Guest vioar

probleme volvo 740 2.3 benzina 85 kw

14 posts in this topic

Consum foarte mare,si trepidati la relanti.

Schimbat delcou,schimbat fise,schimbat bujii,schimbat aprindere,cumparat debitmetru nou pe producator am gasit pana la urma fiindca toata lumea imi dadea bosch.

Pus si debitmetru nou acelasi lucru.si fum foarte mult si la relanti si in sarcina.

Mai am un 740 2.3 turbo am luat debitmetru de la ala si l-am montat pe asta si se manifesta astfel relantiul fluctueaza intre 800 si 1200 daca stau cu ea in drive tot timpu atunci se stabilizeaza la 1000 rtm merge foarte bine nu am am deloc trepidati si nici un fel de fum negru nici la relanti si nici in sarcina.

Ce ma sfatuiti???(debitmetru cumparat nou pentru 2.3 aspirat al meu este facut pe vapor,sa aibe asa mare importanta???)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debitmetrul tau ar trebui sa fie BOSCH 0 986 280 101. Eu il am cu 1600RON, si sunt mari sanse ca cel facut "pe vapor" sa nu fie ce-ti trebuie tie :) Apropo, cel original VOLVO tot 1600RON costa :)

Ce marca e cel pe care il ai montat acum ? Un cod de pe el ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai gandit si la lambda ?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

la lambda deloc,cel montat este qh quinton hazet cod de pe el o lae nu scrie nimic.

Cel original il am si eu la 1300 ron(deci verificam lamba si dam retur qh)

Alte idei cineva???

Cel original are codul de bosch urmator 0280212016 acum am verificat si codul este echivalent cu ala al tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-ai gandit si la lambda ?  ;D

Intradevar sondele nu le-am verificat ceea dinainte de catalizator am schimbato acum 8 luni cu o sonda bosal(mai am pe aici si vro 2 magnetii mareli noi,deci maine o sa verific si sondel)

Se poate ca din cauza ca cel de 2.3 turbo o tine mai accelerata din cauza asta sa nu scoata fum???atunci cand merg cu el.

Daca conteaza cumva volanul este pe dreapta la masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la lambda deloc,cel montat este qh quinton hazet cod de pe el o lae nu scrie nimic.

Cel original il am si eu la 1300 ron(deci verificam lamba si dam retur qh)

Alte idei cineva???

Cel original are codul de bosch urmator 0280212016 acum am verificat si codul este echivalent cu ala al tau.

Vezi ca la un QH am dat si eu retur, ca era prost, si pana la urma i-am comandat un original BOSCH si a mers f. bine... QH-ul l-ai luat de la BARDI auto cumva ? (are o stampila de BARDI pe el) ? Codul pe care l-ai pus tu de BOSCH a fost inlocuit cu cel pe care ti l-am spus eu... Daca il ai pe cel original la 1300RON, de ce nu il cumperi ?! :) Nu prea am inteles, il ai sau il poti gasi la 1300 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da de la bardi.

probabil stii ca este mai greu sa dai o piesa originala retur de asta nu vreau sa comand originalu, mil pot aduce cu 1300 ron dar vreau sa fiu sigur ca ala este de vina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-am intrebat pentru ca daca te uiti in cutie, s-ar putea sa vezi stampilutza mea acolo pe fundul cutiei, sau undeva pe lateral... Am impresia ca am vandut si eu cuiva acel debitmetru si i-am dat retur, pentru ca era defect, si s-ar putea sa fi ajuns acum la tine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te-am intrebat pentru ca daca te uiti in cutie, s-ar putea sa vezi stampilutza mea acolo pe fundul cutiei, sau undeva pe lateral... Am impresia ca am vandut si eu cuiva acel debitmetru si i-am dat retur, pentru ca era defect, si s-ar putea sa fi ajuns acum la tine...

:)) bun asa nu m-am uitat oricum am vorbit cu cineva de la ei si cica nu prea sunt ce trebuie.

A plecat retur debitmetru,diseara schimb sondele daca o fii de acolo foarte bine daca nu macar stiu ca sunt noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni...luati de pe Ebay debitmetre second cu 10$ si merg foarte bine...din America, acolo o sa gasiti doar originale si doar BOSCH, 740 pana in 1988 inclusiv au in general debitmetru cu cod 028 in coada iar cele incepand cu 1989 au ultimele cifre 016, este vorba de sistemul de injectie, LH 2.2, respectiv LH 2.3. Debitmetrul este punctul sensibil la aceste modele, e bine sa aveti unul de rezerva. Stiam ca la Bosch in Romania costa cam 500 lei unul nou. Personal am intrebat candva la reprezentanta Volvo de asa ceva candva si mi-au cerut 3.500 lei.... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sper sa nu gresesc, dar:

2.2 --> 007

2.4 --> 012

3.1 --> 016

nu exista deosebiri intre debitmetrele pt modelele turbo si cele fara turbo = nr sint aceleasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg si acum cu cel de turbo dupa cateva zile de mers cu cel de la turbo totul a revenit la normal si merge foarte bine consumul a revenit si el la normal,la relanti sta foarte bine a disparut si fumul,deci habar nu am ce a avut cert este ca acum merge foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce faceti diagnoza dupa ureche? Ba o fi deditmetru, ba sonda lamda. Prietene sti cum se verifica un debitmetru?

Verifica valorile  rezistive ale debitmetrului. Daca poti sa faci rost de unul original sa vezi valorile ar fi super. Incepe cu ceva. Fumul negru poate sa fie si de alceva, mai ales ca spui ca numai la relantiu. Elimina cauzele treptat si fa verificar nu eliminari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi pe conducta de benzina de retur ai o valva,la mine era sparta si benzina de pe retur ajungea in galerie,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now