Sign in to follow this  
Followers 0
cornel_gav

Service Cluj, cumparare cauciucuri iarna

7 posts in this topic

Am de ceva ani masina dar inca nu mi-am gasit un service de incredere in Cluj-Napoca. Stie cineva unul pe care ma pot baza?

Deasemeni vreau sa-mi cumpar cauciucuri de iarna urgent la un pret cat mai convenabil (205/50/17)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauciucurile de iarna tb sa fie cat mai inguste(pt zapada)crampoane.....si eventual pa 15''

hai fie si pe 16

205/50/17 e dimensiunea unui cauciuc sport de vara ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cauciucurile de iarna tb sa fie cat mai inguste(pt zapada)crampoane.....si eventual pa 15''

hai fie si pe 16

205/50/17 e dimensiunea unui cauciuc sport de vara ;)

omul are modelul nou de s40, deci ii merg si jante mai mari ;). probabil nu are chef sa schimbe si jantele iarna si pune cauciucuri de iarna pe jantele sale de aliaj, nu ?

ca raspuns....eu am luat cauciucuri de pe www.vanzarianvelope.ro de 2 ori, si am fost multumit de pret si de cauciucuri . dimensiunea aia vad ca e cam scumputa , minim 550 ron bucata

Share this post


Link to post
Share on other sites

la orice masina e valabil sa fie cauciucurile de iarna cat mai inguste

cine a mers prin zapada stie ;)

la raliurile pe gheata sau pe zapada se uita cineva?au rotile ca  la ''roaba''

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa postez sfatul meu, chiar daca stiu ca subiectul s-ar putea sa nu prea mai intereseze pe nimeni, de vreme ce a venit vara. ma gandesc, insa, ca tocmai din acest motiv, s-ar putea sa poata fi gasite astfel de cauciucuri la un pret promotional.

alegerea mea pt gumele de iarna, dupa o destul de amanuntita cercetare pe net, a fost Dunlop Winter Sport 3D, produse in 2008, si credeti-ma ca sunt absolut incredibile.

le-am putut testa timp de 14 zile, asta iarna, in Elvetia, unde zapada a fost mai mult decat din abundenta  si unde strazile se curata permanent, dar nu se da cu absolut nimic pe ele (sare, nisip, etc.), motiv pentru care exista si portiuni importante cu ghiata. personal, nu am simtit lucrul asta nici o secunda, tractiunea si franarea fiind la fel ca pe asfalt uscat.

vila la care am stat, era situata la capatul unui drum de cca 150 m , extrem de abrupt, care mergea, in prima sa portiune , printre doua garduri intre care erau maxim 3.5 m.  acest drum, pe care era un amestec de zapada, ghiata si zloata, se desprindea in unghi drept din drumul principal, asa incat nu aveai cum sa intri pe el cu un cat de mic demaraj, fiind nevoit practic, sa incepi sa urci panta prin plecare de pe loc.

in seara in care am ajuns si am vazut cum se prezinta situatia, am fost convins ca nu voi urca in veci, convingere intarita si de faptul ca, prietenii cu care eram, cu o Toyota van, incaltata cu Nokian, cu lanturi si cu nu stiu ce sistem antiderapaj la plecarea de pe loc, nu au reusit sa mearga mai mult de 2-3 m in sus, reusind in schimb sa-si rupa lanturile si sa "inmiresmeze" aerul pur elvetian cu aroma de ambreiaj fiert.

cum aveam si eu lanturile la indemana si nefiindu-mi greu sa le montez, am zis sa incerc ca nu am ce pierde. vreau sa va spun ca, am plecat fara nici cea mai mica problema (o fractiune de secunda doar, a clipit triunghiul de derapaj), am reusit sa schimb in treapta a doua si am ajuns pana la vila.

a doua zi dimineata, le-am dat prietenilor lanturile mele si tot ce au reusit sa faca a fost sa le rupa si pe acestea, motiv pentru care, in zilele urmatoare am fost nevoit sa circul fara lanturi, o pereche in Elvetia costand 90-120 de franci, adica 250-300 RON  >:( ( bine si arata ca niste odgoane de vapor, fara plasticuri si alte brizbrizuri si cred ca tin pe viata). vreau sa va spun ca nu am avut nici cea mai mica problema in a circula doar pe gume, fara lanturi, atat prin statiune cat si la urcarea si coborarea pe acel drum infernal care ducea spre vila, spre stupefactia prietenilor mei care si-au lasat masina intr-o parcare pe toata durata sejurului.

ca si pret, am dat pe toate 4 aproximativ 1150 -1200 ron, luandu-le de pe net, dar nu-mi mai aduc aminte exact site-ul. oricum, nu sunt ceva special, asa ca, zic eu, se pot gasi usor.

atentie insa, nu le confundati cu Dunlop Winter Sport M3, asemanatoare ca denumire, dar cu totul alt model, de care, personal, nu va pot spune nimic.

ceea ce m-a facut sa le aleg, la vremea respectiva, a fost faptul ca pe langa recomandarile de 5 stele ale multor site-uri de profil, le-am gasit recomandate si de echivalentul elvetian al ACR-ului, e drept cu doar 3 1/2 stele.

asta in conditiile in care, printre anvelopele de iarna recomandate de aceasta organizatie veti gasi extrem de rar marci cunoscute.

majoritatea celor recomandate, sunt total no-name pentru noi, dar care, imi explica gazda elvetiana de asta iarna, sunt produse special pentru ei si intr-adevar, am constatat cu proprii ochi, se regasesc pe marea majoritate a masinilor elvetiene.

si inca ceva, poate important : dimensiunea cumparata de mine 195/65/15 era singura recomandata de elvetieni, din acest model Dunlop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zis tudor mai sus ca elvetienii nu dau cu nimic pe strazi.. :) "wrong" :) ei folosesc o solutie care "usuca" soseaua. Diferenta intre "dat cu nimic" si solutia "magica" e izbitoare:

1) intre doua "sate" in drumul spre St.Moritz nu stiu ce facusera dar era clar lipsa ceva: zburam in toate partile, bordul plin de luminite, etc

2) intre aceleasi doua sate, dupa ce am vazut masinile cu solutie plecand "la treaba": linistit cu 100km/h, dealtfel "in ton" cu ceilalti de pe drum

Dunlop 3D si M3 (ultimele le am pe masina) sunt foarte foarte bune.

Multi lauda si Goodyear UG7 si Michelin PA3, ambele iesind bine in teste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0