Guest Golfsburg

Acoperire capota motor

15 posts in this topic

Salut,

am nevoie de acea pasla de sub capota motorului, cred ca are rol de antifonare. Cea de pe masina mea s-a inmuiat, si nu mai sta agata de capota, cade ca o carpa.

Piesa originala, cred ca e prea scumpa, Aftermarket nu cred ca exista pt nici o masina de pe lumea asta asemenea piese de schimb. Singura varianta, cred, este SH. Era cineva aici pe forum, mai demult, care vindea piese de la o masina lovita, insa nu mai gasesc postul respectiv...

Daca aveti ceva pt mine, va rog sa-mi dati un semn.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare ca la masinile pe benzina acea pasla nu exista, din fabricatie, datorita posibilei acumulari de vapori (condens), oare gresesc eu ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am acea pasla mancata, la propriu, de un jder pe cand ma aflam in Germania. Atarna din ea, dar nu cred, ca afecteaza cu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pe masina dar e cam mincata si ea - pe la margini. Insa peste tot e prinsa in niste doape de plastic, deci nu are cum sa cada.

  Cred ca o bucata mare de pasla, subtire, taiata dupa forma initiala e rezolvarea cea mai ieftina.

Si mai stiam ca are rol de a proteja Vopseaua capotei impotriva masivei calduri emanate de motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pui ORICE pasla s-ar putea sa se aprinda sau sa topeasca de la caldura motorului, deci mare grija ce lasati in compartimentul motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

Rand are dreptate, nu cred ca se poate pune orice material acolo. E f periculos daca ia foc.

Apoi, la mine nu e prinsa cu dopuri de plastic peste tot. In spate, spre parbriz statea agatata in niste cleme din corpul capotei. In acele cleme nu mai sta, iar cand deschid capota cade pasla asta peste motor.

Daca nu se gaseste de inlocuit, asta e... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si eu am si am benzina.

Dupa cum zicea cineva mai sus, credca are mai multe roluri, in special acel cu protejarea vopselei pt ca temperatura este ff mare, chiar si cu pasla dupa un drum ff lung si vara se incinge extrem de tare.

Nu poti sa o re-prinzi cumva ? Ceva improvitatii la prinderi nu poti sa faci ? Improvizatii calumea care sa reziste, stiu eu, ceva din metal !

Nu stiu daca e recomandat sa o dai jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am pus putin "penandez" (sau cum i se spune) din loc in loc si chiar pe clemelele de prindere din  corpul capotei. Are 6 luni de la aceasta operatie si nu mai am nici un fel de problema, sunt foarte multumit de cum sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge incercat si cu silicon transparent. Am lipit pastila de la oglinda retrovizoare cu silicon in vara si sta foarte bine prinsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu tine cu silicon ,e prea cald acolo, prenandez-ul,hm,poate, oricum daca va lipseste incercati cu ceva materiale de pe la un prieten pompier! acolo gasiti sfaturi, rolul ei : antifonare,protectie caldura, deci nu trebuie sa arde usor si sa tina zgomotele la interior....

apropo, o am la benzina !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu tine cu silicon ,e prea cald acolo, prenandez-ul,hm,poate, oricum daca va lipseste incercati cu ceva materiale de pe la un prieten pompier! acolo gasiti sfaturi, rolul ei : antifonare,protectie caldura, deci nu trebuie sa arde usor si sa tina zgomotele la interior....

apropo, o am la benzina !

exista la orice magazin de bricolaj silicon rezistent la temp mari. Are o culoare rosu inchis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am acea pasla mancata, la propriu, de un jder pe cand ma aflam in Germania. Atarna din ea, dar nu cred, ca afecteaza cu ceva.

Eu as putea petecii cu ceva pasla de la masinuta mea?

post-972-12877854258694_thumb.jpg

post-972-12877854260611_thumb.jpg

post-972-12877854290172_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@roco: Vorbeste cu @emil. El are adezivi speciali, pentru orice tip de material, iclusiv tesaturi.

In rest, care nu aveti pasla asta, nu cred ca are rost sa va agitati. Eu inainte nu am avut si dupa ce am pus-o, nu se observa o diferenta intre inainte si dupa. Nici la zgomot, nici la timpul de incalzire al motorului. A... la reprezentanta mi-au cerut ~500 ron ptr una, la dezmembrari 200. Noroc ca am descoperit ca aveam una, intr-o magazie la munca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva la ce temperatura rezista sau ar trebui sa reziste "acea pasla de sub capota motorului"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine are nevoie de o pasla am eu una sh de la cipilka, dar are o ruptura

nu prea mare, pe fata din spre motor; e pentru un S40 T4; cred ca se poate

repara, o dau cu 25 lei (1/2 din pretul initial), e gata ambalata;

la temperatura de sub capota nu cred ca e un pericol sa se aprinda, cineva

de pe forum a pus un material izolant cumparat de la supermarket si de anul

trecut se pare ca nu a luat foc; desigur ca nu a stat pe motor ci prinsa in

acele capse de plastic... ganditi-va ce curenti de aer circula sub capota ...

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now