Posted 29 Nov 2008 · Report post Buna ziua tuturor,La Misiz V a mea, mai exact a doamnei mele ;-), vine caldura peste tot, mai putin la picioare. Si pentru ca suntem frigurosi, ne intereseaza ce-am putea face ca sa "bage" caldura si la Picioare.Ce putem verifica / face / testa? vreo sugestie, vre-un hint? A mai fost cineva in situatia asta? Cum a rezolvat problema?va multumesc in avans,Ioan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2008 · Report post Ai reglaj manual sau automat al flapsurilor ? Ai clima automata ? Ai pus mana cu ventilatorul la viteza maxima in fata tevilor de plastic de deasupra pedalierului ? Si al meu da caldura, dar f. putina pe la picioare... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2008 · Report post Multumesc Nocturnule... care activezi si ziua... esti pe faza in permanenta.gasesti raspunsurile mai jos.Ai reglaj manual sau automat al flapsurilor ? automat...Ai clima automata ? da, am clima atomata...Ai pus mana cu ventilatorul la viteza maxima in fata tevilor de plastic de deasupra pedalierului ? da, am pus mana jos, si vine subtire...Si al meu da caldura, dar f. putina pe la picioare...parca anii astia mergea mai bine si la picioare... desigur aprecierea mea e subiectiva...Sunt curios acuma ca aveti date mai complete...Ce urmeaza?mucho gracias,i Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2009 · Report post In cartea mea (in daneza ) are undesen si arat o piesa ovala, care trebuie montata (la S/V40), la temperaturi negative, in fanta de sub placutele de inmatriculare. In limbajul camionagiilor: sa ii tragi jaluzeaua la motor. Eu caut sa cumpar acea piesa. Sunt nou pe forum, si am sa incerc sa scanez poza din manual. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2009 · Report post Asa cum am mai explicat si altor colegi de forum, acel capacel este folosit EXCLUSIV pentru motoarele GDI de la Mitsubishi (B4184SM si B4184SJ), care au evacuarea in fata si admisia in SPATE. Pentru motoarele de VOLVO/RENAULT NU ESTE NECESAR ! Daca aveti probleme de genul "acul de la temperatura scade cand merg tare pe autostrada", schimbati termostatul !!! Share this post Link to post Share on other sites