danutzzz

antigel

24 posts in this topic

acum o luna am completat nivelul la antigel...iar zilele trecute mi s-a aprins iar in bord nivelul de antigel...vreo parere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau poate in cilindru....incet, incet, in fiecare noapte! din cauza garniturii de chiulasa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este garnitura de chiulasa ciupita poate sa ti-l dea si in mers in capul cilindrului si de acolo pe evacuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incalzitorul de habitaclu e buba!!!!

Intre tevi si bazinul incalzitorului sun niste "o" ringuri care cu timpul cedeaza si se pierde lichid. E simplu de diagnosticat: dai presul din stanga jos si pui mana pe mocheta. Daca e umeda si semiunsuroasa inseamna ca ai pierderi de antigel pe la calorifer (daca nu ti-e scarba poti sa testezi si organoleptic- daca e dulce e clar antigel!). Poti verifica si dand jos aparatoarea din plastic din stanga de sub bord (dimineata inainte de a se incalzi motorul daca acolo e umed esti pe diagnostic :D)

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm..am sa incerc ce mi-ati recomandat voi...sper sa gasesc repede problema...dar daca o las asa..ce se poate intampla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa faci baie in antigel in final  ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda...deci tre sa aflu pe unde curge :)...va multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uita-te daca e uda mocheta in stanga sub pres. Daca e ai detectat scurgerea. Se rezolva cu 2 inele de cauciuc luate de la Alex cu 25 RON si vreo 50 RON manopera + cam 1/2 l antigel Aral sau Castrol verde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu aceeasi problema...

se pierde antigelul pe sub mocheta fata stanga...

ai reusit sa remediezi problema...?

poate ne povestesi si noua

      merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai probleme/pierderi la unitatea de heater (incalzire) : O`ring-uri ciupite la imbinarile tevilor sau chiar unitatea de heater (calorifer). Trebuie sa dai mocheta la o parte, sa stergi cit mai bine acolo (cind e motorul rece) si apoi sa-ti dai seama de unde picura/curge - cu motorul pornit si cu incalzirea pornita... Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci mult, am sa incerc

Arunca un ochi si aici http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4070.0.html  desi e diferenta mare intre 460 si s80 cred ca principiul e acelasi . Ar fi de dorit sa faci tu constatarea cu ocazia asta mai inveti si ceva doar ca e cam mult de demontat si trebuie mare atentie , tu decizi . La un service cred ca te v-a "scutura" bine de bani  ;) si ai toate sansele sa te trezesti si cu niste "soricei" prin bord si sa nu stii unde s-au ascuns . SUCCES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa incerc cand merg acasa, sunt student si momentan nu am locul unde sa ma apuc...

Apropo imi spuneti si mie unde e filtrul de benzina (vreau sa-l schimb)? Sunt cam habarnist, dar o sa invat repede. O schema, ceva pt schimb de dostributie detine cineva?

Marturisesc ca am luat masina cu "ceva bube"  dar sper ca incet o sa le rezolv, una cate una, in functie si de cum imi permite buzunarul.

Am mai avut o problema, imi huruia motorul, am fost la service si cei da acolo au constatat ca era rulmentul de la alternator. Am si reparat-o acolo, m-a cosata cam 150 lei rulmentii (unul cica, a pus de calitate, 105 lei, si inca unul mai micut) + manopera, am ajuns la vreo 480 lei. Mi se pare cam multicel (pt un schimb de rulmenti) dar asta e. Vreau de acum sa incerc sa o repar eu (acolo unde este posibil si cat de cat simplu) sa nu mai ajung pe la service ca ma usuca de bani...

tinand cont ca sunt student

Mai am o problema si la geamul fata dreapta, cand il urc la jumate se blocheaza , trebuie sa-l dau putin in jos ca sa pot sa-l ridic pana sus, iar cel din partea dreapta spate nu functioneaza de loc (adica e blocat cu o improvizatie sa nu cada) in interior se aude motorasul... dar geamul e neclintit.

pe ecranul CDplayer-ului imi apare de fiecare data cand introduc un CD "error CD" care sa fie problema? Radio functioneaza perfect, la fel si pe caseta...

  OARE S80'U MEU ARE TOATE PROBLEMELE?

  Pana acum ce am citit pe forum le cam are si al meu... mai citesc si il mai controlez... cine stie, poate o noua bucurie :-\

  Astept sugestii si comentarii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtru de benzina e localizat cam la toate modelele dedesubt, in fata rotzii stanga-spate (cum te uiti din spate la masina). Ar putea sa fie si in fata rotii dreapta-spate, sub un capac, dar tot langa putea spate e. Daca nu ma insel, filtrul este MANN WK822/2 sau compatibil, si costa in jur de 120-130RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nicu_v85 , in primul rand felicitari si fii mandru - pentru un student sa aiba un S80 e foarte bine ! Nu dispera, vei invata masinutza incet incet si o vei repara singur, asa cum facem majoritatea celor de aici - nimanui nu-i place sa dea bani service-urilor care mai sint pe deasupra si habarniste sau mai rau strica decit repara.

"OARE S80'U MEU ARE TOATE PROBLEMELE? "  Nici o masina nu are toate problemele, ai luat-o cu niste bube mici (s-a vazut si la pret, sper mai mic) si le vei face. Rabdare si incearca sa citesti cit mai multe despre masina ta, atit aici cit si pe alte forumuri externe - documentatie despre problemele ivite la fiecare exista.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matrixxx, merci mult, m-ai mai incurajat.

O sa le rezolv eu, asa lejer dar o sa o fac...

cat despre pret (mai micut) trebuia sa-mi dau seama de atunci ca mai am de bagat ceva banuti in ea>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Nicu.Din fericire eu doar i-am completat nivelul de antigel si de atunci nu am mai avut probleme.Iar in legatura cu filtrul de motorina , se afla undeva pe langa roata dreapta din spate.Eu ca sa mi-l schimbe in service am platit manopera 20 de lei la acest filtru,iar la celelalte a fost manopera gratuita pt ca le-am cumparat de la ei,insa le poti schimba si tu foarte usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Am un volvo s80 din 2000 , 2.4 benzina si am cam ramas fara antigel problema e ca nu stiu de care s-a pus inainte si nu stiu de care sa pun acum.Cum sa procedez ..si cum sa il pun?  Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumpara un antigel mai scump de la piese auto, si vezi sa fie culoarea verde.Pune un antigel cat de bun...1L costa vreo 20-30 RON.De cmpletat, se completeaza prin vasul de sub capota.Deschizi capota si in partea dreapta a masinii ai sa vezi un vas mai mare, transparent, deschizi capacul si pui antigelul pana aproape la gradatia de maxim.Borcanelul are pe el gradatie de minim si maxim.Pune antigelul sa fie cam intre gradatii, sa nu fie in nici un caz minim, dar nici maxim, undeva intre ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Nu cred ca are rost sa va complicati sa gasiti cine stie ce antigel. Exista antigel "VOLVO" si costa in jur de 35 RON/ 1 l(depinde de adaosul magazinului de unde il cumparati) !!!

Cod produs :9437650

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 120RON/bidon de 4L la mine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now