Posted 22 Feb 2010 · Report post pe motorul meu scrie t6 , VOLVO, si , pana la proba contrarie ... tot volvo ramane! E Volvo, si nu are rost sa te stresezi dand explicatii celor care sunt "gica contra" ca "ei este experti" si "stie mai bine" ! Din partea mea sa creada ca sunt motoare de Trabant ca nu imi pasa atata timp cat stiu ce pot motoarele astea.Noi sa fim sanatosi.....iar altii....sa creada ce vor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Feb 2010 · Report post Creca rupe motoru ila domnu Roberto, eu am avut un S40 1.6D si mi-a placut, am condus odata un 2.0D si am simtit diferenta d'apoicreca numa zbori cu un T6. A... am mai fost cu un T6 pus pe unu S40 1, parca ila e de 200 de cai sau 180, habar nu am da si ila era dragut de tot... dar atunci nu am condus eu ci altcineva, dar am simtit destul de bine cum zbura. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Feb 2010 · Report post Pana la T6 e doar o turbina mai mare si doi cilindrii in plus Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2010 · Report post pt LAU ......Folosirea unor tehnici pentru mai multe modele este o chestiune de marketing. Ideea e ca faci mai multe modele care se vand la preturi mai mari (XC60) sau mai mici (Kuga) cu costuri oarecum asemanatoare =>profit. Bineinteles ca acest lucru nu se rezuma la intreaga masina, pentru ca o masina nu e conceputa numai din motor (ex. calitatea materialelor, confortul, tinuta de drum, siguranta etc.) Cam asta a fost politica lui Ford. Ce vreau insa sa subliniez este un lucru simplu, asa cum este si la VW si Audi. TDI scrie si pe Lupo si pe A8, dar este diferenta foarte mare intre cele doua si aici ma refer strict din punct de vedere tehnic (performante pentru acea putere, fiabilitate, randament etc)Acelasi lucru se intampla si la Ford.Citat din mesajul lui: cristi81 din Sâmbătă 13 Decembrie, 2008, 15:52:28Asistam la aceeasi figura pe care a facut-o Volvo cu modelul S40 II care se bazeaza in totalitate pe modelul Focus? Adica mai bine spus este un Ford Focus camuflat in Volvo? Volvo XC60 copiaza Audi Q5 la plansa de bord? Sau mi se pare mie? Pardon domnu, ai facut o greseala grava (a cata oare?). Acum iti demontez un motor de S40 II si daca vezi vreo piesa pe care sa scrie Ford, eu nu mai sunt fan Volvo si trec la BMW. Ideea este ca "in esenta" motoarele sunt facute de Ford in colaborare cu PSA, dar sunt modificate de inginerii de la Volvo. Pentru ca Ford in general are o politica mai diferita cu marcile sale. Prefera sa "bage" bani in ele, fara ca ele sa-si piarda identitatea (exemplu:vezi ce face GM cu SAAB care are tehnica de la Opel si motoare de la Fiat)Iar in privinta plansei de bord, da, ti se pare. EEE AM O VESTE PROASTA PT TINE...EU AM KESTIA AIA DE TINE RELANTIUL....SI SCRIE PE EA FORD...MIDNIGHT KILLER POATE CONFIRMA ...CHIAR EL A DESFACUT-O.....p.s...masina avea carte service cand am luat-o la 46000 km si a vazut numai reprezentanta...de cand am luat-o nu am skimbat nimik la motor...deci de la mama ei.....scrie ford nu altceva.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2010 · Report post pai atunci....LAU, respecta-ti promisiunea : - "eu nu mai sunt fan Volvo si trec la BMW"auch...am pierdut un fan... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Feb 2010 · Report post Niceee SI 850-ul meu are etrierii spate ca la S Classe W126 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2010 · Report post Cateva intrebari, poate putin pe langa subiect, dar despre XC60:- cat costa o revizie la aceasta masina- care este calitatea service-urilor? Au angajati priceputi sau habarnisti?As mai intreba si care este fiabilitatea in timp a masinii dar este prea noua .. inca.Mentionez ca eu nu am Volvo, dar imi place mult XC60-ul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2010 · Report post Depinde mult de ce motor ai asta influentand direct si costul intretinerii.Depinde la ce reprezentanta de mergi,adica bucuresti,brasov...etcFiabilitatea bineinteles ca este cea de Volvo Masina e super din toate privintele,motor,design,performante! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2010 · Report post @kng revizia costa fix atat cat face, adica 1700RON adica fix cat la un Q7, X5, ML sau mai pe romaneste cat face la orice SUV PREMIUM . In Bucuresti exista angajati super priceputi la mecanica, exista si exceptii insa nu prea sunt probleme iar daca vrei sa ai probleme cu masina poti merge la BV In 2010 nu mai exista masini bune sau proaste exista insa clasa low cost, medium si premium, toate masinile sunt comparabile si au aceleasi probleme . XC60 este o masina ok DAR si iti ofera fix cat ai platit . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2010 · Report post @Bogdan G: mi se pare putin nedreapta comparatia cu X5,Q7, ML. XC60 se compara cu X3/Q5/GL.De asemenea, la BMW reviziile se fac la 25 000 km. Am un prieten cu un X3, el a platit cam 7-800 RON revizia facuta pe la 24 000 km. Eu cam atat platesc o revizia la Octavia 2 TDI care o am , si ii fac reviziile la fiecare 15 000 km. Deci daca tu spui ca o revizie de XC60 costa 1700 RON deja costurile de intretinere sunt mai mari ca ale unui X3. Din ce am citit pana acum pe acest forum, trag 2 concluzii despre Volvo:- au valoarea la revanzare mult mai mica comparativ cu audi/bmw/mercedes- dupa 200 000 km risti sa ai probleme cu motorulM-am inscris pe acest forum deoarece imi place XC60, sunt tentat sa imi cumpar unul si doresc sa aflu problemele intalnite la aceste masini. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2010 · Report post Te cam minte prietenul tau, revizia la Bavaria costa 1500 RON la seria 3/5 si 1700 la X5, deci la X3 este undeva pe la 1600 RON .La audi Q5 revizia la PBN este tot in jurul valorii de 1600RON .Vorbesc strict de motoarele de 3L . Nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca motoarele volvo au probleme la 200k km, oricum recomandarea mea sincera este sa-ti iei Q5, te considera lumea mai smecher daca ai Q5, Volvo au numai fraierii .Si da asa este Volvo nu valoreaza doi lei la revanzare deci mai bine iti pastrezi O2 si daca ii pui faruri de tuning cu devil eyes poti considera ca ai A4 .Succesuri .PS> nu te chinuii sa-mi spui ca sunt nesimtit/tupeist/etc pt ca nu are sens, poate la tine la masina revizia se face la roti/caroserie insa la alte marci se face la motor, uleiul 0w30 Long Life costa minim 60RON(la magazine online) si ai nevoie de 6-7L la Volvo,BMW 8L, AUDI 9L, filtrele au toate cam acelasi pret indiferent de marca numai manopera difera dar foarte putin DECI de aici rezulta ca la marcile PREMIUM pretul reviziilor este apropiat . Oricum poti renunta la garantie si poti baga ulei 10w40 din ala de 15 RON litrul, poti pune filtre din cele mai ieftine si ajunge revizia 600 RON si te-ai scos . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2010 · Report post @Bogdan GTu crezi ca mai scump, inseamna neaparat si mai bun? Eu la O2 dau 60 ron pe litrul de ulei (deci probabil la fel ca tine), fac toate reviziile la dealer local, pun filtre originale. Ora de manopera costa undeva la 100-110 ron. Acum faptul ca tu platesti dublu un filtru de polen sau ora de manopera doar pentru ca iti place sa te lauzi ca ai o masina din clasa premium, este alegerea ta.Pe mine ma intereseaza la o masina urmatoarele:- siguranta (si aici sunt de acord, Volvo este o masina f sigura, mai sigura decat O2)- fiabilitatea. Aici nu stiu cum sta Volvo. Eu am aproape 100 000 km cu O2 , nu am avut nici o problema cu ea.- costuri: pe ultimii 2 000 de km au un consum mediu de 5.4 litri la suta de kilometri, mers si in oras si in afara. Pretul unei revizii este decent.P.S. Faci o serie de presupuneri gresite si comparatiile tale stupide cu manelistii (aka tuningul farurilor) nu-si au rostul. Treci peste misto-uri si discuta concret, pe fapte, preturi, etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2010 · Report post kng, poti sa-ti iei fara grija xc60. e o masina premium, cu un raport calitate pret bun.ai o singura problema cu ea : trebuie sa ramii cu ea, sau pierzi mult la revinzare daca o iei de noua.masinile volvo nu sint inlocuitorii masinilor nemtesti, ci sint altceva. cel mai bine fa un drive test cu toate, ia in calcul banii pe care-i dai si alege ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Feb 2010 · Report post @kng de vreo 10 ani am masina VAG si dupa 3 masini VW stiu foarte bine cu ce se mananca acestea, cat de misto troncane TDIul si cat de putin consuma la 90km/h .La tine este insa mai grea matematica, pai hai sa-ti explic, tu la TDI ai 3.8L de ulei ca deh ai motor mic cand la Volvo/BMW/AUDI ai intre 7 si 9 litri, fa tu matematica . Uleiul Long Life dupa cum ti-am explicat costa 60 RON numai la magazinele online, in realitate pretul acestui ulei este 80RON/litru, vorbesc de ulei original BMW sau Volvo mai nou vine in cutii Castrol inainte venea in cutii Volvo, ulei care trebuie sa fie o anumita norma. 560RON costa numai uleiul la revizie la Volvo iar la BMW costa mai mult fiind vorba de 9L . Acuma stau si ma gandesc daca numai uleiul costa 600RON cat naiba sa coste si filtrele ?Deci numai diferenta de ulei intre motorasul tau si D5ul de pe XC60 este de 300 RON . Ma faci sa rad cand vorbesti de fiabilitatea Skoda, WOW, oare toti cei care se plang pe vwforum sunt niste imbecili ? Eu sincer iti spun atat, daca 1700 RON este mult pt o revizie atunci de ce mai vrei o astfel de masina? Este valabil si pt BMW X3, Audi Q5 pana si la Kuga, Santa Fe 2 si KIA Sorento revizia sare de 1000 RON Iar despre consum ce sa zic, la D50ul de 185/205 CP nu are cum sa fie ca la O2, dar nici ca la Q5ul 3.0 TDI, consumul este cam 8% afara si 12% urban . Eu iti recomand sa te uiti mai cu atentie in curtea BMW, MB si AUDI, nu sa vii cu povesti de genul 800 RON revizia la X3 si alte bazaconii ti-am zis nu sunt venit cu pluta, stiu foarte bine cat costa o revizie, de exemplu O2 2.0 TDI la AVIA sau Brady costa 700 RON si uleiul nu este deloc 0w30 adica ceea ce se pune intr-un Volvo sau BMW .Pe mine insa ma minuneaza alta chestie, ora de manopera costa la fel si la Skoda si la Volvo DAR deh Volvo are un cilindru in plus si necesita mai mult ulei, nu ai ce-i face e matematica simpla. Oricum poti face revizia in Ungaria daca vrei, cred ca economisesti cam 50 de centi 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2010 · Report post @BogdanG: sunt in "familia" VAG de 15 ani (vw, audi, skoda) . Si eu m-am plans de unele probleme la skoda mea, dar overall, la apoape 100 000 km la bord in 3 ani jumate, nu am avut (inca) nici o problema cu ea, tot ce am schimbat la ea pana acum au fost:- filtre si ulei la revizii- placutele de frana (pe la 70 000 km)- bujii (la 90 000 km). Masina a pornit bine toata iarna, desi service-ul a spus ca e una arsa la revizie...- parbriz pe Casco, deci nu se puneIn aceste conditii cum as putea sa spun ca nu este o masina fiabila? Am mers cu alte VAG-uri ce aveau 4-500 000 km la bord si m-au uimit cum mergeau masinutele alea, nu mi-a venit sa cred. Da, unii de pe vwforum se plang de diverse probleme, dar deh, si la Volvo am citit aici ca le tremura motorul aiurea la baieti si altele dupa ce li s-a pus ceva mai mult ulei in motor. Depinge cum ai grija de masina, sa ii faci rodajul frumos si nu talpa in ea de la prima suta/mie de kilometri.Am avut si Golf de la munca, iar pe ala il conduceam cu talpa la fund, indiferent ca era motorul cald sau rece, bagam ce benzina gaseam in MOL (eram obligat, pe banii mei nu as baga din MOL) si intr-adevar masina aia avea diverse probleme deoarece nu am avut foarte mare grija de ea nici eu , nici colegii mei care au condus-o inainte. Cum spuneam: cand vine vorba de fiabilitate, conteaza si cum tratezi masina respectiva. Ah, iar la consum, motor 1.6 MPI, am facut Ploiesti - Iasi cu 12-13% consum mediu, mai mult decat Q5-ul de care ziceai cu motor 3.0 TDIMi se pare normal ca un Q5 sa ia afara 8% cand are o greutate mai mare ca a unei O2, si sa aiba si 80-100 CP in plus. Calutii aia trebueisc hraniti....Iar acum sa iti dau dreptate, un X5 diesel consuma mai putin decat un Tuareg diesel, in conditiile in care amandoua cantaresc mult si au puteri aproximative. @iulirx: multam de sfat, I will btw, un vecin are un volvo identic cu al tau... oare suntem tu esti acela? )) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2010 · Report post 100.000 e un numar ff mic de KM, iar la Volvo chiar nu cred e vorba de fiabilitate in timp a motorului daca ( cum corect spui ) il intretii cum trebuie.Este un topic pe aici cu Cati KM are masina ta, dai si acolo un ochi !Per Ex, a mea are 180.000k, nu am schimbat la motor nici macar distributia, nici macar bujii ( sunt in sertar ), doar ulei si filtre, merge ca uns, nu mananca un gram ( GRAM ) de ulei si.....si merge de rupe.Daca ai grija de o masina eu zic ca te tine muult si bine, orice masina ar fi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2010 · Report post @KNG pai vezi, Q5 merita mai mult decat XC60, deci poti ramane linistit la grupul VAG . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2010 · Report post @Roberto: multam de sfaturi, voi citi si sectiunea respectiva. Marturisesc ca eu am fost putin surprins de schimbarea bujiilor la mine. Macar au fost ieftine, 85 ron/bucata @Bogdan G: imediat dupa ce iti pui si tu niste pleoape pe Volvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2010 · Report post Pleoape nu-mi pun dar tu tot iti iei Q5 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2010 · Report post Da s-a incins topicul asta nu gluma Nu vreti totusi sa revenim la subiect???Nu de alta da sa nu se supere @cristi81 Toate cele bune! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2010 · Report post prietene! ia-ti tu xc60, NU VEI REGRETA! daca te bagi si la T6 ... n-am cuvinte ai siguranta, putere, confort, adrenalina, ce vrea muschiu` tau ! pune pe ea suspensie adaptiva, dublu xenon, audio premium, daca ai pretentii, si dai clasa la ce vrei tu! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Mar 2010 · Report post @iulirx: multam de sfat, I will btw, un vecin are un volvo identic cu al tau... oare suntem tu esti acela? ))ce nr de inmatriculare are vecinul tau ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2010 · Report post Salut SMARAUTZ..........as vrea sa stiu si eu cum se comporta pe zapada si ce cauciucuri aveai in pozele alea care le`ai afisat acolo..........daca nu sunt indiscret....... astept raspuns SMARAUTZ Share this post Link to post Share on other sites