Posted 16 May 2011 · Report post Suedezii de la Volvo expun, la Salonul Auto de la Shanghai, Volvo Concept Universe, primul automobil-concept prezentat de marca scandinava de la trecerea de sub tutela Ford la chinezii de la Geely. Volvo Universe reflecta ambitiile Geely de a transforma marca suedeza Volvo intr-un rival de temut pentru mai bine titratele masini germane premium si de lux. Totodata, masina este o dovada ca Volvo va continua sa inoveze si sa aspire la un loc fruntas in liga marcilor de lux, in pofida dificultatilor din ultimii ani. click aici pentru galeria foto Presa auto internationala scrie ca Volvo Concept Universe ar prefigura un presupus varf de gama Volvo S90, superior din toate punctele de vedere actualului Volvo S80. Fara prea multe detalii asupra tehnologiei si dimensiunilor, conceptul vine ca un semn din partea noului proprietar, Geely, care a preluat Volvo de la Ford pe 2 august 2010. Conducerea Geely isi doreste un Volvo mai rafinat, mai luxos si mai performant. Chiar si asa, nu trebuie neglijat mesajul directorului general executiv (CEO) al Volvo Cars, Stefan Jacoby, care spunea ca Volvo va renunta la segmentul premium si se va orienta spre simplitate. In crizele lor de identitate, marcile Volvo, Saab, Alfa Romeo si Lancia au fost intotdeauna considerate branduri aproape premium (near premium), avand o calitate perceputa si performate tehnice si comerciale sub cele ale marcilor premium consacrate (BMW, Mercedes-Benz si Audi). Totusi, prin Volvo Concept Universe, suedezii aspira mai sus, in liga brandurilor auto de lux precum Bentley si Rolls-Royce. Vanzarile mondiale ale Volvo au crescut cu 11,2% anul trecut, comparativ cu 2009, de la 334.808 masini la 373.525 unitati SUV-ul XC60 a fost cel mai bine vandut model al marcii (80.723 unitati), urmat de break-urile V50 (56.098 exemplare) siV70 (48.872 masini). Top cinci este incheiat de SUV-ul XC90 (37.597 unitati) si mezinul C30 (35.981 exemplare), a anuntat Volvo. Rezultatele pe 2010 arata ca Volvo incepe sa-si revina, dupa un an in care a trecut de sub tutela americanilor de la Ford la chinezii de la Geely, schimbare care a adus si un nou director general executiv (CEO) pentru marca, Stefan Jacoby, in locul lui Stephen Odell. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2011 · Report post Si uite de ce chinezii ajung sa conduca lumea! Era evident faptul ca Volvo nu va avea de suferit dpdv calitativ, defapt era evident ca Gelly vrea sa din Volvo un constructor profitabil. Si a reusit. Eu zic ca un astfel de "protector" are nevoie si SAAB. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Economie prin tehnologie: http://0-100.hotnews.ro/2011/05/26/video-volvo-se-reintoarce-la-o-idee-testata-acum-mai-bine-de-20-de-ani-pentru-a-reduce-consumul-cu-20/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 (edited) · Report post Nici n-au scăpat bine de problemele pe care le făceau DMF-urile de pe modele nu tocmai vechi, a trebuit să mai "scornească" ei ceva... Edited 26 May 2011 by HEIMÐALLR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post conservare directa de energie cinetica. nu prea are ce sa se strice p-acolo....dar pina nu se testeaza pe piata mai e.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Probabil aşa s-a spus şi despre DMF... Oricum, folosirea acelei volante "KERS" comportă şi alte modficări, inclusiv ale transmisiei. Sunt de acord că principiul e banal, pentru maşinuţele de jucărie, la care este implementat demult principiul, prin acea roată mare şi grea, dar când e să-l implementezi la o maşină reală, se complică lucrurile... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post Cat din spatiul portbagajului ar ocupa? C30-ul nu are oricum prea mult spatiu niciodata ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2011 · Report post marele avantaj il reprezinta modul de frinare dinamic. este ca o frina inductiva de la tramvai care frineaza tare la viteze de rotatie mari si slab la viteze de rotatie mici. asta va asigura puntii spate un echilibru mai bun pe frinare. e un fel de abs mecanic ce asigura si recuperarea energiei de frinare. daca se va monta pe puntea spate (si acolo vad eu ca trebuie asezat) masinile subviratorii isi vor micsora aceasta tendinta , apropiindu-se de un comportament neutru ( cu sacrificiul unei mase mai mari). deasemenea, la accelerari bruste, va contribui si puntea spate, iarasi un lucru foarte bun.(ramine de vazut cum se va recupera si utiliza aceasta energie : printr-un diferential sau nu - un diferential costa ....)( si cum va fi comandata : electronic - fara lag - sau inertial....) ginditi-va ca la o masina cu tractiune care are frina de motor si pe puntea spate. e ca suna interesant ? discul de recuperare se va invirti in plan orizontal , zic eu, pentru a evita efectul giroscopic longitudinal, a reduce tangajul si a cobori centrul de greutate al masinii.si mai cred ca va avea diametrul unei roti (undeva la 500-600mm)pentru a se putea monta chiar in locul rotii de rezerva...si va cintari undeva la 4-7% din greutatea masinii... daca o sa am dreptate le cer un redbull pentru danyx ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2011 · Report post Chinezii au cea mai apreciată marcă auto din Germania Studiul anual care evaluează satisfacția clienților – realizat de compania de cercetări JD Power – a revelat că Volvo, marca suedeză deținută de concernul chinez Geely, este cea mai apreciată de șoferii germani. Volvo a depășit ”la mustață” Mercedes-Benz și a devenit cea mai apreciată marcă auto în rândurile proprietarilor de autoturisme din Germania, indică studiul de satisfacție realizat de JD Power în 2011. După ce a făcut parte mai mulți ani din portofoliul grupului american Ford, Volvo a trecut, în primăvara lui 2010, în proprietatea concernului chinez Zhejiang Geely Holding Group. După Volvo și Mercedes-Benz, preferințele șoferilor germani s-au îndreptat către Mazda, Mini și Honda - mărcile care au completat, în această ordine, Top 5-ul satisfacției deținătorilor și utilizatorilor de autoturisme din cea mai importantă piață de profil europeană. Dacia, peste Volkswagen și Renault Dacia s-a clasat pe un decent loc 10 în clasamentul întocmit de JD Power pe baza răspusurilor/opiniilor oferite de un eșantion reprezentativ format din 17.000 de germani posesori de autoturisme. Notabil este că mașinile produse la Mioveni au fost mai apreciat decât cele ale unor mărci precum Volkswagen (locul 12), Porsche (14), Renault (15), Opel (21), Peugeot (22), Citroen (27) sau Chevrolet (28). Loganul, în Germania - aproape ca Sandero, în Franța Dacia Logan a fost al doilea ce mai apreciat model de segment B, în Germania, după Mazda2. Acest rezultat vine la scurtă vreme după ce un studiu similar JD Power a arătat că Dacia Sandero a fost considerată cea mai satisfăcătoare mașină mică în Franța. Sursa: http://www.evz.ro/detalii/stiri/chinezii-au-cea-mai-apreciata-marca-auto-in-germania-934459.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jun 2011 · Report post Viitorul Volvo este unul foarte bun, noul XC70 se bate de la egal la egal cu Allroad-ul de la Audi, un lucru neconceput acum 4 ani, modelul actual de XC70 a fost imbunatatit si bate Allroad la cateva capitole. Se pare ca actualul proprietar stie cum sa faca lucrurile sa mearga . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2012 · Report post Sunt de acord cu Bogdan. "Pedigree"-ul tot le-a ramas, mai ales la Jaguar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2012 · Report post Sunt de acord cu Bogdan. "Pedigree"-ul tot le-a ramas, mai ales la Jaguar. Sa inteleg ca tu vrei sa "dezgropi" toate topicurile, chiar daca nu s-a mai scris in ele de doi ani? Macar daca ai face-o cu comentarii care sa aiba cat de cat substanta, nu doar cu "de acord ". Cred ca ai inteles un pic gresit treaba cu activitatea pe forum... Paarerea mea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2012 · Report post Ba bine ca a dezgropat oasele, se pare ca lui Volvo ii merge bine, noul V40 este comparabil cu seria 1 si A3, chiar le sufla bine in ceafa la un pret cu 30% mai mic . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2012 · Report post Sa vedem la sfarsitul anului ce va fi. In China, a treia piata de desfacere ca marime pentru Volvo, in luna Iulie se pare ca au avut o scadere de 20%. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2012 (edited) · Report post Offtropic......Industria auto isi va reveni prin 2019-2020.Vinzarile.... Edited 29 Aug 2012 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post Adio jumate din soferi.. Da' masinile ce parere au? http://0-100.hotnews.ro/2012/09/18/volvo-spune-ca-aproape-jumatate-dintre-respondentii-la-studii-vor-ca-masinile-sa-se-conduca-singure/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Sep 2012 · Report post Viitorul suna bine pt Volvo, masinile noi sunt bestiale, vanzarile sunt in sus iar sefu chinez sta si numara bani . Ce bine este . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2013 · Report post Anul acesta Volvo a primit cel mai mare buget din istorie, 11 miliarde USD pt cercetare . Primul rod este aparitia noilor motoare diesel si otto, astfel la diesel se trece pe injectie Denso la o presiune maxima de 2500 bari si o putere de peste 100cp / 1000cmc . La benzina avem un motor de 2L @302 cp cu turbina si compresor, motor "branduit" T6 si un motor de 230CP tot de 2L "branduit" T5 . Toate motoarele pot fi cuplate la noua cutie Aisin in 8 trepte ce suporta si mod hybrid . Viitorul Volvo pana acum ( dupa 3 ani de la preluarea Geely ) suna foarte bine . 6 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2013 · Report post Guvernul chinez a aprobat constructia a doua noi fabrici Volvo in China, pana in decembrie china va avea 3 fabrici Volvo . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Aug 2013 · Report post ca sunt patroni chinezi e una, dar daca le fac in china e cu totul alta se alege praful orice ati zice voi, chinezii nu fac lucruri de calitate nici cu pistolul la timpla Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Aug 2013 · Report post Ce crezi ? BMW are doua fabrici in China , Mercedes tocmai ce se apuca sa construiasca cea mai mare fabrica a sa , VW se fabrica din 1985 in China iar anul acesta se inaugureaza o noua fabrica Audi . Nice nu ? Mai are rost sa-ti zic ca Range-ul si Jag-ul sunt fabricate de indieni ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Aug 2013 · Report post @Costinell, cred ca glumesti sau nu esti bine informat, Iphone 5 este MADE IN CHINA si cred ca este un produs bun. Chinezul iti ofera calitate in functie de pretul platit, la 2 lei iti ofera calitate de 2 lei iar pt 1000 lei iti ofera calitate de 1000 lei . Iti pot confirma asta colegii de forum care au clona de DICE de 100$ sau de 200$, calitatea nu e dubla (asa cum e pretul) ci e de la cer la pamant, un Dice de 100$ tine maxim 6 luni iar unul de 200$ tine peste 3 ani . @Brava, Jaguar si Land Rover tin de grupul indian TATA dar masinile sunt fabricate un UK si au preturi de UK . Comparatia Volvo BMW/MB este deplasata, e ca si cum ai compara pe David cu Goliat, atat BMW cat si MB vand anual peste 1 milion de masini, aproape 2 milioane in cazul BMW iar daca privim datele financiare diferenta este uriasa, adica o cifra de afaceri de 14 miliarde euro la Volvo fata de 76 miliarde la BMW sau 114 miliarde la MB . Singura marca premium care se poate compara cu Volvo este JLR (Jaguar Land Rover) atat ca volum al vanzarilor cat si a cifrei de afaceri mai putin la profit unde Volvo a ajuns pe minus datorita noilor investitii . Este interesat de urmarit la Volvo daca trendul ascendent al vanzarilor se mentine si pt 2013 si mai ales daca trecerea la noile motoare in 4 cilindrii a fost un loz castigator sau nu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Aug 2013 · Report post Pssssst Bogdane ..Costinel a spus ca lucrurile fabricate in China sunt gunoaie , eu am vrut sa scot in evidenta faptul ca sunt multi producatori auto care au fabrica in China . Atat in EU cat si In China calitatea este data de pret , in EU calitatea este la un pret mult mai mare decat in China . Cat despre JAg am spus ca sunt fabricate de Indieni nu ca sunt fabricate in India . In Volvo se arunca cu pietre ca este facut de chinezi , nu conteaza ca este facut tot in Suedia , daca ii zici unui posesor de Jag ca masina lui este facuta de Tata motors bineinteles ca va zice ca faci misto de el ca tu n-ai Jag . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2013 · Report post Nu toate se fac in Suedia, majoritatea sunt facute in Belgia . Oricum viitorul Volvo pare interesant mai ales dupa marea injectie cu dolari facuta de chinezi . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2013 · Report post Mai DoC nu stiu nimic in acest sens dar te las pe tine sa oferi mai multe detalii . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites