ktln

Probleme AC (caldura)

22 posts in this topic

Salut

Am un V40 si cateva nelamuriri legate de AC

In ultima saptamana am observat ca nu prea mai baga caldura si ca sa fiu mai explicit am sa va dau cateva detalii:

- AC-ul este electronic (cu grade)

- cand masina este la relanti (pe loc) apa se ridica la 20% - 25% din scala (atunci caldura functioneaza atat pe AC cat si pe ventilator)

- cand masina este in mers (drum intins - autostrada) apa scade la capatul scalei si caldura dispare sau este foarte putin sesizabila (AC si ventilator)

- de cateva ori s-a intimplat sa clipeasca si recircularea si AC-ul dar am observat ca daca dau pe treapta 0 (oprire ventilator) si pornesc problema dispare dar caldura tot nu e

- am pus un carton la radiator si am observat ca apa creste mai mult la 50% cel putin in oras si atunci caldura este si la AC si la ventilator

INTREBARE Ce legatura are apa cu AC-ul (ca despre ventilatie stiu, doar am avut dacie odata

In speranta ca am fost destul de explicit astept sfaturi. Nu vreau sa cred ca treaba cu cartonul este <o rezolvare> pentru un VOLVO

PS O sa merg sa verific si starea freonului din instalatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

TERMOSTAT! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si sper sa nu faci cum a facut un prieten de al meu : a venit la mine sa-i dau un flex (bi-ax) sa taie o bucata de teava pentru a putea sa puna un termostat de dacie, cu furtune, bla,bla ,bla, iar dupa doua zile sa-mi spuna ca i-a fiert motorul!!!!!! :machinegun:

Ahhhhhhhhh, am uitat sa spun, masina era,este, Alfa Romeo, 156, 16 V, 2000cmc!!!!!!!

Deci ai grija!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

termostat. am avut aceleasi simptome ...la drum se racea de tot , apa statea cam rece , caldura din parti...si de sambata , cand am schimbat termostatu, pot si eu sa merg cu mai mult de 60 fara sa mai inghet in masina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

termostat. am avut aceleasi simptome ...la drum se racea de tot , apa statea cam rece , caldura din parti...si de sambata , cand am schimbat termostatu, pot si eu sa merg cu mai mult de 60 fara sa mai inghet in masina :D

merci de sfaturi ... oricum pana dupa sarbatori nu pot face nimik ... o sa mai stau cu cartonu  ;):D::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si sper sa nu faci cum a facut un prieten de al meu : a venit la mine sa-i dau un flex (bi-ax) sa taie o bucata de teava pentru a putea sa puna un termostat de dacie, cu furtune, bla,bla ,bla, iar dupa doua zile sa-mi spuna ca i-a fiert motorul!!!!!! :machinegun:

Ahhhhhhhhh, am uitat sa spun, masina era,este, Alfa Romeo, 156, 16 V, 2000cmc!!!!!!!

Deci ai grija!!!!!!!!!!!!!!

stai linistit eu chiar iubesc masina asta... cat despre prietenul tau... LASER FRATE!!!!!! ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel este si la anumite modele de OPEL, cand te joci de-a mecanicul de dacie cu termostatul iti mai fierbe motorul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tre' sa fi retard sa iei la volvo/opel termostat de dacie, cand unul de volvo e 500 , maxim 1 milion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aceeasi problema. Termostatul e. Eu l-am comandat deja.

Si cam la ce pret l-ai gasit??

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cand am luat ...erau la 30 ron, la 55 si la 120.  am luat la 55 cu speranta ca tine cel putin pana la vara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi, ti-a venit termostatul ieri... Ti-l trimit ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu, te rog. Mai asteapta un pic. Nu stiu daca ai vazut dar imi e cam praf masina... ar fi cam culmea sa ma apuc sa ii pun termostat nou acum.

Cred ca o sa vin eu dupa el... sau vedem.

Frigiderul merge, e bun?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge parfait... Are un bolborosit cand merge compresorul si un sunet ciclic ca atunci cand batzi usor in teava de la calorifer, dar in linistea din camera s-ar putea sa fie normal sa se auda... Are garantie, nu-mi bat capul... multumesc din suflet inca o data si imi cer scuze din nou pentru lipsa de timp :(.. Ma revansez cu prima ocazie, promit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceiasi probema am sesizat-o si eu alaltaieri noapte in drum spre suceava.Pe la Slobozia (inlemnit de frig)am tras pe dreaptasi mi-am injosit VOLVO-ul punand o bucata de carton in fata la radiator.De atunci am caldura,dar am si o bucata de carton la radiator plus ca nush cat de bine e pentru motor.O sa caut zilele astea un termostat(sper ca de acolo e problema).Aveti idee de inde as putea sa cumpar unu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare. cam in cat timp dupa pornirea motorului ar trebui sa am caldura in masina? mi se pare k trece cam mult pana am caldura in masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu un volvo v40 din 1999 1,6 16v, fratilor am schimbat termostat ca nu statea apa calda in motor , acum dupa ce lam schimbat baga cald doar cand stau pe loc ,daca ma pun in miscare nu mai baga ,cand stau pe loc baga foarte tare doar cand o tin turata  ,daca o las la ralanti baga acceptabil , am sesizat ca dupa ce merg si pun mana pe furtunele de la caloriferul de caldura  unu din ele e cald si celalalt e rece ,cand stau pe loc si o tin turata ambele sunt calde[fierbinti].

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 07.01.2009 at 11:52 AM, contdezactivat said:

Inca nu, te rog. Mai asteapta un pic. Nu stiu daca ai vazut dar imi e cam praf masina... ar fi cam culmea sa ma apuc sa ii pun termostat nou acum.

Cred ca o sa vin eu dupa el... sau vedem.

Frigiderul merge, e bun?

Buna ziua! Ma puteti ajuta cu un sfat? Volvo s40 2.0T 2001, am reincarcat freonul, dar AC nu face fata ( functiineaza foarte bine Doar 10-15 Man, apoi usor usor trece pe aer cald)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uita-te sub capota acele 10 minute cu AC-ul pornit, iti ingheata incet-incet  traseul (tevile) - se "albesc" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

As suspecta uzura la cuplajul compresorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now