Sign in to follow this  
Followers 0
Baban_San

probleme la 245 GLE

7 posts in this topic

ce fel de lichid de servo trebuie sa pun, am unu rosu cand este cald afar anu mai face presiune cand este rece merge brici,

la cutia de 4 plus overdrive ce atf tre sa ii pun si vreau sa stiu daca tre sa schimb ceva filtre pe acolo si daca da unde ma indrumati sa ma duc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Uita-te cu atentie la ce scrie pe capacul rezervorului care contine lichidul de frana, trebuie sa scrie acolo ce tip se foloseste- DOT3 sau DOT4 (mai mult ca sigur ca DOT3). ATF...este denumirea uleiului de transmisie automata? Nu stiu ce sa iti recomand, dar exista posibilitatea ca in sorbul cutiei sa ai un mic filtru. Mai multe nu stiu.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba-i uleiul la servo-directie , nu costa mult . Daca vrei ulei la un pret mai bun vbeste cu "Midnight caler'' . Cat despre cutie , daca nu ma insel producatorul nu recomanda schimbarea uleiului . In mod normal , uleiul este lifetime .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadim, am mai bantuit si pe alte forumuri auto si am vazut dezbateri asemanatoare despre uleiurile life-time. Personal, nu cred ca exista asa ceva, in cutia aia a aparut o oarecare uzura ( pilitura este plimbata de ulei, mai ales daca nu exista un filtru in circuit), uleiul ala a fost incins-racit si tot asa, la un moment dat isi pierde din proprietati. Nu as risca sa nu il schimb, totusi este vorba de o cutie de viteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa o luam altfel . Taica miu are 2 masini hidramate , bun am zis sa le schimb uleiurile la ambele si am vbit cu un prieten de-a lui taica-miu din Anglia ( tipu are service acolo ) . i-am zis ce si cum si mi-a zis sa nu fac prostia asta ca pot sa le belesc , pt ca ele au un filtru care se da jos atunci cand se umbla la sistemul de ungere  si daca nu se pune bine la loc este 'papa' cutie de viteza . Multe masini carora li s a schimbat uleiul la cutie ( ma refer la cele hidramate ) au picat si cutiile in ceva timp , gen : numai intra in Drive , merge numai cu Revers . Acum este decizia ta ce faci cu masina . Nivelul l-ai verificat ? daca este OK nu are rost sa umblii la el . Btw ca sa verifici nivelul uleiului la cutie , cutia trebuie sa fie in DRIVE !!

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Eu am mers cu ulei de transformator in CV automata BW55 si nu am necazuri.E foarte eftin,daca nu chiar gratis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificati:

-conexiunea conducte-pompa-caseta directie;

-simeringul pompei de servodirectie.

Culoarea uleiului de servodirectie este de obicei alb-galbuie. Culoarea rosie apare datorita completarilor ulterioare cu ulei de cv automata. Spuma apare de la barbotarea excesiva din pompa, sau de la apa din condens in pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0