SEBASTIAN_RACINGCODE

RACINGCODE softuri de inalta performanta VOLVO

333 posts in this topic

Cu siguranta firma noastra nu este din primele intrate pe piata insa prin ceea ce facem dorim sa ridicam nivelul in acest domeniu.

Pentru a se evita banuielile, speculatile si mersul pe sarma noi am hotarat ca este important sa dezvoltam acest dmeniu intr-un mod stintific lasand legendele in seama "cofetarilor", economistilor ...

Acum ne putem mandri cu NBC01, cu ECU stand Alone propriu, cu senzori de presiune propii, axe cu came pentru Subaru si Mitsubishi proiectate de noi...

Credem ca acest domeniu avea nevoie de putina lumina in obscuritatea lui fapt pentru care noi acum punem la dispozitie si servicii care tin de utilizarea standului dinamometric:

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,6442.0.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.racingcode.ro

Cei care au masurat Volvo la noi si vor ar putea sa puna graficele aici.

Se pot pune graficele nu doar la cele modificare de noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facand o analiza a masinilor modificate am realizat ca toate modificarile pentru modelele Volvo prestate de noi au dat randamentul asteptat.

In primul rand doresc sa subliniez ceea ce este mai important si anume fiabilitatea. Nici un posesor de Volvo dupa resoftare nu s-a plans de probleme mecanice.

Desi este o masina mai rara si are multe variatiuni cand vorbim de ecu, pozitionare... nu am avut niciodata probleme sa ardem ecu, sa-l scricam,... desi in cazul altora nu se poate spune acelasi lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,pt un volvo s60 cu 2.0T de 179 cp din 2002 cu 115km la bord ce pot face cu cati bani si daca imi poti spune performantele dupa cipare ;D(vazusem cv cu 300cp la s80 tot 2.0T...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

de fapt am vazut gresit cu 300 cre ca e altceva....in fine dar ma intereseaza daca poti sa scoti peste 215...ca am vazut de la BSR un stage 3 de 260cp ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mult pentru buzunarele noastre 700 euro. IPD (USA) are acum o oferta superbuna cam la acelasi pret. Interfata (OBD2->USB) + softul complet (diagnosticare+Stage1 ,2 ,3) pentru orice Volvo turbo benzina. Dupa primirea pachetului se instaleaza softul pe un laptop si faci toata treaba acasa personal. In plus oricand poti reveni la softul original. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca erau mai aproape...alta viata. Noi nu gasim nici un amarat de downpipe, daramite un Stage 2 sau 3 cumparat cum trebuie, fara artificii mioritice...

Pina atunci (adica niciodata) - nu avem de ales. Macar de-ar exista o super concurenta pe piata noastra de "tuning", s-ar vedea niste diferente mai notabile. In romania, ai bani muuuulti, iti iese ceva apropiat de ceea ce se poate face afara, insa iti sta inima-n loc de fiecare data cind te duci intr-un service, cu atit mai mult intr-unul de tuning: oare e ok ce-mi fac astia la masina mea sau (inca) experimenteaza ?... Hai ca poate am noroc si nu-mi crapa nimic in urmatorul an...

Lui BiriV i-a luat foc motorul TUNAT in romania, eu i-am spus ce cred si pe undeva, si el crede acelasi lucru - insa nu are cum demonstra ca ce i-au facut baietii aia super meseriasi i-au afectat sau nu viata componentelor de sub capota...a crapat o garnitura, un banal o`ring sau cine stie care a fost cauza reala... Cert este ca la un S40 stock nu se intimpla asa ceva...

Afara, te sfatuie : de banii pe care-i ai mai bine iti faci INTAI asta, asta si asta - apoi facem altceva - pina ajungi la o adevarata performanta. Aici, soft + (uneori)turbina si gata: vrrrrrum pe strada...Nici macar un banal (dar atit de necesar) test de compresie inainte sa se apuce de "treaba"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De-aia eu n-am incredere in nici o firma de "tiuning" autohtona. Am fost pe la vreo 2-3 ca sa incerc marea cu degetul, absolut nimeni nu si-a pus problema daca masina are motorul in mintile lui, toti voiau sa sara direct la taiat, adaptat, bagat mufa la obd si sa-mi ia banii. Am renuntat la idee, cand o sa am banii necesari ma duc direct la heico sau bsr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu fac singur toata treaba asta cu tuningul si apoi ma hotarasc ce soft aleg. La BiriV singura cauza in necazul lui a fost contactul dintre galerie si ceva plastic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Salut Sebastian!Am un 850 an '95 motor B 5202 FS cu probleme la ralanti eu suspectez volanta fiind luata cu motorul de pe un V 70 an '98 sau '99 care are alt soft.Intrebarea este daca se poate face un test de parametri si daca da cat costa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,pt un volvo s60 cu 2.0T de 179 cp din 2002 cu 115km la bord ce pot face cu cati bani si daca imi poti spune performantele dupa cipare ;D(vazusem cv cu 300cp la s80 tot 2.0T...)

Varianta optima pe care noi o recomandam este 215cp si 300Nm.Pretul de lista este 600 euro si pentru cei de pe forum o putem face cu 500euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

       Salut Sebastian!Am un 850 an '95 motor B 5202 FS cu probleme la ralanti eu suspectez volanta fiind luata cu motorul de pe un V 70 an '98 sau '99 care are alt soft.Intrebarea este daca se poate face un test de parametri si daca da cat costa?

In principiu se poate face un test dyno cu monitorizare de parametrii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca erau mai aproape...alta viata. Noi nu gasim nici un amarat de downpipe, daramite un Stage 2 sau 3 cumparat cum trebuie, fara artificii mioritice...

Pina atunci (adica niciodata) - nu avem de ales. Macar de-ar exista o super concurenta pe piata noastra de "tuning", s-ar vedea niste diferente mai notabile. In romania, ai bani muuuulti, iti iese ceva apropiat de ceea ce se poate face afara, insa iti sta inima-n loc de fiecare data cind te duci intr-un service, cu atit mai mult intr-unul de tuning: oare e ok ce-mi fac astia la masina mea sau (inca) experimenteaza ?... Hai ca poate am noroc si nu-mi crapa nimic in urmatorul an...

Lui BiriV i-a luat foc motorul TUNAT in romania, eu i-am spus ce cred si pe undeva, si el crede acelasi lucru - insa nu are cum demonstra ca ce i-au facut baietii aia super meseriasi i-au afectat sau nu viata componentelor de sub capota...a crapat o garnitura, un banal o`ring sau cine stie care a fost cauza reala... Cert este ca la un S40 stock nu se intimpla asa ceva...

Afara, te sfatuie : de banii pe care-i ai mai bine iti faci INTAI asta, asta si asta - apoi facem altceva - pina ajungi la o adevarata performanta. Aici, soft + (uneori)turbina si gata: vrrrrrum pe strada...Nici macar un banal (dar atit de necesar) test de compresie inainte sa se apuce de "treaba"...

Ma bucur ca sunt persoane care pun astfel problema si noi la Racing Code tocmai prin asta vrem sa facem si reusim sa facem diferenta.

In mare parte ce spui este foarte adevarat din pacate si asta ne tine pe loc, desi noi nu ne simtim lezati de ceea ce spui pentru ca ne facem treaba bine.

Noi nu vindem softurile nimanui, nu vrajim ca luam softuri de nustiu unde  miroare mai frumos, rpimavara e mai luminoasa si vara e cald&bine.

Stiu ca foarte multe firme de tuning sunt intrate in lumea asta cu un singur sccop BANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, ii intelegem insa ne dezicem de ei..

Pe de-alta parte clinetii au vina lor si vin cu cateva intrebari tip, oarecum dezarmante pentru cineva care stie cum functioneaza un motor:"cati cai si cat costa".De fapt e un fel de cantitate raportata la suma, cred ca e reculul importurilor turcesti de marfa ieftina de la inceputul anilor '90 care ne-au stricat putin modul de a ...

Calitatea oare nu conteaza, nu e important pe mainile cui cade masina, motorul ala inghite chiar orice? Oricum aproape orice e mai ieftin ca un motor.

Compresia, mare lucru ridicat in atentia opiniei publice, fiind un parametru care ne indica destul de multe despre starea, modul de lucru al motorului.

Este intradevar bine sa iei compresia chiar fara sa faci vre-o interventie din cantd in cand.

Dar ce sa spun daca ii explic cuiva sa cumpere bujii noi si ce sa mai spun cand il rog sa cumpere unele de calitate care costa ceva si nu ma intelege de ce.  Multi vor mult si daca se poate degeaba.

Nu ma plang de clientii nostrii dar nu pot spune ca suntem fete mari si nu am vazut asa ceva.

Pentru proiecete mari , importante nu discutam fara compresie, daca asitam la montaj chiar masurare de raport de compresie, verificare la nou, dupa rodaj si dupa perioada lunga de functionare.

Inainte de soft se verifica bujiile si foarte  multe alte aspecte.

Cine din voi a vazut vre un tuner in Romania care sa masoare raportul stochiometric la un diesel cu sonde? "dai tata ca merge"

Astea costa bani, munca si nu in ultimul rand cunoastere, dar daca nu aveti bani de investit in masina asa cu trebuie mai bine  incercati sa puneti masinile la punct asa cum sunt de fabrica.

Sunt atat de multe de spus ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De-aia eu n-am incredere in nici o firma de "tiuning" autohtona. Am fost pe la vreo 2-3 ca sa incerc marea cu degetul, absolut nimeni nu si-a pus problema daca masina are motorul in mintile lui, toti voiau sa sara direct la taiat, adaptat, bagat mufa la obd si sa-mi ia banii. Am renuntat la idee, cand o sa am banii necesari ma duc direct la heico sau bsr.

Stai linisti din punctul asta de vedere, ca nici Heico sau bsr nu-ti repara masina.

Este de bun simt sa iti aduci masina in stare de functionare si serviceul este ceva distinct tuning. La tuning se presupune ca se merge cu o masina in stare de functionare f buna, dar atat timp cat oricare din astia iti monteaza un soft general...nu asa se face treaba, trebuie sa ti cont de multe aspecte.

Cand ai timp poate ne faci o vizita.

De ieri lucram la un EVO9 din TG JIU care putea pleca de ieri, insa pentru a face treaba buna am hotarat sa stea si maine pe dyno.

Poate ca sti masina este a lui Ionut, de culoare neagra. Inainte a fost modificata tot de noi acum a facut mecanica schimband setul motor de bun cu altul forjat+alte interventii, intercooler mai mare, turbo mare , injectoare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim pentru interventie - asa ceva ne trebuie, astfel de raspunsuri - sa simtim macar ca se poate si altfel.

O bila alba de la mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de la mine o bila alba, stiu evo-ul respectiv, mean machine, imi tremura noaptea geamurile de la esapamentul lui  ;D  Cu raspunsuri de-astea documentate poate ma castigi si pe mine de client  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la s60 -ul meu, i-a iesit pasenta. sint multumit de ea.

sa vedem la rs cum va sta...ca e alta mincare de peste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si noi avem nevoie de clienti ca voi, pentru ca din cei la care conteaza doar caii pe hartie si nu conteaza ce sufera motorul ala pentru ei ...

Daca este o masina pe care nu o putem face sau avem dubii nu o facem.

Exista si cazuri cand au venit masini la resoftat si datorita faptului ca nu facem mecanica am trimis masina sa remedieze anumite probleme dupa care am resoftat.

Noi suntem putin cum sunt si croitorii, lucram cu materialul clientului.

Cine este azi prin bucuresti si este curios poate sa ne viziteze la adresa Drumul Binelui 9-11, dupa orele 11.

V-a avea ocazia sa vada un EVO9 cu o turbina FP-red si peste 400cp. La ultimul test aseara am relevat 330whp conform SAE si 344 fara corectie.

Asta se poate aproxima la un cca 420cp, masina avand o transmisie si roti cu mari pierderi.

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de raspuns Sebastian.Ne auzim si o sa va vizitez ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare placere, oricand esti binevenit.

Maine daca ai chef poti sa vezi de la orele 10 un Forester 2.5XT an 2009.

Evoul a plecat in tromba la Tg. Jiucu 360wbhp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mai calca pragul si raritati:

image687.jpg

image689m.jpg

[img width=356 height=600]http://img534.imageshack.us/img534/5442/image702.jpg

image693.jpg

image700.jpg

Astazi a plecat setata. Masina a folosit o electronica Motec special destinata acestui model de grupa N programata chiar de firma care a conceput si realizat masina pentru curse .

Tommi Makinen estete o masina special destinata intrecerilor sportive auto.

A fost pastrat ecu original Motec neatins, s-a inlocuit cu unul aproape identic care a preluat toate functiunile necesare functionarii unei masini de cure, cuplul a fost egalat iar puterea maxima, medie depasita.

Setarea a fost facuta de RacingCode in colaborare cu Dan Necula, rezultatul fiind remarcabil.

Am sa va delectez cu inca cateva imagini ale acestei masini in sediul RacingCode:

turbina vine cu restrictor de 33mmcine doreste, luni, poate sa ne viziteze pentru a vedea o alta japoneza de exceptie. probabil ca doar cunoscatorii stiu sa aprecieze acest model extrem de rar fiind o editie speciala destinata altor debusee:

image714.jpg

image713.jpg

De luni garajul din nou este ocupat, deasemenea cu un model Subaru extrem de rar.  Banuieste cineva despre ce model vorbesc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va facem cunoscut faptul ca avem o foarte buna colaborare cu una din reprezentantele Ford la Bucuresti.

Este vorba de Colina Motors.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now