Guest cristi81

Viitorul marcii Volvo!

399 posts in this topic

S80 model nou cateva buc

V70 abia l-au bagat la vanzare pentru Romania deci mai e de asteptat

XC70 o gramada (mai mica dar totusi gramada) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde pe unde te plimbi, in Bucuresti gasesti toate tipurile de masini, in tara mai greu .

XC70ul nou este un real succes la fel si XC60ul nou care aduce dinamica marcii Volvo fiind o masina tinereasca si foarte bine dotata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde pe unde te plimbi, in Bucuresti gasesti toate tipurile de masini, in tara mai greu .

XC70ul nou este un real succes la fel si XC60ul nou care aduce dinamica marcii Volvo fiind o masina tinereasca si foarte bine dotata.

In mare parte perfect de acord cu tine!!!! Volvo For Life!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@matrixxx....unde sa mergi cu asa masini de capacitate mare!!!??Adica ai cel putin 3,2-3,5(nu mai stiu acum cum sint) L pe benzina ,f. spatioasa si accesorizata dar accepti sa ai consum 20-22 lejer in oras?Am mers cu S 320 /1996 cel mai "firav" sa zic si acea serie ,similar cu ce avea Catarama  (al lui era de 6L).Il auzeai cum toace la 700ture iar la mers era este de vis.Parca te roade ceva ca persoana ,vbesc in general, cind ai ceva placut ,luxos dar nu ai sosele.Eu unul aveam ocazia dar intretinerea ar fi fost mult peste ce  pot si am acum ca masina.Cine te aude ca ai Mercedes  isi freaca miinile de bucurie daca ai nevoie sa  cumperi piese (noi bineinteles).La Autorom discuti la nivel de 4 cifre cind ai ceva de facut ca reparatie...Euro..nu lei tramvai......

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Ehhh! Am intilnit deja componente "Made in China "  aferente  masinilor Volvo ..

  Ce este fabricat, dupa stiinta mea , dupa 2007 are piese "adunate "din toata Europa.Pe viitor se vor " aduna " mai putine din Europa  si aproape tot din China pt a face un   Volvo...

      Stiai ca spalatoarele de faruri de la S40/V50 sint facute in Romania  ?!plastice,tubulaturi ,furtune  in Polonia..si lista poate continua   

  Stiu si iti inteleg frustarea  pe care ti-o impartasesc dar galbejiti vor cumpara tot ce este bun ca au bani si inca multi...

   Daca se dovedeste a fi f. fiabila masina din dotare nu avem de ce a ne plinge pe viitor...Sa gindim pozitiv..

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

@parola, haide bre ca nu e dracu asa de negru, e mai gri ;D  De exemplu sabotii de frana mana la masina ta sunt facuti in china daca cumperi reperul pe original Volvo, sunt sigur ca exista si alte repere OEM facute in china. Pana la urma nu conteaza unde este facut un produs daca este bun.

Dupa cum am mai spus pe aici produsele chinezesti sunt bune daca platesti chinezului pretul pe care il cere sau mai bine zis pretul corect, daca incepi sa negociezi atunci face rabat la calitate si iti ofera pretul pe care il vrei tu.

Daca masina Volvo este proiectata corect atunci nu vor fii probleme de calitate, daca vor exista in continuare greseli de proiectare atunci defectele se vor mostenii, vezi bordurile de S60/V70/S80/XC90 pana in 2004, vezi calculatoarele confort din usi, suportii motori sub dimensionati.

Daca Volvo a invatat din greseli si proiecteaza corect reperele atunci masina o sa iasa fiabila .

BMW nu a invatat sa faca nici in 2009 modulele "climatronic" si din 96 pana azi BMWul are aceiasi problema.

Trebuie sa ne gandim la un singur lucru, traim intr-o societate de consum, nimic nu este etern si trebuie sa ne obisnuim cu asta .

A si sa nu uitam ca tara numita China este o mare putere din toate punctele de vedere ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai ma, nu va mai amariti si bucurati-va ca exista si ca va mai exista Volvo !  Asta conteaza in primul rind, nu ?

:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu va mai da nimeni nici 2 bani pe marca asta dupa 3-4 ani de manageriat chinezesc.

uitati-va doar la ce fac acum ca sa va dati seama de ce vor face miine.

brandul volvo inseamna suedia, nu altceva.

pentru cine are volvo nu va fi o mare problema, pentru ca noi avem , deja, un volvo clasic, nu viitoarele stifturi chinezesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa si ?

jaguarul si Rangeul sunt acum marci indiene, sunt la fel de premium ca acum 2 ani sau ca acum 10 ani.

Ba mai mult, jaguar a scos si un model nou care a rupt gura targului .

Deci se poate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

si vind ceva din ele ?

crezi ca cumparatorii de jaguar sint aceeasi ca inainte ?

in uk nici sa n-auda de jaguar...daca-i intrebi de jaguar ii pufneste risul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am neaparat ceva impotriva a tot ce inseamna China (ca productie, nu ca istorie, geografie, etc). Insa va fi un sentiment cel putin straniu cind se vor intilni peste vreo 5 ani 2 volvo-isti si se vor intreba, la o cafea:

- unde e facut Volvo-ul tau ?

- ...china. Da` merge perfect pina acum, sa stii.

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

atunci sa vezi comparatii intre ce-a fost si ce este....dar oricum va fi prea tirziu.

o sa aiba bogdan ce lucra la ele...

cred ca poate sa-si si faca o firma repede dupa vinzarea volvo catre chinezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e clar o achizitie pentru a acapara know-how si experienta/expertiza. din cate am inteles, pana acum Geely si Chery nu stau prea bine nici la ei pe piata in China (desi o sursa de incredere din beijing zice ca nu sunt masini de aruncat, dar toata lumea se plange de fiabilitate, zic pe surse  :P ).

pana la urma sa fim seriosi, Volvo nu are cum sa mearga in jos, dimpotriva, prin miscarea asta s-ar putea sa intre foarte puternic pe piata asiatica (=> mai multi bani pentru R&D), iar chinezii vor succesul coreenilor (care tot cam dezastruos au inceput...)

prejudecatile de genul asta nu prea a sens intr-o economie globalizata in care oferta trebuie sa raspunda calitativ la pretentiile cererii, ca sa fie profit

si nu cred ca un chinez obisnuit prefera o masina de plastic in locul unei masini OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai, ia spune-mi si mie o (una macar) masina buna coreana.

comparabila cu volvo.

volvo e pentru cunoscatori nu pentru chinezi !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

accent crdi  :P;D geely e probabil cea mai dezastruoasa masina la euroncap, http://www.youtube.com/watch?v=8vAN2cx2UIE, volvo e in varful sigurantei, e ca si mariajul monicai cu irinel. Cum dracu sa faca volvo-uri in china, e ca si cum ar face rolls-royce la mioveni, in vecii vecilor n-as cumpara asa ceva, mai bine un 240 din '75 decat un s60 2010 facut in shanghai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iulirx: nustiu, n-am condus niciuna. citeam review-uri pozitive in care ziceau despre salturi de calitate, finisaje ok, etc

raman la parerea ca geely cumpara ca sa fure know-how si sa invete sa faca masini, nu sa distruga ce inseamna volvo. cred ca nu-s prosti sa dea un puhoi de bani ca dup-aia sa scoata rable si sa-si distruga piata din EU, adica nu-si permit cel putin deocamdata. sper sa nu ma insel

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Cita polemica  exista intre unii dintre noi privind anumite marci si clase dar sa vezi atunci cind se va vinde chinezilor ca vom avea 2 forumuri paralele : Volvo  Made in China  si VOLVO  restul lumii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo made in china nu mai e volvo, la fel cum si coca-cola din romania nu e coca-cola (cine a baut de la mama ei stie ce vreau sa zic).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord cu toata lumea. Pe o parte avem economia globalizata, Geely care vrea sa invetze, pe de alta parte avem istoria marcii Volvo. Suna foarte tare ca o batalie intre traditionalisti si modernisti.

Eu nu voi (mai) lua partea nici unuia dintre grupuri. Eu o sa stau si o sa vad cine va cumpara in final Volvo cars. Am totusi o presimtire ca nu va fi Gelly sau Chery sau alt aliment chinezesc. Banuiala mea se indreapta spre Volvo Trucks sau... nu voi fi surprins daca Ford nu va vinde. Poate va vinde un 25 - 30% dar va pastra majoritatea actiunilor. Daca stam si analizam la rece, e cel mai bun curs de actiune din punct de vedere economic, tinand cont ca vanzarile Volvo sunt in crestere de cateva luni bune(cu toate ca per total fata de anul trecut sunt mai mici). Ultimul articol citit de mine ne citeaza din surse Ford cum ca Geely ar fi principalul candidat. Dar, este mentionat si :  "Ford fully understands the iconic Swedish nature of the Volvo brand and the responsibility we have as Volvo's custodian to its employees, local communities, and other key stakeholders."

Deci, sa mai asteptam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ford a avut "grija" si de jaguar.  ;) Sa fim seriosi, banii primeaza, daca chinezii or sa sara cu malaiu', sigur ford motor co. o sa zica "nu multumim, nu suntem convinsi ca voi galbejitii o sa aveti grija de mostenirea si traditia volvo, preferam sa ii tinem noi ca  muzeografi"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dexter vezi ca iar ai dat cu bata in balta .

1 la mana Volvo S80 L se face numai in china si 2 la mana Volvo se face in china de ceva ani deci putem spune ca exista experienta 3 la mana multe piese de pe volvourile noi sunt facute in china si lumea habar nu are pt ca nu sunt piese care pun probleme.

Nu exista nici o problema daca masina este facuta in china .

@Iulirx  ia vezi noua Sonata o fii buna ? Dar noul Veracruz ?  sunt coreene ambele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 L este doar pentru piata chineza sub supravegherea companiei mama. Piese facute in china sunt una si toata masina asamblata de chinezi e alta. Daca tu ai incredere ca Geely, care a facut frigidere, faianta si motociclete inainte sa se apuce de masini o sa faca o treaba buna cu volvo eu nu am.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici va fi "buba"

Share this post


Link to post
Share on other sites

io pot sa spun cu siguranta ca ACTUALII potentiali cumparatori de volvo NU vor mai cumpara un volvo deja vindut chinezilor.

e posibil ca ALTFEL de cumparatori sa "puna botu' " la chinezarii.

va fi o MARE diferenta intre actualii si viitorii posesori de volvo.

daca , sa zicem, miine volvo se vinde chinezilor, in 3-4 ani o sa vedeti ca voi fi avut dreptate.

(si spun asta cu MARE parere de rau)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now