danielrugina

Calculator Bord - Consum

13 posts in this topic

Fratilor.............

Mi-a luat-o razna calculatorul de bord....

Imi indica consum de 25,5... Nu se poate asa ceva...consumul real de la plin la plin fiind cam de 10-11...

Cand am luat-o imi arata cam 16...in 3 luni a ajuns la 19....alaltaieri am schimbat uleiul filtrul de ulei si cel de aer....ieri mi-a aratat din nou 16 iar acum o ora a luat-o razna....

ce ma fac....

Nu am mufa de diagnoza...

Cum pot sa scot erorile din calculatorul de bord?

Exista vreo posibilitate de restart al calculatorului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal eu am avut un vctra b si de fiecare data cand imi dadea erori nu mai asteptam sa fac 20 poriniri sa se sterag erorile scoteam borna de la baterie o lasam cca 5 min dupa care o puneam la loc puneam contactul cam 1 minut dupa care scoteam cheia apoi o reintroduceam in contact si porneam fara erori!!! asa dadeam restart la calculator!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nci un rezultat :-\

Cred ca o sa trebuiasca sa ma obisnuiesc cu el asa...

asta e

Daca mia are cineva vreo idee...Abia astept sa o aplic...

Poate pana la urma am noroc... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivelul de benzina ti-l arata corect??  Plutitorul din rezervorul de benzina este de fapt o placuta din ceramica pe care sunt trasate o serie de liniute cu pelicula din carbon, functionand ca o rezistenta variabila in functie de pozitia plutitorului. In timp, pe acea placuta de ceramica apare uzura, pelicula de carbon dizolvandu-se pe suprafata ceramica, fapt ce conduce la o indicare eronata a nivelului de benzina si automat al consumului. Se poate scoate plutitorul si curata placuta de ceramica (alcool tehnic si o periuta de dinti), dar atentie, firele lipite pe placuta de ceramica sunt foarte fragile...se desprind destul de usor si e f. greu sa le cositoresti la loc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

calculul de consum se face stiind cantitatea de benzina consumata in unitatea de timp versus viteza de deplasare(distanta parcursa) asa ca daca ECU livreaza date corecte despre numarul de "squirt-uri" si cantitatea de benzina data de injectoare este ok, te poti uita la captorul de informatii despre viteza. Si la mine apare 25.5 l/100(mai mult nu cred ca poate :D )  in acceleratii puternice, este corect dar cand revin la un mers regularizat scade pana la 6.5-7-7.5 consum instantaneu. Mai este intrebarea daca cei 25.5 reprezinta consumul instantaneu sau ultima medie?.... pentru ca daca vorbesti de media de consum, este posibil sa "uite" de ultima medie si sa inceapa de la capat... si la mine incepea tot de la 25.5 dupa care scadea.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da...este vb de consumul mediu...dar m-am obisnuit cu el asa..

La plecari cu demaraj ia cam 20-22 dar apoi scade la 7-8 dar media ma omoara....zice ca e cam 19-20...

iar n realitate de la plin la plin imi ia cam 16 la mers super sportiv...si cam 12-13 la mers mai batranesc(cam rar in cazul meu)....

M-am inpacat cu ideea...ii fac plinul,o las in parcare si lunar imi fac abonament R.A.T.B. .... Ce sa fac...

Imi fac treaba doar cand am strict nevoie cu ea...sau ... cand mai am dorul de a ma infige...o mai scot din parcare si ii dau cateva scartzuri... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptr motoarele de 1.7 turbo (!  :P ), consumul pe care il spui tu e corect, din pacate. Cat am condus un 1.7t, eu aveam consum constant 18/100, dar merita fiecare gram de benzina. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema ta este la pastrarea memoriei de la o pornire la alta, si este de natura electrica, probabil ca vre-o alimentare "pica" in timpul cat masina nu este pornita din cauza contactelor intrerupte sau oxidate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai mai

ca am gasit buba...eu aproape de fiecare data scoteam borna...ca aveam treaba prin zona...

aha...de aici e...

Uite ca ebun un cap destept la o carutza de muschi.... ::);D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine ca ai rezolvat

Ptr motoarele de 1.7 turbo (!  :P ), consumul pe care il spui tu e corect, din pacate. Cat am condus un 1.7t, eu aveam consum constant 18/100, dar merita fiecare gram de benzina. :)

Nu mi-a consumat niciodata 18l/100 medie, insa de multe ori pe instantaneu arata 25,5... si de obicei cand ma dau la ea, media nu sare de 15l.... iar eu merg cu presiune limitata la 1 bar, nu la 0.5 ;) .

La un mers normal, consuma in medie 10 in oras si 7,5 afara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi-a consumat niciodata 18l/100 medie, insa de multe ori pe instantaneu arata 25,5... si de obicei cand ma dau la ea, media nu sare de 15l.... iar eu merg cu presiune limitata la 1 bar, nu la 0.5 ;) .

La un mers normal, consuma in medie 10 in oras si 7,5 afara.

Mie atat mi-a consumat masina aia, dupa kilometraj, nu avea comp de bord. Se poate sa fi avut ceva defectiuni, ca nu era intr-o stare prea buna... dar adevarul e ca schimbam viteza pe la 5-5.5-6 mii, nu ma dadeam cu benzina mea.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now