Guest cristi81

155.000 km cu un Volvo s40 II

27 posts in this topic

Salut tuturor!

Sunt din Calarasi si am un Volvo S40 II din anul 2004/decembrie luat de nou si am reusit sa parcurg in 4 ani 155.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor!

Sunt din Calarasi si am un Volvo S40 II din anul 2004/decembrie luat de nou si am reusit sa parcurg in 4 ani 155.000 km.

UaU! Bravo! Sunt curios daca acesti 150.000km i-ai parcurs numai pe drumurile patriei sau ai iesit si afara din tara? Si daca ai parcurs km acestia in tara, nu ai schimbat pana acum planetare, bucsi, etc. din cauza gropilor? Multi, foarte multi mii de km in continuare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Toti km sunt facuti in Romania iar pana acum nu am schimbat bucse sau pivoti. La 110.000 km am schimbat toate amortizoarele pentru ca erau facute praf si le-am inlocuit pe fata cu Bilstein iar pe spate Gabriel. Am ramas destul de surprins ca pe amortizoarele originale scria Ford Motor Company iar cei de la Bosch Car Service mi-au spus ca sunt acelasi cu cele dupa Ford Focus. Am ramas destul de surprins in mod negativ.

  Motorul merge foarte bine si vreau sa mentionez un lucru: in primii 65.000 km am facut revizia la Primus Auto Bucuresti din 10.000 km in 10.000 km pentru ca altfel pierdeam garantia masinii iar o revizie ma costa in medie 1200 - 1400 lei/ revizie! Dupa 65.000 km toate reviziile le-am facut la Bosch Car Service iar baietii de acolo foarte profesionisti m-au asigurat ca nu se va intampla nimic cu masina si chiar au avut dreptate.

  Toate reviziile la Bosch Car Service au fost facute din 20.000 km in 20.000 km iar o revizie completa ma costa 600 lei in care includem: filtru aer, filtru polen carbon activ, filtru ulei (toate filtrele Mann Germania) si 5 litri de ulei Castrol 5W 30.

  Distributia am schimbat-o de doua ori pana acum tot la Bosch Car Service si m-a costat cu manopera cu tot 1100 lei in comparatie cu 3000 lei la Primus.

  Placutele de frana le-am schimbat o singura data la 90.000 km si am pus pe fata Champions iar pe spate Ferodo si merg foarte bine pana acum.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Motorul este de 2000 cmc, 136 CP, diesel. Masina este varianta Summum.

  Ce m-a dezamagit profund la Volvo S40 II a fost interiorul masinii care este foarte simplist poate chiar auster, lipsit de originalitate in comparatie cu alte marci. Calitatea interiorului este dupa parerea mea sub clasa premium mult mai slaba decat de exemplu Passat 2008, capitonajele usilor care sunt mai proaste decat la Golf V fara a putea fi comparate cu BMW, Audi sau Mercedes.

Ca o concluzie interiorul lui S40 II in varianta Summum (full options) sincer nu este de clasa premium fiind foarte slab calitativ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceva de genul asta am si eu ...dar sunt ff multumit de el

poate ca a mea e din 96' si arata bine pentru anul asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Mie sincer sa fiu modelul S40 I nu imi place la design iar la interior este catastrofal. Pentru mine Volvo la tot ce inseamna interior este o mare deceptie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Motorul este de 2000 cmc, 136 CP, diesel. Masina este varianta Summum.

  Ce m-a dezamagit profund la Volvo S40 II a fost interiorul masinii care este foarte simplist poate chiar auster, lipsit de originalitate in comparatie cu alte marci. Calitatea interiorului este dupa parerea mea sub clasa premium mult mai slaba decat de exemplu Passat 2008, capitonajele usilor care sunt mai proaste decat la Golf V fara a putea fi comparate cu BMW, Audi sau Mercedes.

Ca o concluzie interiorul lui S40 II in varianta Summum (full options) sincer nu este de clasa premium fiind foarte slab calitativ!

WTF?? Aici e vorba de gusturi. Sa spui ca nu-ti place e una, dar sa spui ca e foarte slab calitativ fata de altele e altceva.

Slab calitativ fata de ce? fata de maserati, de lambo, de porche, de aston martin, de bentley...da, dar fata de ford, audi, renault, peugeout, bmw e superior.

Toti care mi-au vazut masina au facut un WOW mare cand au vazut consola centrala, iar volanul mi e pare cel mai frumos din cate am vazut pana acum (cel cu comenzi)

Legat de piesele de FORD pe VOLVO ai sa gasesti mai multe...

Cum spunea cineva in alt thread. Volvo nu mai e ce a fost. De exemplu s40-ul are motor de peugeut (cel de 2.0), are piese de ford, de siemens...nu mai e ce a fost odata

Per total masina e reusita si e superioara la multe din clasa ei la design si interior, dar nu si la performante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interiorul, don cate stiu eu, e facut din materiale care nu provoaca alergii, biodegradabile... deci materiale cu care eu cel putin nu sunt obsinuit si cred ca sunt multi ca mine. Poate din cauza asta la multi li se pare ca nu e calitate. Ca si design, fiecare cu gusturile lui. Daca nu vorbim de "avioanele" de la BMW sau Audi, ce am vazut pe volvo mi se par mult mai faine si de bun gust. Nu includ ford si opel care tot ce am vazut nu mi-a placut, chiar mi-au displacut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  De exemplu pe Volvo S40 II materialele folosite sunt identice ca si nivel al calitatii cu cele dupa Focus. Chiar am intrebat la o reprezentanta Ford si mi-au spus ca nu este nici o diferenta din punct de vedere al calitatii mai ales ca au furnizori identici. In ceea ce priveste materialele antialergice Volvo nu este singurul producator care foloseste aceste materiale, primul care a introdus aceste materiale a fost Ford iar acum pe piata avem si BMW, Audi, Mercedes, VW, Skoda. Aceste materiale sunt promovate mai mult de catre Volvo dar asta nu inseamna ca altii nu le folosesc. Este ca si cum ai spune ca doar Volvo are masini de 5 stele iar altii nu au decat de 2 stele.

  Inca ceva daca sunteti la curent cu testele Euro Ncap a fost testat noul Renault Megane 3 care a obtinut punctaj maxim de 37 de puncte din 37. Practic Renault Megane este cea mai sigura masina din lume in acest moment. Ca sa fac o comparatie obiectiva Volvo S40 a obtinut doar 34 de puncte si pana in acest moment nici un model Volvo nu a trecut de 35 de puncte. Deci Volvo a pierdut teren si in fata sigurantei active si pasive, deja nu mai putem spune ca masinile Volvo sunt cele mai sigure din lume.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 desemnat ca avand cel mai bun interior in gama masinilor Premium in 2007

And the "Interior of the Year" winners are....

In the cars categories, Ward's editors voted the Honda Fit the best interior in Economy-Priced Cars; they also chose the Saturn Aura as best in Popular-Priced Cars; and the Volvo S80 as having the best interior in Premium- Priced Car category.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

XC60 la EuroNcap, locul 2 dintre toate masinile testate pana in prezent!

Protectia adultilor   - 37

Protectia copillor    - 39

Protectia pietonilor - 17

Este depasit doar de Nissan Qashqai testat in 2007 si primind:

Protectia adultilor   - 37

Protectia copillor    - 40

Protectia pietonilor - 18

Iar pe locul 3...noul Megane cu:

Protectia adultilor   - 37

Protectia copillor    - 39

Protectia pietonilor - 11

Acestea sunt singurele 3 masini care au obtinut 37 din 37 puncte la Protectia Adultilor.

Plus noul tip de test la Ecap in care ai sanse mari sa-ti rup gatul la o viteza mai mare in Megane:

http://www.euroncap.com/whiplash.aspx

Apropo...in aceeasi categorie cu Megane, de fabricatie 2008, doar doar VW Golf 6 a mai fost testat, obtinand 36 puncte la protectia adultilor, cu 1 mai putin ca Megane.

Oricum din 2009 Februarie se va schimba sistemul de punctare.

Aaaaa...si uite cum isi testeaza Volvo masinile:

La EuroNcap vezi asa ceva???

Eu personal nu prea am incredere in Ncap...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai era un subiect pe undeva pe forum despre testele de ENcap care m-au facut sa ma intorc impotriva lor total.

Si renault are cam mare influenta pe piata Europeana care pe mine personal nu ma face sa am incredere in aceste teste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Probabil ca topul de care vorbesti se refera la piata americana si sunt sigur ca despre asta vorbesti. Trebuie sa-ti amintesc ca in SUA nu sunt prezente multe modele europene care ar fi putut concura cu succes Volvo. In europa cred ca Volvo ar fi obtinut un alt rezultat in fata unui A6, BMW S5, E Klasse, Jaguar XF, etc.

 In privinta Renault Megane 3 nu cred ca o comparatie cu XC60 sau Nissan Qashqai este cea mai potrivita. In primul rand ultimele doua sunt SUV-uri iar Megane se incadreaza la clasa compacta.

 Am luat si eu dupa euroncap urmatoarele rezultate:

- Volvo s40 II - 34 pct adulti ;- 40 pct copii

- Audi A4 model 2008 - 34 pct adulti;- 41 pct copii (mai bun decat Volvo)

- BMW Seria 3 - 35 pct adulti ; -39 pct copii ( egal Volvo)

- Alfa Romeo 159 - 34 pct adulti; - 40 pct copii ( egal Volvo)

- Citroen C5 - 35 pct adulti; 38 pct - copii (egal Volvo)

- Renault Laguna - 36 pct adulti; - 41 pct copii (mai bun decat Volvo)

- VW Golf VI - 36 pct adulti; - 41 pct copii (mai bun decat Volvo)

- Honda Accord - 35 pct adulti;- 39 pct copii (mai bun decat Volvo)

- Renault Megane III - 37 pct adulti; - 39 pct copii (mai bun decat Volvo)

 Deci numai in comparatia asta avem 5 masini mai sigure decat Volvo.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu chiar crezi ca testele alea in care Renault-ul iese peste alte marci concurente si aici nu ma refer doar la Volvo, ci si la alte marci care le fac mult mai mare concurenta, si nu ti se pare nimic suspect bravo.

Eu sunt martor si fiul unui tata care a avut un accident cu un Renault nou nout de cateva luni care avea stelute si minuni si stiu cum s-a comportat, poti sa te f**ti in ele stelute si airbag daca ajungi sa dai cu fruntea in parbriz PURTAND CENTURA si sa ai traume craniene, inconstient, dupa aceea si pierderi de memorie.Si cel care a intrat in taicamio cu un VW Passat de prin 90 fara airbag doar centura a iesit pe picioarele lui doar cu un deget scrantit de la volan.

Euroncap da cu masinile forntal intr-un obiect static, si apar stelutele pacii, ia da cu 2 masini intr-un alt unghi si se schimba TOTAL povestea, ceea ce s-a si intamplat in cazul accidentului mai sus mentionat, in care stelutele nu au existat, in schimb Volvo are propriul crash center si tocmai pentru asta l-au creat diferit si unic, pentru a testa impacturile in orice unghi, si si intre 2 masini.

Pentru mine EuroNCAP este o unealta de marketing care da stelute celui care plateste mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probabil ca topul de care vorbesti se refera la piata americana si sunt sigur ca despre asta vorbesti. Trebuie sa-ti amintesc ca in SUA nu sunt prezente multe modele europene care ar fi putut concura cu succes Volvo. In europa cred ca Volvo ar fi obtinut un alt rezultat in fata unui A6, BMW S5, E Klasse, Jaguar XF, etc.

 In privinta Renault Megane 3 nu cred ca o comparatie cu XC60 sau Nissan Qashqai este cea mai potrivita. In primul rand ultimele doua sunt SUV-uri iar Megane se incadreaza la clasa compacta.

 Am luat si eu dupa euroncap urmatoarele rezultate:

- Volvo s40 II - 34 pct adulti ;- 40 pct copii

- Audi A4 model 2008 - 34 pct adulti;- 41 pct copii (mai bun decat Volvo)

- BMW Seria 3 - 35 pct adulti ; -39 pct copii ( egal Volvo)

- Alfa Romeo 159 - 34 pct adulti; - 40 pct copii ( egal Volvo)

- Citroen C5 - 35 pct adulti; 38 pct - copii (egal Volvo)

- Renault Laguna - 36 pct adulti; - 41 pct copii (mai bun decat Volvo)

- VW Golf VI - 36 pct adulti; - 41 pct copii (mai bun decat Volvo)

- Honda Accord - 35 pct adulti;- 39 pct copii (mai bun decat Volvo)

- Renault Megane III - 37 pct adulti; - 39 pct copii (mai bun decat Volvo)

 Deci numai in comparatia asta avem 5 masini mai sigure decat Volvo.

S40 2004 vs A4 2008, Megane III 2008 etc...nu mi se pare ok comparatia. Adica nu poti compara una din 1990 si una din 2000.

Masini Testate din 2004  au fost urmatoarele in clasa de mai sus:

S40 2004, Peugeot 407, Saab 9-3, Toyota Prius si Citroen C5, Toyota si Citroen fiind peste S40. Acum nu mai sunt asa multe.

In aceeasi categorie cu XC60, din acelasi an 2008 au mai fost testate Renault Koleos si Ford Kuga, ambele sub XC60.

Ca sa nu mai vb de Volvo XC90 care din 2003 nu este depasita de modele mult mai noi.

Per ansamblu la masini testate/5 stele primite, Volvo are cel mai bun coeficient.

Volvo de exemplu din 9 masini testate, 5 au obtinut 5 stele.

Renault din 24, 13 cu 5 stele

Mercedes din 13, 6 cu 5 stele

BMW din 12, 4 cu 5 stele

Audi din 11, 2 cu 5 stele

Pentru mine EuroNCAP este o unealta de marketing care da stelute celui care plateste mai mult.

De acord...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu ma mai iau dupa EuroNCAP de mult. Acum a aparut si reclama la TV cu 11 masini Renault cu multe stelute. Sa fie sanatosi si sa plateasca pe testele alea (pt. a ajunge, de ce nu, la 7-8 stelute) da 50 de ori mai mult decat sa tina muncitorii de la Dacia in productie.

Chiar daca voi fi acuzat ca sunt sustinator al "teoriei conspiratiei" raman la parerea ca politica banului primeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Eu incerc sa fiu mai pragmatic si sa cred aceste organisme internationale de testare. Mai ales ca nici Volvo nu era de capul lui avand in spate pe Ford care totusi este destul de influent in aceasta industrie. Prin 2005 eram cu masina in Bucuresti la service si am vazut acolo un Volvo S40 II lovit lateral facut praf de un VW Passat. De atunci am vazut o gramada de Volvo facute praf si nu mai cred acest marketing agresiv de la Volvo care pune accent pe siguranta.

  Chiar eu acum 3 luni am avut un accident lateral cu al meu Volvo si nu m-am simtit prea confortabil cand un Opel Vectra mi-a facut usile terci la numai 20 km/h. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prin 2005 eram cu masina in Bucuresti la service si am vazut acolo un Volvo S40 II lovit lateral facut praf de un VW Passat. De atunci am vazut o gramada de Volvo facute praf si nu mai cred acest marketing agresiv de la Volvo care pune accent pe siguranta.

Iti raspung cu argumentele lui Godfather, in legatura cu alt subiect, sper ca nu se supara  :D :

Dincolo de toata polemica de pana acum (extrem de constructiva si de utila, de altfel) cineva sa priveasca interiorul lui S40. Masina este gandita sa protejeze viata soferului, nu sa ramana intreaga dupa ce primest eun impact la peste 100 km/h. Deci..interiorul, din ce se distinge din poze, este intact. Restul e poveste. Unghiul din care a intrat, energie cinetica, cauciuc care a amoritzat...explicatiile pot fi cu sutele si tin efectiv de fizica. Masina s-a deformat ca la carte...asadar, inca o stea pt Volvo

Best,

H

Si cum am mai spus, per ansamblu la masini testate/5 stele primite, Volvo are cel mai bun coeficient:

Volvo    : la 1.80 masini testate primeste 5 stele (dintr-un nr de 9 masini testate)

Renault : la 1.84 masini testate primeste 5 stele (dintr-un nr de 24 masini testate)

Sigur, Renault are mai multe modele testate, insa Volvo face putine si mai bune  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Este o comparatie trasa de par in conditiile in care Renault are o gama foarte variata de automobile incepand cu clasa mini si terminand cu clasa mare. Renault este o marca care se adreseaza oamenilor cu venituri medii in timp ce Volvo se doreste a fi o marca premium care se adreseaza oamenilor cu venituri peste medie. In aceste conditii nu putem spune nici macar ca Volvo ar putea concura cu adevaratii grei ai masinilor premium (BMW, Audi, Mercedes). Daca ne uitam vedem o diferenta evidenta in ceea ce priveste gama de modele mult mai consistenta a firmelor germane premium!

  De exemplu Volvo la gama mare nu are concurent pentru A8, S7, S Klasse iar pentru masinile premium care se respecta nu este de acceptat. Volvo nu are concurenta pe segmentul sport premium in fata lui Audi R8, BMW M3, M5, Merc C,E,S,ML,G,SLK,SL AMG. Un alt minus pentru o marca care se vrea premium o reprezinta lipsa de motoare variate si puternice care sa vina cu un aport la personalitatea marcii Volvo. In afara de 1-2 motoare proprii restul sunt imprumutate de la alte marci non-premium (Ford-PSA, Yamaha(motoare de barci!)) lucru inacceptabil pentru o marca care se vrea premium!

Cam asa se prezinta Volvo in comparatie cu probabil adevaratele marci premium BMW, Audi si Mercedes! Cam crud adevarul asta nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitarile mele pt KM.... Dar am si eu o intrebare.... de ce atat de suparat pe marca??? ca pana la urma in 4 ani ai facut ceva KM.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

  La design S40 II mi-a placut foarte mult si de ce sa nu recunosc imi place si acum. Poate din cauza asta nici nu am vandut-o pana acum si nici nu cred ca o voi face prea curand. Dar calitatea interiorului m-a lasat fara cuvinte in sensul rau. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa aud asta... da bordurile la VOLVO S40 V50 C30 sunt saracute... dar sunt facute pt a fi cat mai simpliste... de fapt daca ai observat asta e tendinta in toate domeniile... cat despre calitatea materialelor am stat prea putin in modelele astea in cat sa'mi dau cu parerea... si since sa fiu nu m-a preucupat lucrul asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now