SEBASTIAN_RACINGCODE

RACINGCODE softuri de inalta performanta VOLVO

333 posts in this topic

Sebastian, au fost masurate cu Dyno Mustang multe S60-uri R cu GT si toate au fost testate in treapta a 4-a si a 5-a, acolo unde convertizorul este blocat si la toate puterea citita de dyno-ul mustang a fost mai mica. La masinile cu manuala citirea a fost corecta, tocmai de aceia iti spun ca nu citeste bine automate.

Citire de pe alt forum cu multa experienta pe Volvo.

Aceiasi problema este si la 997 cu Tiptronic S .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca trebuie sa punem punct discutiei aici. Eu iti dau articol cu formule in care verifici tot si tu imi spui de pe forumuri... Pana nu demult hartia era cea care suporta cele mai mari ineptii acum internetul s-a asezat in frunte.

Acela a fost comportamentul masinii acelea sunt valorile reale corect relevate. De ce face masina asta nu este problema noastra. Testeaza masina asta pe un alt Mustang si o sa dea lafel.

Intradevar sunt si alte masini care genereaza astfel de anomalii de functionare fapt care il observam si noi.

Poate o sa ne intalnim vreodata si o sa pot sa-ti explic mai mult acum imi tocesc buricele degetelor pe taste.

Edited by SEBASTIAN_RACINGCODE

Share this post


Link to post
Share on other sites

In acest weekend mai exact sambata intentionam sa dezvoltam inca o etapa de dyno day destinata unei anumite marci.

Daca din acea gama nu vor fi suficiente exemplare, vor fi primite si alte masini, alte marci pentru a completa lista.

In functie de numarul de inscrisi evenimentul urmeaza sa se desfasoare sambata sau sa fie amanat.

In concluzie daca sunt doritori sa participe la acest dyno-day sunt rugati sa isi manifeste dorinta inclusiv ora aproximativa in intervalul 10-17 in care doresc sa vina la testare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca in aceasta perioada a alegerilor si premergatoare sarbatorilor de iarna interesul pentru testarile dinamometrice este mai redus in randul posesorilor de Volvo. Este un fapt observabil si lesne de inteles asa ca ma gandeam ca partea de testari poate fi amanata putin, la modul organizat.

Daca cinve vrea sa testeze noi inca mai lucram cel putin 10 zile asa ca se poate spune ca suntem inca pe baricade.

Totusi pentru dyno day credem ca este oportun sa discutam dupa sarbatori si as mege pe un minim de 10 masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! De mult mi-am dorit un S60 type R dar din pacate nu am avut buget iar acum vin cu o intrebare ....'S"-ul meu cel din semnatura pana unde putem sa-l ducem? masina are 184 kw

Edited by blackhole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! De mult mi-am dorit un S60 type R dar din pacate nu am avut buget iar acum vin cu o intrebare ....'S"-ul meu cel din semnatura pana unde putem sa-l ducem? masina are 184 kw

Nu exista Type R la Volvo :smile:, alea sunt la japoneze, e Volvo S60R si V70R sau ultimul model R-Design (nici o legatura cu primul R).

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! De mult mi-am dorit un S60 type R dar din pacate nu am avut buget iar acum vin cu o intrebare ....'S"-ul meu cel din semnatura pana unde putem sa-l ducem? masina are 184 kw

Buna seara,

Pentru un raspuns mai rapid va rog intotdeauna sa dublati mesajul cu un e-mai, in aceasta perioada am avut foarte mult de lucru si timpul pentru a intra pe forum a fost oarecum vitregit.

Sper sa nu fie tardiv raspunsul meu pentru acest S60 de 250HP. La varianta de 260HP totul e putin mai sus.

Daca nu ne atingem de nimic altceva cum ar fi evacuare, admisie sau altele mai "grele"" o modificare optima permite sa crestem puterea cu pana la 285cp si cuplul pana la cca. 380Nm.

O astfel de modificare nu are nici o contraindicatie, nu sunt probleme cu noxele si fiabilitatea nu este afectata in mod negativ.

Costul unei astfel de modificari se ridica la fabuloasa suma de 299Euro, la care daca se doreste testare dyno inainte si dupa modificare adaugam 50 Euro.

Presupun ca a fost doar o intrebare informativa vazand locatia afisata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

logoeqn.jpg

Okada Projects

Componente pentru sistemul de aprindere al motorelor de mare performanta in 4 timpi de tip MAS.

Daca sunt multe domenii in care liderul nu este decis in acest sector al componentelor de aprindere OKADA PROJECTS se detaseaza in mod clar de restul producatorilor de produse similare.

Au reusit sa imbunatateasca sistemul de aprindere intr-un mod spectaculos, facand diferenta in piata dar mai ales in functionare.

Aici discutam de produse testate, de legi fizice si nu de voodoo ca in cazul multor produse care dau putere, scad consumul si alte minuni din gama magnetilor minune …

Oricine poate pune mana pe un osciloscop ca sa masoare valorile reale la care lucreaza aceste bobine.

oscilloscopedata.jpg

Produsele sunt japoneze fabricate in Japonia si nu sunt ieftine.

Reliable + Cheap = Not Fast

Cheap + Fast = Not Reliable

Fast + Reliable = Not Cheap

smalllogox.jpg

Noi folosim si recomandam aceste produse, mai nou fiind si in lista dealearilor din Europa. Importam direct aceste produse si ne bucuram de calitatea lor utilizandu-le in proiectele noastre de success. Dar mai putin importanta este sursa si mai importante sunt calitatile.

Am sa va prezint fizic cum arata un astefel de produs de la ambalaj la montaj pe un Mitsubishi EVO X.

20130124161756.jpg

20130124161841.jpg

20130124161931.jpg

20130124161949.jpg

Aceste produse au numar de inregistrare serial number pentru fiecare set in parte. Certificatul lor de calitate avand un standard superior.

20130124162036.jpg

20130124172258.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incet, incet incep sa ma arind ca o bujie.Acum vin si va intreb pentru ca am deschis deja un topic nou si anume pentru a incepe procesul de tuning la masina mea vreau sa incep cu o evacuare marita din inox .Ca specialisti ce cred ca sunteti este bine ca am luat-o de la spate spre in fata?Vreau sa-mi duc masina pana acolo unde poate ea cu adevarat dar binenteles in etape deoarece bugetul al fac in functie de cat de mult muncesc.Binevoiesti sa-mi faci tu un plan in etape pe care sa-l urmez si pasii care trebuiesc facuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o optiune corecta evacuarea care nu face rau motorului.

Daca nu urmaresti performante extreme constuieste totul dupa catalizator pastrandu-l pe acesta.

Daca vrei sa te apropii de limita masinii incepi de langa turbo de la downpipe cu un diametru de cca. 63mm, maxim 70.

La partea de admisie nu umbla prea mult este costisitor si alambicat de facut ceva mai bun ca de fabrica, asa ca un filtru de aer care se curata si este utin mai permisiv in carcasa originala este exact ce trebuie.

Totusi cea mai ieftina si cea mai eficienta modificare este softul pe care il platesi odata si beneficiezi mereu de ele. Daca vrei putere o ai daca maergi linistit faci o mica economie de carburant. Iar costul nu este foarte mare mai ales ca il platesti odata si gata.

Ce versiune de T5 ai sunt doua, cati cai are si ce an este?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte bine!

In acest caz o modificare optima ne face sa estimam un castig masurabil de cca.35hp si 50Nm. Dureaza cca. 4-5 ore, posibil sa trebuiasca scos ecu.

Daca suntem ajutati de evacuare sansele sa depasim aceste valori sunt de partea noastra.

Masina se seteaza custom si se ridica valorile la maximul optim, astfel incat motorul sa fie intr-o zona buna si sigura de functionare.

In plus valorile estimate sunt valori pe care le vom masura nu valori aruncate pe o brosura pe hartie sau in format electronic cum se poarta acum, multi cai dar cand le pui pe dyno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cerere, inainte si dupa remapare, puteti asigura si teste pe dinamometru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigur ca da aceasta optiune costa in plus doar 50 Euro pentru ambele teste.

Majoritatea clientilor opteaza pentru asta.

Aici avem un exemplu pentru un V70 2.5 turbo in varianta originala si in varianta modificata.

Interesant este ca avem gravice benzina vs GPL.

post-349-0-33901800-1364189016_thumb.jpg

post-349-0-75571000-1364189768_thumb.jpg

post-349-0-89185100-1364189778_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu interpretez eu bine sau ambele au putere mai mare pe GPL?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mi se pare mie sau a crescut cuplul cu 100Nm dupa remapare ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mi se pare mie sau a crescut cuplul cu 100Nm dupa remapare ? :smile:

Daca asa arata graficul asa este. Unele permit asta iar la cai ne limitam si in functie de necesitatile clientului.

Nu interpretez eu bine sau ambele au putere mai mare pe GPL?

Graficele sunt foarte clare si spun mai mult decat as putea sa dau eu din taste pe langa ele. Se vede foarte clar ce se intampla pe toata plaja de turatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Se poate face remapare la calculatorul de GPL sau se copiza harta de pe benzina?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru modelel care au o vechime mai mare de 10 ani vom incerca sa facem preturi speciale.

Va rog solicitati pret trimitand copie dupa talon pe mail la adresa: office@racingcode.ro sau sebastian@racingcode.ro

Oferta este valabila pentru saptamana care urmeaza 1-5. 03. 2013 .

Va rog sa anuntati cat mai multe persoane pentru a beneficia de aceasta oferta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Astazi am revenit pe aceasta pagina a forumului dupa o lunga perioada de absenta(probabil nemotivata).

In continuare, pana la deschiderea noului sediu va asteptam la sediul actual din Bucuresti, Drumul Binelui 9-11.

Este foarte bine daca inainte de a ne vizita discutam telefonic sau si mai bine pe mail, in vederea unei programari. Lucram pe baza de programare, macar cat este posibil pentru a acorda toata atentia vehiculului din sediu, fara a fi perturbati de altele.

Daca nu se raspunde la telefon este in principiu din cauza testarilor dyno, cand este zgomot asa ca un SMS e binevenit , iar noi revenim in cel mai scurt timp telefonic.

In general modalitatea noastra de lucru arata in felul urmator:

- primi cererea de oferta

- cerem datele exacte ale vehiculului pe mail, pentru acuratetea raspunsului

- trimitem oferta cu date tehnice

- stabilim programarea pe mail sau telefon, iar daca este la mai mult de o saptamana, cerem o reconfirmare din partea potentialului client prin sms

- aducem masina o introducem in sediu

- verificam modalitatea de citire scriere a softului

- daca se opteaza pt dyno inainte si dupa modificare mai apar cateva operatii

- nu facem nci o interventie , testam asa cum a venit

- efctuam citirea softului

- modificam custom softul

- incarcam softul

- testam si analizam

- ajustam daca e cazul

- testam versiunea finala

- printam fisa dyno comparativa initial/modificat

- scoatem masina de pe dyno

- solicitam plata

- asteptam feedback.

Si un feedback:

Consideram, pe buna dreptate, operatia de chiptuning, resoftare, sau cum vreti sa o denumiti, ca fiind cea mai eficienta modificare care se impune la un automobil.

Sunt curios daca constientizati si daca puteti enumera toate avantajele acestor modificari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now