danutzzz

coolant low

29 posts in this topic

de fiecare data cand pornesc motorul imi apare acest mesaj : coolant low stop engine.dupa engleza mea de balta cred ca e ceva legat de antigel.spune-ti-mi si mie , va rog , mai exact despre ce e vb si cum pot remedia situatia.multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivel scazut in vasul cu lichid de racire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu aceeasi pb si am adaugat antigel. Nivelul antigelului tb sa fie intre gradatia min si max de pe vasul de expansiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu aceeasi pb si am adaugat antigel. Nivelul antigelului tb sa fie intre gradatia min si max de pe vasul de expansiune.

da da...am completat si eu nivelul de antigel si acum nu imi mai apare...multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, astazi am schimbat distributie+pompa de apa la al meu S60 apoi completat cu antigel, au intrat doar vreo 3l, am incins motorul asteptand sa deschida thermostatul, dar nu cred ca a mai deshis, motorul nu trece de 90 grade, sta tinta acul la mijloc, oricat as incinge motorul. Apa nu a mai scazut decat pana intre min si max, apoi completat din nou cu antigel. Problema e ca eroarea "Coolant low" ramane aprinsa chiar daca antigelul este peste max, unde sa fie problema ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mijloc e si normal sa stea acul. Legat de eroare senzorul este un bulb din vas de expansiune... seamana cu cel de la lichidul de frana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar ma asteptam sa se incinga un pic mai tare sa deschida thermostatul, sa mai completez cu apa, din motor a curs mai mult de 3l. Pai si sa fie problema cu senzorul din vas de nu mai dispare eroare ? Sau odata ce a aparut trebuie stearsa ? Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai ce sa stergi low coolant level este un mesaj nu o eroare , tu ai probleme cu senzorul de pe vasul de expansiune care e sub vas .Chiar daca acul sta la mijloc antigelul poate sa aibe 77c 88c sau 103 c .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, deci o sa verific faca a fost pus bine sensorul la loc, daca e pus bine o sa comand altul. Thermostatul nu ar trebui sa deschida odata ce porneste ventilatorul ? Apa ramane la acelasi nivel, o sa o iau la niste ture, daca nu scade nivelul trebuie sa iau si alt thermostat banuiesc, mersi de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de unde stii ca nu deschide termostatul? Daca termostatul ramane inchis, fierbe motorul! Cand ajunge apa la jumate, da drumul la caldura. Daca baga aer fierbinte (ca iarna) inseamna ca termostatul deschide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostatul deschide /inchide daca e bun el lucreaza in functie de cate grade are apa care iese din chiuloasa . Daca e stricat nu mai sta apa la jumate , daca se strica pe inchis o sa ai apa la rosu sau porneste repede electroventilatorul , daca se blocheaza pe deschis se incalzeste greu motorul iar apa va sta mai jos de jumate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti,problema este ca apa din vasul de expansiune nu este incinsa dupa vreo 30 minute de mers la relanti si turata la 3000rpm,acul sta la jumate,presiunea pe furtunul care iese apa din motor spre radiator,dupa termostat,este mica,adica nu sta furtunul tare ca si cum ar avea presiune,si apa din vasul de expansiune e calie...nu cred ca ar avea 90° cum arata pe bord(ar trebui sa nu poti tine degetul in apa,nu?)si mesajul cu coolant level low sta pe bord chiar daca apa din vas e la max...eu cred ca termostatul e blocat pe inchis si da drumul la o cantitate mica de apa pe retur...nu sunt sigur de ce se intampla pe acolo,vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fii sigur dai caldura la maxim opresti clima si mergi cu masina turat cu viteza mica pana ajunge apa la jumate deschizi capota verifici daca ai apa fierbinte pe furtunul gros care iese din termostat si pe furtunul care iese din radiator in partea de jos daca este caldut dupa care o lasi la relantiu pana iti porneste ventilatorul , daca ai apa fierbinte pe furtunul din dreapta jos e ok termostatul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca porneste ventilatorul, inseamna ca apa sare de 90 de garde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci e clar ca termostatul trebuia sa deschida, si automat sa scada nivelul din vas, nu? Mentionez ca din motor au curs mai mult de 3 litri, iar inapoi n-au intrat numai 3 litri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ionutz ventilatorul porneste,clar sare de 90°,@Adrian sa zicem ca apa are 103°,in motor,dar in vas ajunge calduta,ca si apa care sta la temperatura camerei,cred ca in jur de 20°...nu ar trebui sa fie aproape fierbinte?dupa o jum de ora dupa ce motorul a fost pornit?multumim de ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faceti verificarea cum am spus mai sus. Alearg-o putin peste 3500 ture sa vezi daca scade nivelul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era termostatul blocat imediat sarea apa afara si fierbea motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca e totul oke inafara de acel senzor din borcan... daca apa sta la jumate pe bord...

Oricum bogdan g are o metoda de verificare a termostatul care e de mare ajutor o găsiți in secțiunea v70 de pe cand am crezut si eu ca am probleme cu acel termostat

Nu imi amintesc cum se facea :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu contest,sper sa fie doar senzorul,facem un test azi,BogdanG e posibil ca termostatul sa ramana blocat pe inchis si sa nu inchida etans si sa lase sa treaca cate un pic de apa?eu la asta ma gandesc de nu se incinge apa din vas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lași termostatul in pace si faci o plimbare mai lunga... daca e la jumate apa nai treaba. parerea mea,mie niciodată la niciun din volvo nu mi-a trecut de jumătate apa! Cu termostat blocat pe închis sar incalzii...si ar trece de jumate. pt termostatul blocat deschis nu prea ajunge la jumate

Nici pe munte unde se incalzeste cel mai tare masina nu a trecut de jumătate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now