Posted 25 Feb 2007 · Report post Am schimbat furtunele (cel de la turbina si cel de la intercooler). Am constatat ca desi am mers cu furtunul de la turbina spart (fara sa-mi dau seama), turbina nu a patit nimic. A scos ceva fum la inceput (nu asa cum scotea fara furtune, de ziceai ca e locomotiva cu aburi)... dar dupa 200 de km de drum lung (Brasov-Paltinis),unde am tinut-o constant intre 3000-4000 de ture ca sa-i scutur funinginea acumulata in cei 150 de km mersi fara furtune,nu mai scoate. Mai scoate din cand in cand la acceleratiile bruste. Este normal sa faca astfel, nu? Multumesc Midnight Caller pentru faptul ca nu m-am mai dus la tester (urmand sfaturile tale). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2007 · Report post Dap, e normal, sa scoata fum pt. ca tu ceri de la ea, injectoarele dau motorina dar nu apare si acel surplus de aer din turbina, asadar amestecul este prea bogat -> motorina nearsa -> fum.Ma bucur ca ai rezolvat Share this post Link to post Share on other sites