Posted 5 Jan 2009 · Report post Salut,am nevoie de acea pasla de sub capota motorului, cred ca are rol de antifonare. Cea de pe masina mea s-a inmuiat, si nu mai sta agata de capota, cade ca o carpa.Piesa originala, cred ca e prea scumpa, Aftermarket nu cred ca exista pt nici o masina de pe lumea asta asemenea piese de schimb. Singura varianta, cred, este SH. Era cineva aici pe forum, mai demult, care vindea piese de la o masina lovita, insa nu mai gasesc postul respectiv...Daca aveti ceva pt mine, va rog sa-mi dati un semn.Multumesc anticipat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Mi se pare ca la masinile pe benzina acea pasla nu exista, din fabricatie, datorita posibilei acumulari de vapori (condens), oare gresesc eu ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Eu am acea pasla mancata, la propriu, de un jder pe cand ma aflam in Germania. Atarna din ea, dar nu cred, ca afecteaza cu ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Eu am pe masina dar e cam mincata si ea - pe la margini. Insa peste tot e prinsa in niste doape de plastic, deci nu are cum sa cada. Cred ca o bucata mare de pasla, subtire, taiata dupa forma initiala e rezolvarea cea mai ieftina.Si mai stiam ca are rol de a proteja Vopseaua capotei impotriva masivei calduri emanate de motor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Daca pui ORICE pasla s-ar putea sa se aprinda sau sa topeasca de la caldura motorului, deci mare grija ce lasati in compartimentul motor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Multumesc pentru raspunsuri.Rand are dreptate, nu cred ca se poate pune orice material acolo. E f periculos daca ia foc.Apoi, la mine nu e prinsa cu dopuri de plastic peste tot. In spate, spre parbriz statea agatata in niste cleme din corpul capotei. In acele cleme nu mai sta, iar cand deschid capota cade pasla asta peste motor.Daca nu se gaseste de inlocuit, asta e... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Da, si eu am si am benzina.Dupa cum zicea cineva mai sus, credca are mai multe roluri, in special acel cu protejarea vopselei pt ca temperatura este ff mare, chiar si cu pasla dupa un drum ff lung si vara se incinge extrem de tare.Nu poti sa o re-prinzi cumva ? Ceva improvitatii la prinderi nu poti sa faci ? Improvizatii calumea care sa reziste, stiu eu, ceva din metal !Nu stiu daca e recomandat sa o dai jos Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Eu am pus putin "penandez" (sau cum i se spune) din loc in loc si chiar pe clemelele de prindere din corpul capotei. Are 6 luni de la aceasta operatie si nu mai am nici un fel de problema, sunt foarte multumit de cum sta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post Merge incercat si cu silicon transparent. Am lipit pastila de la oglinda retrovizoare cu silicon in vara si sta foarte bine prinsa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2009 · Report post nu tine cu silicon ,e prea cald acolo, prenandez-ul,hm,poate, oricum daca va lipseste incercati cu ceva materiale de pe la un prieten pompier! acolo gasiti sfaturi, rolul ei : antifonare,protectie caldura, deci nu trebuie sa arde usor si sa tina zgomotele la interior....apropo, o am la benzina ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2009 · Report post nu tine cu silicon ,e prea cald acolo, prenandez-ul,hm,poate, oricum daca va lipseste incercati cu ceva materiale de pe la un prieten pompier! acolo gasiti sfaturi, rolul ei : antifonare,protectie caldura, deci nu trebuie sa arde usor si sa tina zgomotele la interior....apropo, o am la benzina !exista la orice magazin de bricolaj silicon rezistent la temp mari. Are o culoare rosu inchis. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2009 · Report post Eu am acea pasla mancata, la propriu, de un jder pe cand ma aflam in Germania. Atarna din ea, dar nu cred, ca afecteaza cu ceva.Eu as putea petecii cu ceva pasla de la masinuta mea? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2009 · Report post @roco: Vorbeste cu @emil. El are adezivi speciali, pentru orice tip de material, iclusiv tesaturi.In rest, care nu aveti pasla asta, nu cred ca are rost sa va agitati. Eu inainte nu am avut si dupa ce am pus-o, nu se observa o diferenta intre inainte si dupa. Nici la zgomot, nici la timpul de incalzire al motorului. A... la reprezentanta mi-au cerut ~500 ron ptr una, la dezmembrari 200. Noroc ca am descoperit ca aveam una, intr-o magazie la munca. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Oct 2013 · Report post Stie cineva la ce temperatura rezista sau ar trebui sa reziste "acea pasla de sub capota motorului"? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Oct 2013 (edited) · Report post Cine are nevoie de o pasla am eu una sh de la cipilka, dar are o ruptura nu prea mare, pe fata din spre motor; e pentru un S40 T4; cred ca se poate repara, o dau cu 25 lei (1/2 din pretul initial), e gata ambalata; la temperatura de sub capota nu cred ca e un pericol sa se aprinda, cineva de pe forum a pus un material izolant cumparat de la supermarket si de anul trecut se pare ca nu a luat foc; desigur ca nu a stat pe motor ci prinsa in acele capse de plastic... ganditi-va ce curenti de aer circula sub capota ... Edited 24 Oct 2013 by alexpopeystar68 Share this post Link to post Share on other sites