post unde si cine ami poate spune unde as putea si eu sa-mi repar sirocolul de un an aproape a murit si as vrea sa-l reinviu Salut in primul rand trebuie sa faci o diagnoza sa vezi ce probeleme are dupa care incepi toata treaba.La al meu eu l-am reparat si la inca cineva cu un s80. bafta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 · Report post Salut! Am si eu un V50, 2.0D din 2005 cu sistemul asta de incalzire auxiliara. Stiu ca ultimul post s-a pus acum ceva ani, dar avand in vedere ca agregatul meu de incalzire auxiliara nu functioneaza (trece din EIN in AUS -meniu in germana ) dupa 2..3 secunde, as vrea sa intreb: unde as putea sa-l repar (cat mai aproape de Sibiu)? Si inca ceva: din cand in cand (nu stiu sa fac vreo legatura cauzala) masina lasa in urma ei un nor mare de fum alb-albastrui, pentru aproape 30...60 de secunde, dupa care nu se mai observa emisii. Am vazut aici ca in cazul unei functionari defectuoase a siroco-ului, cam asta e comportamentul: mult fum alb-albastrui. Problema e ca eu fiind in masina, in mers (odata, unu' din spate s-a speriat de mine asa de tare incat mi-a dat flash-uri si a luat ceva distanta de norul meu de fum alb) nu-mi pot da seama daca fumul vine de pe esapament sau de sub masina (acolo unde este evacuarea siroco-ului). Cert este ca emisia masiva de fum alb-albastrui inceteaza dupa o vreme, iar masina in mod normal abia daca scoate ceva fum gri-negru, abia vizibil si numai daca o turez tare (>2500 ...2800 rpm), asta e ce am observat cu ea stationar, ca in mers, nu se vede nimic daca accelerez. Si, ce pot sa mai spun, este ca recent, m-am uitat sub masina, si evacuarea siroco-ului e umeda, cu un lichid negricios (motorina?!). Eu ma asteptam sa fie uscata, daca agregatul tot nu functioneaza, nu?... Va multumesc! Stima si Respect! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2016 · Report post Verifica sa nu ai tobița sorocului sirocoului înfundată Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Nov 2016 · Report post Oooo! Ce surpriza! Nu ma asteptam la asta! Am crezut ca topicul "is dead, John... is dead..." Multumesc de sfat! Dar nu-mi vine sa fac asa ceva personal, mai ales ca e primul "tank" diesel din viata mea (si ca proprietar dar si ca sofer)... Plus ca cica e bine "sa nu te joci cu focu' ". Tare as vrea sa las pe cineva care a mai facut interventii la asa ceva decat sa-mi bag eu nasul pe-acolo si sa ma trezesc cu cine stie ce... Fumul ala alb-albastrui (si mult tare) care tine cam 30..60 de secunde se spune ca ar fi de la un injector "nebun", care din cand in cand o mai ia razna si ramane (zice-se) deschis mai mult decat trebuie, injectand motorina mai multa. Functionarea asta a lui (daca e vreunul, ca in mersul motorului nu sesizez nimic anormal la aparitia fenomenului) este complet aleatoare si probabil daca este, este si greu de depistat. Dar asa cum am citit pe aici, fenomenul cu fumul seamana cu ce s-a descris aici cand "sobitza" functioneaza defectuos. Acum nu stiu ce sa zic: e mai "ieftin" sa fie de la un injector sau o fi mai "ieftin" sa fie de la "sobitza"? Si mai sunt 2 chestii care se cam bat ca-in-cap: evacuarea siroco-ului e umeda (un umed semi-uleios, negru) dar teoretic, siroco-ul nu functioneaza (chiar daca il pun eu pe EIN / ON, el trece in AUS / OFF in 3 secunde fara sa scoata vreun fum, astea fiind singurele dati cand il imping "de la spate"). Iar al doilea lucru, cum sa plece asa, singur, si sa scoata fumul ala (de aici si presupusa umezire a evacuarii lui), cand eu nu i-am programat nimic?! In plin mers?! (Chestia cu fumul, mi s-a intamplat si intr-o dimineata, in parcare, dar nu stiam nimic din toate astea pe atunci...) ...De asta vroiam sa merg la un "specialist in sobitze", macar sa tai de pe lista "sobitza", ca si cauza a fumului dens alb-albastrui ce apare uneori... Plus ca ar fi fain, in zilele geroase, sa-ti gasesti masina in parcare, gata incalzita si pregatita de drum! Stima si Respect! Share this post Link to post Share on other sites