yonutz_2010

probleme mari

31 posts in this topic

salut am probleme mari a inceput sa imi vina un miros groaznic de benzina pe toba finala de nu ai nici o sansa sa mergi cu geamul deschis si nu merge nici motorul rotund mia crescut si consumul tot o data am verificat conductele capacul de la pompa de alimentare bujiile schimbate fise verificate nu stiu ce ar putea fi cine imi poate spune ce are sau unde sa maduc cu ea .este un volvo 460 cu motor 1721 cm 78kw benzina astept sugestiile voastre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme cu mirosul de benzina am si eu ,dar doar atunci cind alimentez. La service cind a pus-o pe tester a iesit un senzor care nu functioneaza . Senzorul respectiv se afla pozat in spatele farului dreapta pe linga rezervorul cu lichid pt. parbriz. Spre surprinderea mea senzorul era lipsa  :D dar supravietuiesc si fara el. Dupa explicatiile mecanicului senzorul respectiv ar deschide o supapa pentru eliminarea gazelor care se formeaza in rezervor. Nu prea seamana cu simptomele care le are masina ta dar in lipsa de altceva....... ???. Inclin totusi sa cred ca dupa cele descrise de tine mai ales ca motorul nu merge rotund ar fi cazul sa verifici si capacul distribuitorului si rotorul de sub el . Piese de schimb gasesti la  http://www.piese-volvo.ro/catalog/index.php  respectiv @MC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut prieteni  am un 460 1,8 si am mari probleme cu consumul e dublu m-a rupt

i-am schimbat injestorul ca pisa nu pulverizeaza si cu asta nou porneste dar dac vreau sa plec de pe loc se opreste ,iar cu asta vechi pisa si merge bine acul turometrului sta la 1000 de ture sincer nu mai stiu ce sa-i fac este cu injectie monopunct ca la dacie i-am luat un alt ansablu de injectie comlet de pe o masina cu care proprietarula mers si mi-a spus ca ii consuma max 11 in oras i l-am schimbat si la fel il am si acum pe masina sincer nu mai stiu ce sa-i fac consuma 18 in oras m-a rupt ,va rooooog daca stie cineva sau daca i sa mai intamplat sa-mi spuna si mie sau sa ma sfatuiasca ce sa-i fac ,va multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Completeaza-ti profilul cu datele masinii, te rog. Sa stim despre ce vorbim...  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce inseamna profil stimabile am spus e vb de un 460 benzina 1.8 mono punct ma puteti ajuta cu o informatie viabila ati mai intalnit asa ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alex30jrf: stimabile, profil inseamna pagina in care-ti treci date personale. ca sa modifici/adaugi informatii te duci pe bara de sus (exact deasupra reclamelor cu piese volvo, elm32, etc. ), dai click unde scrie PROFIL si ajungi in pagina de sumar a profilului tau. in stanga, in casuta Modifica profilul, apesi pe "Informaţii legate de profilul din forum" si ajungi la o pagina plina cu campuri care ar trebui completate. daca ai nelamuriri poti da mesaj unui Admnistrator sau Global Moderator si te va ajuta.

in al doilea rand, am rugamintea de a folosi semne de punctuatie (virgula, punct, semnul exclamarii, al intrebarii, etc) pentru ca cei ce citesc postul tau sa si inteleaga ceva.

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms pt informatie dar eu am scris aici pt o informatie tehnica nu pt o lectie de gramatica e cumva aici forum pt limba si literatura romana ??? intreb, si eu, asa, ca omu nene iancule.

Sincer nu cred ca isi are rostul aceasta discutie si nic nu vrea sa intru in polemica cu nimeni ci pur si simplu am nevoie de un ajutor cu o informatie vitala, cel putin pt mine, stimabile.

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex,@ shpeedy doreste sa mentina ordinea pe forum,nu trebuie sa te agiti.Si datele pe care le dai sun f.vagi.Ai spus ca ai schimbat injectia cu una de pe alta masina,dar nu se intelege care au fost urmarile...

De unde sti ca de la injectie e problema?,Ai eliminat orice alta posibila problema?...daca e infundat...returul?...ia-o incet si cu rabdare,daca ne spui mai pe larg,cei care s-au lovit de aceasta problema vor face atat cat pot sa te ajute...cu sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Alex30 -Din ce an este masina ? Dacă este mai veche atunci s-ar putea să fie distrus si catalizatorul sau poate nici nu-l mai ai,sau o sonda sau mai multe nu mai dau randament 100%.

De cand ai masina ?sau de cat timp ai observat problema asta?

Dacă nu dai si tu mai multe detalii degeaba ne tocim tastaturile .

Dar mai intâi pune-o pe un tester să vezi dacă ai toti senzorii motorului buni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina e din 1996 si dupa ce i-am schimbat ansamblul de injectie se comporta la fel, logic, ca daca era vro schimbare nu mai avem de ce sa va stresez cu problema mea, sonda e la locul ei la fel si catalizatorul azi am fost la itp si am noxe dublu la fel ca si consumul mi sa sugerat sa-i schim sonda o sa o masor maine su aparatul de masura sa vad daca lucreaza cand este pornita si daca isi modifica valoarea in timp ce se incalzeste.

la pornire turatia creste iar dupa ce se incalzeste scade turatia la 1000 si nu scade mai mult orice i-ai face, poti sa reglezi senzorul de pedala relantiul de la motoras, degeaba filtru de carbon e la locul lui si functioneaza e verificat azi, o sa verific sonda si returul maine.

oricum multumesc va doresc numai bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus-o si pe tester si e bun,de aceea sunt ata de stresat pt ca tot e bun pe ea si nimic mi sa spus ca e sonda de temperatura, am schimbat-o, degeaba, la fel sincer nu mai stiu ce sa-i fac pt ca e verificata si para verificata, poate ca imi scapa ceva si nu stiu ce, de aceea am apelat la voi crezand ca ma puteti ajuta nu sa imi tineti teori despre gramatica sincer nu ma intereseaza, poate sunt analfabet, conteaza f mult ??? pt mine e simplu am nevoie de o informatie e atat de greu sa spui, da te pot ajuta eu sau nu nu putem sa te ajutam ca nu stim, tinem lectii de gramatica, sincer sunt dezgustat pt ca avem un dar sa complicam lucrurile, si ele sunt atat de simple dar noi avem un mare dar, sa le complicam  ffffffffff mult si pentru ce ???? e atat de greu sa fi corect si sa ajuti pe cineva atunci cand are nevoie ???? nu trebuie sa va suparati pe mine dar sunt suparat si dezgustat, sincer nu ma asteptam, o seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzorul de pedala este in partea drepta pe injectie, prinsa cu 4 ( patru )suruburi  in stea cu un bunghi pe mijloc, cum privesti spre injecti, iti trebuie o trusa speciala ca sa poti sa umbli la ea, si acest senzor se poate regla dreapta sau stanga, crescand sau scazand relantiul, la mine nu scade mai mult de 1000 de ture

Share this post


Link to post
Share on other sites

yonutz-2010-si tu ai aceiasi problemă ,verifică sistemul de evacuare (tobe-catalizator) ,căci dacă ai o toba care răsuflă

î-ti bagă gaze în masină .

Iar dacă motorul nu mege bine pune-l si tu pe un tester.

De tine este mai uÅŸor că nu esti asa departe de Bucuresti ,

alex30 ,nu stiu din ce loc este, ca să-ÅŸi pună masina pe tester. ???

Parcă vă este frică să vă pune-ti toate dadele la profil, asa ne vom cunoaste si noi mai bine.

Eu lucrez pe tester de 3 ani ,si din experienta le spun la toÅ£i că este bine ca măcar o dată la 6 luni sa-Å£i pui masina pe tester,ptr. că apar tot felul de erori chiar dacă masina merge bine ,erori care in timp pot da naÅŸtere la probleme ,

exact ca un virus care intră in computer si trebuie să-l elimini :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Alex, e vorba strict de o cerinta din partea unui moderator. Trebuie sa intelegi ca aici informatiile se oferta cu titlu gratuit, intr-un cadru mai mult (sau mai putin) dezorganizat.     Faptul ca ti se raspunde dupa 2 minute sau dupa 2 saptamani ar trebui sa lanseze in interiorul tau o gratitudine la fel de mare.

   Minimul lucru pe care-l cerem de la utilizatori este scris in regulament, si nu cred ca este foarte greu de respectat.

   Daca de NOI esti "dezgustat", ma intreb ce sentimente nutresti fata de cele "n" service-uri pe la care ai trecut si ai verificat si para-verificat, platind BANI si ASTEPTAND la fel de nerabdator un raspuns de la "SPECIALISTI".

Cine nu e multumit de cum e tratat aici este liber sa plece, cine doreste sa se schimbe macar un pic, si sa lase orgoliul la o parte e binevenit intre noi. Ai vorbit cu mine pe messenger si mi s-a parut ca poti scrie foarte bine, fa-o la fel si aici. Nu da nimeni cu parul, e o simpla rugaminte din partea celor care au CREAT aceasta comunitate.

   Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am spus ca sunt dezgustat de atitudine, nu de voi, cat despre informatii ,nu-i nici o problema le pot da cu ce-a mai mare placere numai ca tonul face muzica

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus-o pe tester prima data mi-a spus ca e motorasul de relanti dupa ce am schimbat tot ansablul de injectie nu mi-a mai dat nici o problema dupa ce am facut testul cat despre tobe e noua acum 2 luni am schimbat-o am dubii dor pt sonda cu toate ca regleaza turatia poate ca nu o regleaza f bine , inca  nu stiu o sa verific mane in service cu aparatul de masura am un prieten cu un service care imi pune la dispozitie un elevator si imi rezolv tot singur, sincer chiar nu inteleg ce este defect sau poate ca ceva nu e la locul lui corect sau????o sa verific maine am crezut ca e ceva de reglaj care nu se vede, ceva imi scapa, cred

Share this post


Link to post
Share on other sites

"numai ca tonul face muzica "

alex, lasa muzica mai piano ca sa fie tonul mai placut. Ce-s reactiile astea de gradinita ? Hmmm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

reactiile, sunt  normale, atunci cand eu cer ajutorul pt o problema tehnica si primesc  lectii de gramatica ti se pare  ca e normal ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex - vezi că tot tu complici lucrurile ;D

dacă spuneai de la început că ai schimbat una  alta,că ai pus testerul etc. poate că o probabilitate de 60-80% aveai un răspuns.

Nimeni nu este ghicitor ca să-Å£i dea un răspuns exact la o simplă nelămurire de-a ta ,că ai consumul prea mare la masină.

Asa a pătit-o si George ,un baiat din Constanta cu un 850  2.3 l ,care era disperat tot cu consumul ,si tot la fel ca tine s-a dus la toate servisurile din ConstanÅ£a si nu au stiut ce să-i facă.M-a sunat când a venit in Bucuresti ,mi-a lasat masina ,si în 2-3 zile s-a rezolvat . ;D

De ce a durat atâta ? ptr. că la masinile mai vechiuÅ£e nu te ajută testerul asa de bine ,si vroiam să mergem direct la bubă să nu dăm cu banii aiurea pe piese. A trecut aproape 1 an si nu l-am mai auzit să se plângă de masină. :'(

Cauza -:- sonda lambda ,care poate să fie si la tine- (70%)  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer, chiar nu vreau sa intru in polemica cu nimeni am cerut ajutorul la niste volvisti pasionati de acesta marca eu sunt pasionat de cand am vazut acesta masina iar eu iubesc aceasta masina de aceea nu las pe nimeni sa puna man pe ea pt reparatii cel putin mecanice si electrice, la tinighigerie nu ma bag ca nu pre stiu multe dar in rest ma descurc, acum am intrat intr-un impas nu reusesc sa intelg defectul si nu pot sa mi-l explic de aceea am cerut ajutorul, dar cand sunt tratat asa respund cu aceeasi moneda, multumesc pt intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stimabile, sa inteleg ca una din cauze sau mai mult ca sigur e sonda landa ???? multumesc fffffffffffff mult fac cinste pe bune maine va dau un raspuns ce am facut, o comand si o inlocuiesc, inca o data multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

alex, eu cred ca deja ai primit tot ajutorul VIRTUAL la problema ta, insa vad ca o dai inainte cu polemica. Am inteles ca te-a deranjat "lectia de gramatica", dar o repeti  la fiecare 2 posturi ? Ce naiba.

De deranjat foarte tare am vazut - ce nu am vazut INCA : nici un cuvint de multumire pentru cei care incearca sa desluseasca ce ai putea avea tu la masina, sau macar o iluzie de a multumi.

Ce zici - te deranjeaza si asta ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu te deranjez te invit pe mes sa vb-im eu am alex70vg , multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now