frn

v 40 1948cmc benzina-relantiul!!!

19 posts in this topic

sal

am si eu o nelamurire...la cat tb sa stea relantiul la motor de 1948 16v benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe la 5-600 sta la mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine la fel

am crezut ca e prea putin .......

mai exact la 500-550

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sta la 500-550, prima liniutza e de 500rpm, si tie-ti sta la 700. Cel putin atat trebuie sa fie relantiul la noi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai dreptate MC da' noi nu prea am interpretat bine liniile sau " liniutele de 400" !

Aceeasi dilema o aveam si eu acum vreo 7 luni,dar parca tot ceva de genul asta am vazut intr-un post mai vechi si parca tot de la tine,multumim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da!!se pare ca la mine nu sta la 700 de ture sta undeva mai jos

la 700ture ar tb sa fie aproape de jumate intre 500-1000 dar la mine nu prea e asa >:(

dar merge bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal

am si eu o nelamurire...la cat tb sa stea relantiul la motor de 1948 16v benzina?

in relanti nu trebuie sa depaseasca 1000.dc e peste nu e bine.important e sa stea constant si sa nu oscileze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si mie mi s-a parut cam mic relantiul de 500 rpm la un motor pe benzina. cam 700-750 ar trebui sa fie

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu intrebam daca stie cineva din ceva date tehnice ...

ca asa la mine sta la 5-600ture la x sta la 800 la y la 700...

cat de dat la carte??

Share this post


Link to post
Share on other sites

in minunata carte a masinii pe care o car eu in torpedou scrie ca sta la 750 rpm +sau- 50 rpm.  deci nu e batut in cuie dar intre 700 si 800 e ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha merci ,dar vad ca tu ai motor turbo sa fie la fel si la mine??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai...nu stiu daca e regula generala la benzina sau la motorul meu special. ma uit maine atent si iti zic . oricum chiar daca e turbo, la relantiul nu cred ca e afectat , pt ca turbina intra mai sus in ture in functiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta asa e

ma interesez atent pt ca masina imi merge f bine dar totusi mi se pare cam mic relantiul

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine-motor 1800 16v- sta la 1000 rpm. Care ar fi problema? Sa aiba legatura cu un fasait care se aude undeva in spatele farului dreapta? Acolo duce un mic furtunel ce trece prin spatele radiatorului si habar n-am de unde pleaca. Daca misc de furtun fasaitul respectiv se amplifica sau dupa caz scade in intensitate. Am incercat sa scot aparatoarea rotii dar tot nu am ajuns la locul respectiv, cred ca singura posibilitate ar fi sa demontez farul.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca trebuia curatata clapeta  ;)

acum e ok aprox 700ture

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai curatat tu clapeta sau ai dus-o la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu

desfaci tubul(furtunul )de la aer

si dai cu spray curator pe ea de cateva ori ...daca poti sa bagi o carpa  sa stergi un pic e super

la mine mg super ok

se simpe bine la acceleratii ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am uitat in carte. relantiul e de 750,  +- 50 rpm la toate motoarele pe benzina de pe s40.....mai putin motorul 1,8 de 122 de ponei, care il are la 700  . 

clapeta aia se curata extrem de usor, dar nu vad cat de imbacsita ar putea fi ca sa iti afecteze in asa hal motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cineva de la volvo mi-a recomandat sa o curat de vreo 3 ori pe an...acuma depinde si de cati km faci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now