nickdmx

s 60

11 posts in this topic

salut. cine ma poate ajuta cu cateva raspunsuri legate de o problema cu care am fost la o gramada de service-uri si tot o gramada de raspunsuri ... diferite ... am primit de la mecanici. masina, cand e rece intra greu in viteze(orice treapta), si de asemenea cand se incalzeste, la relanti se aude un zgomot, care dispare cand apesi ambreiajul, si cateodata si trepideaza. ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necesita inlocuire ambreiaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necesita inlocuire ambreiaj!

placa de presiune, rulment

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomotul este de rulment presiune si se aude "teflon pe teflon". Daca nu cunosti tipul masinii ai putea spune ca e ambreiajul. Dar nu este! Te costa 200E inlocuirea lui si tot asa o sa faca intr-un an. Nu schimba nimic ca nu e nimic defect. Cand o sa-ti patineze ambreiajul atunci sa schimbi ceva. Pana atunci daca vrei iti arat 6 S60 care fac la fel, inclusiv a mea....Daca nu ma crezi scrie la service-ul din Szeghet si o sa primesti acelasi raspuns. Ca intra greu e normal ca e uleiul rece! Scrie si in manualul masinii, e perfect normal. Dupa ce se incalzeste nu mai sunt probleme. Zgomotul este de fapt un tacanit gen "tzaca-tzaca-tzaca"...si e caracteristic pana la modelele din 2004!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal cand este calcat ambreiajul cutia de viteze este deconectata de la motor si nici macar o rotita din interiorul ei nu se invarte(bineinteles cu masina stand pe loc nu in mers). Daca acest moment coiincide si cu disparitia zgomotului inseamna ca "buba" poate fi la cutia de viteze, dar trebuie sa ti cont ca ai volanta cu masa dubla. Daca elementele de legatura ale partii mobile sunt rupte sau slabite, volanta poate intra in vibratie. Calcand ambreiajul se produce o apasare exact pe aceasta parte mobila iar zgomotul dispare. Deasemenea zgomotul produs de volanta defecta este de "taca-taca" in prima faza iar apoi va produce vibratii in cutia de viteze si chiar in toata masina. Vei avea senzatie ca huruie rulmentii in cutia de viteze ceea ce este foarte rar intalnit in cazul unei exploatari normale.

Rulmentul de presiune face zgomot in mod special cand este calcat ambreiajul si se aplica forta asupra lui si mai putin in situatia inversa(ambreiere).

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru opiniile voastre. eu unul am fost la cateva service-uri si am primit raspunsuri de genu: ba ca e rulmentu de presiune, ba ca e ambeaiaju, ba ca e volanta si chiar ca sunt toate. ce ma irita e ca toti acesti mecanici si-au dat cu parerea doar dupa zgomot, fara macar sa se uite cat de cat la masina. pentru ei e usor ca iti recomanda sa le schimbi toate si ti le aduc ei si unde mai pui ca manopera costa o carca.sper s-o rezolv pana la urma. si apropo masina trage cam greu intr-a doua. o avea vreo legatura sau sunt injectoarele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am masina in service, cand o scot te anunt daca mai face . Oricum la cat costa ambreiajul este de ras, cu 1500RON am schimbat tot ambreiajul, la Golf m-a costat 2200RON numai kitul de ambreiaj :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites

....si de unde ai luat tu ambreiaju' ala eftin si bun ?!  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă î-Å£i intra greu si rece si cu motorul cald ,90% te pregătesti de o volanta (dacă este cu masa dublă).

Si ar fi bine sa verifici si uleiul din cutie mai întâi.

PoÅ£i face un experiment :prima dată- opresti motorul fără să apesi pe ambreiaj si să fii atent la zgomotul pe care il face si la intensitatea lui.A doua oară îl opesti cu piciorul apăsat pe ambreiaj ,dacă zgomotul este mai mic sau chiar insesizabil atunci te apuci usor ,usor de strâns bănuÅ£i ptr. volantă sau chiar si ptr.kitul de ambreiaj (placă ,disc rulment).

Apropo de 1500ron ambreiajul ,este posibil dacă nu a schimbat si volanta :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am schimbat volanta, 1200RON a fost kitul de ambreiaj de la Alex plus 300RON montajul.

Volanta este ok, stiu cum face o volanta bimasica defecta pt ca am avut pe Golful 4 una defecta :D 

Oricum din experienta mea cu volantele bimasice la grupul VAG ele pica la peste 200k km, sper ca la Volvo sa pice tot cam pe acolo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now