Posted 6 Jan 2009 · Report post Guvernul asta suedez, daca nu se schimba, nu va da nici intr-o mie de ani bani pe Volvo, chiar daca-i-ar da afara banii din casa.Este cel mai prost guvern suedez de la al doilea razboi incoace. Toti suedezii cu care am vorbit au spus asta, bineinteles dupa standardele lor, ca daca ar fi sa-l comparam cu ale noastre..................jale frate.Anul trecut au vandut brand-ul Absolut pentru 4 miliarde parca, brand care-si avea originile in suedia din secolul XV, in conditiile in care in Suedia productia de bauturi era monopol de stat si suedezii beau de rup, aproape ca rusii si polonezii, dimineata, pranz si seara, zile lucratoare si sarbatori legale si religioase. Produceau peste 500.000 de sticle pe zi, bagau apa, trei boabe de cereale, sticle de ambalat si pe partea aialalta a fabricii ieseau miloane de euroi, fara bataie de cap, fara cercetare pentru siguranta traficului, fara procese ca nu s-a deschis un airbag decat 50% si fara grija multimii de oameni care trebuie platiti, cercetare, dezvoltare, marketing, productie, etc, etc.NICIODATA. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post se pare ca Ford vinde Volvo.http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aYRK9kcg8VYwdin pacate la chineji. s-a dus... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post trebuie sa ne "consevam" bijuteriile - ca se vor imparti intre Made before China... and Made in China Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post Daca va fi preluat de chinezi va fi vai si amar de cei cu masini scumpe.In 3 luni vor scadea dramatic preturile la Volvo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post oricum cam in 2 ani ma gandeam la un xc70(2008). deci il mai rpind fabricat in europa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post abia astept sa-mi iau un s80 t6 cu 2000 de euro - cred ca am pus un pret destul de dramatic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post Eu inca mai sper la un s70 cu turbo. Dar nici un s90 cu v6, nu ar fi rau. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2009 · Report post deci in tot raul si un bine shi poate peste 5, 6 ani il cumpara suedezi inapoi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2009 · Report post Dupa parerea mea, care cred ca am mai spus-o, cel mai corect ar fi ca Volvo group sa-si recapete (recumpere) divizia Volvo cars. Volvo cars de acum nu mai e cel din '99, e mult mai competitiv, chiar daca unii vor spune ca i-au scazut vanzarile. In apararea lui (VOLVO CARS), vanzarile au scazut la toti producatorii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Dupa cum am mai spus in topicul gresit Volvo trebuie sa se orienteze catre PREMIUM daca vrea sa faca bani, un XC90 nou este un must si mai e nevoie de o limuzina noua, sa-i zicem S100 si de un large SUV sa-i zicem XC100, primul model trebuie sa se bata cu S klasse si al doilea cu GL si Q7 . Noul S40 trebuie sa fie cat noul C klasse pt ca batalia premium aici este . Volvo trebuie sa se uite si in curtea vecinilor, seria 1 de la BMW inca din primul an de vanzari a intrat in top 3 cele mai vandute BMWuri iar in 2008 s-au vandut peste 200.ooo unitati . Concluzia e simpla, in Europa orice hatchback se vinde inclusiv BMW, daca esti in stare sa faci unul mai potent decat Golful deja castigi batalia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post de ce-o fi trebuit sa faca ford focusul rs, cind putea sa-l faca volvo pe sasiul de s40 imbunatatit , stiu.dar de ce nu apar serii R cam pe toate modelele volvo, nu stiu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post de ce-o fi trebuit sa faca ford focusul rs, cind putea sa-l faca volvo pe sasiul de s40 imbunatatit , stiu.dar de ce nu apar serii R cam pe toate modelele volvo, nu stiu.Pentru ca nu se vand. Productia lui S60/V70 R a fost oprita mai devreme decat se planuise initial, tocmai din cauza asta. Si acesta e motivul pentru care Volvo nu doreste sa vina prea curand cu ceva sportiv pur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Dupa cum am mai spus in topicul gresit Volvo trebuie sa se orienteze catre PREMIUM daca vrea sa faca bani, un XC90 nou este un must si mai e nevoie de o limuzina noua, sa-i zicem S100 si de un large SUV sa-i zicem XC100, primul model trebuie sa se bata cu S klasse si al doilea cu GL si Q7 . Noul S40 trebuie sa fie cat noul C klasse pt ca batalia premium aici este . Volvo trebuie sa se uite si in curtea vecinilor, seria 1 de la BMW inca din primul an de vanzari a intrat in top 3 cele mai vandute BMWuri iar in 2008 s-au vandut peste 200.ooo unitati . Concluzia e simpla, in Europa orice hatchback se vinde inclusiv BMW, daca esti in stare sa faci unul mai potent decat Golful deja castigi batalia.Uiti un amanunt esential: cei de care ai zis, adica Mercedes, Audi si BMW sunt constructori independenti, care fac ce vor cu banii lor. S40 se doreste a fi o alternativa premium de dimensiuni mai mici la clasa medie de masa (de ex. Avensis, Passat, Mondeo etc), V40, o alternativa la break-uri, iar C30 este o masina mai deosebita, o masina lifestyle sa zic asa (personal eu nu ii vad vreun concurent direct, nici macar in privinta pretului). Mai departe e simplu: s60 vs Clasa C, S80 vs. Clasa E, XC 70 vs Allroad, XC90 vs. ML, XC 60 vs GLK, X3 si Q5. Nu cred ca este momentul ca Volvo sa se gandeasca la ceva mai mare decat XC90, altele sunt prioritatile acum. In primul rand lansarea si promovarea noului S60 si incercarea de a nu se mai face confuzie intre S40 si Ford Focus. Dar este greu sa reusesti cu jurnalisti de genul asta: http://www.topgear.ro/masini/verdict/volvo-c30 (intre noi fie vorba Top Gear sucks!) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post cineva spunea mai sus ca ar vrea sa-l cumpere Mercedes-Benz sau Bmw adica ar fi vreo intiativa. Eu nu cred ca ar trebui cumparat de germani, pentru ca si asa sunt in batalie cu cateva modele daca cumpara volvo cars si imbunatatesc o platforma si e mai tare modelul Volvo ca cel de Mercedes-Benz, automat li se ducea dreaq imaginea alora, Mercedes-Benz doreste sa ramana doar el asa si cu restul. Volvo Cars ar fi cazul sa reinoiasca modelele si nu cum a facut cu Modelul Volvo C70 si C30 un facelift grabit cu o fata de chinezarie un model totus elegant si atragator si cu ceva nouatati numai asa ar putea intra in vizorul clientilor care vor sa se indrepte spre o masina deosebita. Despre cumpararea volvo cars de catre chinezi nu stiu daca va exista asta si daca va exista vor avea de pierdut mult, pentru ca chinezii mai au niste branduri englezesti fostul Rover si Aston Martin si nu prea e nimic deosebit mai ales la Rover care parca a murit de multi ani si ei nu reusesc sa scoata ceva bun, eu in ca n-am vazut nimic. Intr-o alianta cu Saab suna frumos, insa nu se va intampla lucrul asta, amandoua marcile sunt premium una din ele trebuie sa se acseze si spre segmentul de volum/mediu, iar ei si-ar face concurenta singuri la ei acasa...Saab trebuia sa fi ramas cu Scania din inainte cand erau impreuna si mergea struna treaba, dar acum si Scania a fost cumparat cu 50% de Vw..Cea mai buna solutie pentru Volvo este sa ramana independent cum a fost si inainte, eu cred ca ar avea alta imagine si tot ei sa se ocupe si de management si s-ar putea sa dea rezultate. Daca va fi cumparat tot asa de francez, german, chinez si ce-o mai fi, usor se alege praful de marca asta fiecare isi baga cate o motorizare si cate o platforma tehnica ca sa-si promoveze tehnologia si in acelasi timp mai poate lua si de pe Volvo cate ceva.Mai sunt undeva pe reno-club discutii, ca ar cumpara Renault Volvo Cars si ar tine pe Volvo ca divizia de lux sau premium a lui Renault si mult de investit in Volvo n-are. Unii de acolo cred ca un Renault e mai tare decat un Volvo C30/S40/V50.. ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post "Volvo Cars ar fi cazul sa reinoiasca modelele si nu cum a facut cu Modelul Volvo C70 si C30 un facelift grabit cu o fata de chinezarie un model totus elegant si atragator si cu ceva nouatati numai asa ar putea intra in vizorul clientilor care vor sa se indrepte spre o masina deosebita"Scuza-ma, dar inseamna ca nu intelegi designul Volvo, cel tipic suedez (nu inteleg de unde ai scos-o pe aia cu chinezariile). Acel facelift nu este unul grabit si se urmareste linia de design promovata de XC60, design asemanator va avea si S60. Repet, cu C30 s-a dorit o altfel de masina decat ceea ce e pe piata. Ok, nu e f parctica, are numai 4 locuri si 2 usi, dar si pretul e mai mic decat la Clasa A sau Seria 1. Tocmai acest design si senzatia care ti-o da un Volvo atunci cand il conduci fac masinile astea deosebite. "Despre cumpararea volvo cars de catre chinezi nu stiu daca va exista asta si daca va exista vor avea de pierdut mult" Eu cred ca, daca clauzele din contract vor fi asemanatoare cu cele avute cu Ford, eu zic ca ar fi bine. Am mai scris de ce. Eu sunt aproape sigur ca Ford nu mai vrea sa vanda Volvo, ci incearca sa vada cam cat ar valora marca la ora actuala."Intr-o alianta cu Saab suna frumos, insa nu se va intampla lucrul asta, amandoua marcile sunt premium una din ele trebuie sa se acseze si spre segmentul de volum/mediu, iar ei si-ar face concurenta singuri la ei acasa"Nu asta ar fi problema, ca ambele sunt marci premium. Problema e ca niciuna nu are bani sa reziste. Ar insemna sa moara incet, dar sigur si sa ramana foarte mult in urma concurentei, pentru ca nu ar avea bani sa-si mai dezvolte produsele."Cea mai buna solutie pentru Volvo este sa ramana independent cum a fost si inainte, eu cred ca ar avea alta imagine si tot ei sa se ocupe si de management si s-ar putea sa dea rezultate". Nu vad cum ai putea sa dai rezultate independent, fara bani si cu un manageament prost gandit. Imi pare rau, dar eu asa consider. Daca Volvo ar fi ramas tot timpul independent, acum am vorbi de marca asta la trecut, ca a existat candva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Nu stiu mie modelele actuale C30 si C70 nu prea ma dau pe spate cu eleganta lor si daca si S60 va arata la fel, imi pare rau despre Volvo, cat de deosebite or fi ele, compara noul C30 cu cel vechi, eu l-as lua pe cel vechi ca arata foarte bine mai ales R-ul.Inseamna ca daca nu au un management bine pus la punct demult si nu au bani, este o problema grava pe care Volvo n-a rezolvat-o niciodata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2009 · Report post Alo, nu e deloc asa, AUDI este a lui Porsche si nu face ce vrea ea dar face masini care se vand.Volvo nu a fost niciodata de sine statatoare, a fost a lui Volvo AB dupa care in alianta cu Reno deci niciodata singura.Reno nu poate cumpara Volvo pt ca nu are cu ce, profitul Reno scade de la an la an .Reno se bucura ca are actiuni la Volvo AB si se multumeste cu cateva milioane de euro pe an din dividente .Pana una alta singura solutie pt Volvo e sa scoata odata S60-ul nou si sa se alinieze marilor concurenti pe care ii are, adica S40 sa fie cat C klasse, S60 cat E classe si S80 sa-l scoata doar in versiune lunga sa fie cat S klasse .Nu poti cere pe un S40 Summum cat pe un C klasse care e din alta clasa, fa-l mai mare sa aiba lumea pe ce sa-ti dea banii.Vechiul XC70 era ok pt ca era cat Allroad-ul de la acea vreme, cum a aparut Allroadul nou hop si Volvo a marit XCul, dar la restul gamei ce a facut ? NIMIC . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Sep 2009 · Report post Pana una alta singura solutie pt Volvo e sa scoata odata S60-ul nou si sa se alinieze marilor concurenti pe care ii are, adica S40 sa fie cat C klasse, S60 cat E classe si S80 sa-l scoata doar in versiune lunga sa fie cat S klasse .Nu poti cere pe un S40 Summum cat pe un C klasse care e din alta clasa, fa-l mai mare sa aiba lumea pe ce sa-ti dea banii.Daca spuneai asta acum un an eram perfect de acord cu tine. Intre timp chiar mi-am pus intrebarea care e treaba de fapt cu S40 si mi-a luat ceva timp sa-mi dau un raspuns.. Ideea e ca S40 se doreste a fi un concurent premium pentru clasa medie de masa (gen Peugeot 407), nicidecum nu se doreste o concurenta cu Clasa C (pentru asta este S60). Cu alte cuvinte de ce sa dai 25 000 de euro pe un 407 cand poti avea un Volvo, adica o masina premium, de calitate si (mult) mai sigura, chiar daca dotarile si motorul ar fi mai slabe? De ce un S40 poate ajunge la 35 000 de euro, desi e mai mic?! Pentru ca il poti dota super misto, asa cum poti face de exemplu cu un Clasa A, care tot premium e si tot de pe la vreo 19 000 pleaca. Iar la 35 000 de euro (dau exemplul asta pentru ca te-ai referit la S40 Summum) poti avea un astfel de S40,... sau un S60 (imi pare rau ca nu ma pot referii la viitoare generatie-deja incep sa ma simt frustrat ca nu se mai lanseaza odata... ) mai putin dotat si cu motor mai slab (sau un Clasa A super dotat in schimbul unui Clasa C mai slab).De ce nu are Volvo concurent pentru Clasa S? Concret nu pot sa-mi dau seama, intuiesc numai ca nu prea s-ar regasi printr-un model atat de mare, desi a avut astfel de masini dar acele vremuri au apus demult. Ca sa intelegeti mai bine la ce ma refer, va dau un exemplu pe cat de stupid, pe atat de realist: ultimul Fiat Croma, o masina destul de buna, nu se vinde aproape deloc, pentru ca Fiat a lasat balta mult timp segmetul mediu si mare.Asadar eu cred ca totusi aceste segmente in care Volvo are modele sunt destul de bine definite. Nu stiu daca m-am facut bine inteles, cel putin asta e parerea mea dupa ce m-am interesat mai in amanunt despre modelel Volvo, ca eu unu' la un moment dat eram in ceata rau de tot Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2009 · Report post pe mine ma enerveaza foarte tare ca nu exista o limuzina Imensa pe care sa scrie VOLVO, ca deh, cindva Volvo facea sufragerii de masini dar "acele vremuri au apus demult" - insa la alte modele (Bmw, Mertz, etc) "acele vremuri" nu au apus niciodata, nu au renuntat la ele. Intotdeauna vor fi destui care pretuiesc un confort maxim intr-o masina spatioasa, ce impune respect pe strada. M-am saturat de masini pline de plastic in masini Summum, cu motoare slabutze dar economice (bleah) si alte rahaturi stupide de...management. Cind te urci intr-un SEL de Mertz sau intr-o serie 7 de la Bmw nu mai vrei sa mai dormi acasa... Deci vreau una Mare, Puternica (peste 350kw), Luxoasa (opulenta chiar) si foarte Frumoasa. Nu masinutze cu facelift-uri in care pasagerii din spate stau cu genunchii la gura dar au sistem dolby prologic ce le gadila urechile... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2009 · Report post @Lau faci o confuzie, 407 nu poate fii un concurent pt S40, sunt din clase diferite, S40 este "compact executive car" iar 407 este "large family car" din start S40 este altceva, problema este ca in 1995 cand a aparut S40ul era destul de clar faptul ca la 4.47m lungime este o compacta premium la fel ca C (W202) care avea 4.50m lungime, intre timp atat clasa C cat si A4 si seria 3 de la BMW au crescut in dimensiuni, astfel S40ul nou are tot 4.47 m iar clasa C (W204) are 4,57 m iar seria 3 (E90) are 4,53 m . Trebuie tinut cont ca S60 are 4,58m adica exact cat noul C classe . Atat S40 cat si S60 sunt "compact executive sedan" intrebarea este de ce ai nevoie de 2 masini aproximativ la fel de mari ?S80ul a crescut in dimensiuni si au copiat reteta seriei 7 si S klasse facand 2 versiuni de caroserie, au gresit doar dimensiunea una fiind 4.85 m si cealalta 4.99m adica fix cu 20cm mai putin decat clasa de lux . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2009 · Report post @Lau faci o confuzie, 407 nu poate fii un concurent pt S40, sunt din clase diferite, S40 este "compact executive car" iar 407 este "large family car" din start S40 este altceva Sunt din clase diferite, insa asta nu inseamna ca S40 nu poate fi o alternativa (asta e cuvantul potrivit, nu concurent-imi cer scuze!) la un 407, chiar daca 407 are dimensiuni mai mari (ca sa fiu mai explicit, este ca si cum ai avea de ales intre un 607 full si un S60 amadoua noi, desi 607 este mai mare, dar nu e premium).Eu sunt sigur ca viitorul S60 va fi mai mare, pentru ca oricum una dintre probleme actualului S60 a fost spatiul interior, mai ales in spate. Totusi nu puteau sa concureze pe Clasa C sau Seria 3 cu un S40, pentru ca S40 e o masina... prea cuminte si mereu a fost asa. Uita-te cat de dinamic arata fostele C si Seria 3 si uita-te cum arata fostul S40. Nu are acel "ceva" care sa te atraga in mod deosebit. S60 nu a fost deloc asa. Si probabil pe S40 nu l-au scos din productie din doua motive (cred): pentru ca s-a vandut binisor mereu si pentru ca in segmentul entry level Volvo nu avea masini la 20000 de euro (Mercedes avea si are Clasa A, era Seria 3 Compact/actualul Seria 1 si Audi A3). Iar faptul ca nu a crescut in dimensiuni cred ca se datoreaza faptului ca s-a dorit sa nu se mai creeze confuzie intre S40 si S60 (nici macar in privinta dimensiunilor) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2009 · Report post pe mine ma enerveaza foarte tare ca nu exista o limuzina Imensa pe care sa scrie VOLVO, ca deh, cindva Volvo facea sufragerii de masini dar "acele vremuri au apus demult" - insa la alte modele (Bmw, Mertz, etc) "acele vremuri" nu au apus niciodata, nu au renuntat la ele. Intotdeauna vor fi destui care pretuiesc un confort maxim intr-o masina spatioasa, ce impune respect pe strada. M-am saturat de masini pline de plastic in masini Summum, cu motoare slabutze dar economice (bleah) si alte rahaturi stupide de...management. Cind te urci intr-un SEL de Mertz sau intr-o serie 7 de la Bmw nu mai vrei sa mai dormi acasa... Deci vreau una Mare, Puternica (peste 350kw), Luxoasa (opulenta chiar) si foarte Frumoasa. Nu masinutze cu facelift-uri in care pasagerii din spate stau cu genunchii la gura dar au sistem dolby prologic ce le gadila urechile...Nu cred ca se va intampla asta vreodata, nu stiu...presimt eu ca Volvo nu va avea niciodata o limuzina mai mare de S80 si se vede ca nu prea vrea sa fie marca care sa concureze cot la cot cu germanele, poate si daia nu au piata de vanzari dezvoltate ce stiu eu...eu zic ca n-ar avea rostul sa faca o limuzina mare si scumpa, adica peste 60.000 de euro. Daca actualul S80 ajunge full option la 60.000 de euro, pai o limuzina mai mare de S80 care ar avea pretul de plecare de la 35.000 E si daca doresti il doresti pe cel mai dotat, zic ca sare usor pretul. Iar in momentul in care S80 nu prea se vinde asa de mult fata de alte modele, nu mai vorbesc de Romania ca eu unul n-am vazut nici un S80 pana acum pe strada, or fi, dar sunt foarte rare...asa nici limuzina mare nu cred ca ar avea succes. Volvo poate avea vanzari bune si cu modelul asta, dar sa aibe altfel de management si sa mai vina si alte motorizari, zic eu, nu prea pot surprinde pana la infinit cu siguranta, tot mai tre ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2009 · Report post in ardeal au rupt vanzarile de s80 modelul nou.cred ca pe viitor va iesi s100 si s40 se va retrage usor, usor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2009 · Report post Minunat. Mie Volvo S80/V70/XC70 mi se par destul de reusite si au un interior bine facut. Insa totus sunt scumpe la vedere, am facut odata un tur Rm. Valcea - Sibiu si inapoi si n-am vazut nici un Volvo S80 model nou. Am mai vazut S40, S60 si alte volvo mai vechi, dar noul S80 in nici un caz, dar daca ziceti ca pe acolo pe unde stati este influenta mai mare, inseamna ca totus e bine apreciat. Modelul S80 al celor de la Volvo a avut cea mai mare cota de vanzari in Russia, chiar si la ora actuala S80 se vinde bine acolo, este pe locul 3 preferabil dupa Bmw si Mercedes-Benz, i-a luat locul lui Audi. o sa gasesc linku sa-l pun aici sa vedeti. Share this post Link to post Share on other sites