cojocaru27

SALUT - Sfaturi echipare S40

119 posts in this topic

Dar intr-un V50 Summum si Q5 chel? Mai mult decat un Matiz.... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q5 chel este echivalentul lui XC60 premium exclusive ocean race edition + summum si toate la un loc. Un Q5 chiar nu ai cum sa-l compari cu orice varianta Summum de la Volvo.

S40-ul meu l-am ales Summum pentru ca am zis ca daca dau un ban sa ma bucur de absolut toate facilitatile existente. Asa fac si cu Q5-ul pe care deja l-am configurat si m-a scos la un 46.240 euro + TVA iar varianta standard pornea de la 36.700 euro + TVA. Deci am bagat in el 9540 euro + TVA. Dar nici macar XC90 sau XC60 in cele mai scumpe variante nu are ce am pus pe el. Asta inseamna masina cu adevarat premium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si normal ca la audi si geamurile electrice spate tre platite separat :) asa ceva nu am mai vazut.

Pot sa jur ca alba ai comandat-o :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu imi place alb pe masina si ca sa-ti fac pe plac iti spun culoarea: Eissilber Metallic (argintiu metalizat).  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu imi place alb pe masina si ca sa-ti fac pe plac iti spun culoarea: Eissilber Metallic (argintiu metalizat).  ;D

Tot pe acolo... :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai omuletzule, cristisor sau cum mai vrei sa te alint, subiectul postului era "Sfaturi echipare S40". Ce mama masii tot scrii pe aici ?

Ti-am mai zis odata si vad ca nu intelegi: lasa-ne frate in durerea noastra si ia-ti fratioare ce-ti place, astea nu mai sint sfaturi, da-le tu un nume mesajelor tale sa nu le dau eu.

Ti-ai luat deja ? Gata, du-te. Ajunge. Vad ca ai mai deschis un post, ce esti asa inflamat ? Dilueaza-te cu ceva si lasa-ne, ca sintem satui de abureli de-astea argintii metalizate. Yak.

  Fade out, man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q5 chel este echivalentul lui XC60 premium exclusive ocean race edition + summum si toate la un loc. Un Q5 chiar nu ai cum sa-l compari cu orice varianta Summum de la Volvo.

S40-ul meu l-am ales Summum pentru ca am zis ca daca dau un ban sa ma bucur de absolut toate facilitatile existente. Asa fac si cu Q5-ul pe care deja l-am configurat si m-a scos la un 46.240 euro + TVA iar varianta standard pornea de la 36.700 euro + TVA. Deci am bagat in el 9540 euro + TVA. Dar nici macar XC90 sau XC60 in cele mai scumpe variante nu are ce am pus pe el. Asta inseamna masina cu adevarat premium.

AUDI Q5 RULES !!!!! ENJOY:

ASTA DA MASINA PREMIUM !!!

(Da si sonorul mai tare sa auzi cutia de viteze... Si, daca ai rabdare, masina din spate e XC60 ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cristi81

am in ploiesti vreo 20-25 de q7 si vreo 5-6 q5 (aproximativ, ce-am vazut...)

pe toate le umilesc cu s60d5. da' rau si mereu.

cum ma vad (imi tin minte numarul) hop pe mine.

si io, ce sa fac, ii rad (inc-odata, si inc-odata,......abia astept sa viu acasa , sa vedem pe zapada mai au curaj?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aleas niste masini care nu stiu merge calumea nici pe asfalt nici off road. de le le-or fi facut???? dracu shtie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q5-ul macar e mai "inghitzibil" decat Q7, care arata ca un break mai inaltat. Dar nu cu mult, pt. ca, Q5 nu este decat un Q7 ale carui planuri le-a copiat un functionar de la Audi pe un xerox-ul setat la micsorare 70% din original. :D

Cand le-au vazut, li s-a parut o chestie bun, l-au mai aranjat un pic si au scos cu mare tam-tam un "nou" model.

Mult mai fain arata la design Audi Allroad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi81 sunt chiar curios ce c...t ai pus tu pe Q5-ul ala de era asa de scump si tare fata de Volvo????Si cum ti-am mai zis in alte topicuri:Lasa-ne...Lasa-ne!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Q5 chel este echivalentul lui XC60 premium exclusive ocean race edition + summum si toate la un loc. Un Q5 chiar nu ai cum sa-l compari cu orice varianta Summum de la Volvo.

S40-ul meu l-am ales Summum pentru ca am zis ca daca dau un ban sa ma bucur de absolut toate facilitatile existente. Asa fac si cu Q5-ul pe care deja l-am configurat si m-a scos la un 46.240 euro + TVA iar varianta standard pornea de la 36.700 euro + TVA. Deci am bagat in el 9540 euro + TVA. Dar nici macar XC90 sau XC60 in cele mai scumpe variante nu are ce am pus pe el. Asta inseamna masina cu adevarat premium.

Si nici cele mai scumpe Q5 sau Q7 nu au ce are XC60 summum.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu propun sa se inchida topicul omului pe motiv ca e prea mult offtopic

Si ultimul post offtopic spre, Q5 e inca o masina pentru cei care vor merge cu faza lunga si cu ceata (cand nu e) ziua.

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai buna masina OffRoad este Humvee-ul, nu Q5-uri, Q7-uri, G-uri, cu tot cu sistemele lor, punct.

Un Humvee in varianta civila transformat de ateliere specializate ajunge de la 10k$ in sus, pana pe la 45k$ asta incluzand si gadget-uri de ultima ora cum ar fi clima, si etc.

A nu se confunda cu Hummer, care e varianta civila facuta de GM si care sunt si ele niste monstri dar sunt luxury cars.

Eu daca voi fi vreodata milionar si as avea nevoie de o masina cu care sa fac OffRoad pai una dinasta m-as lua, cu Q5 ? ce G ? ce Q7, sa fim seriosi, si credca si astea sunt mai mult de 45k $ !

Sa vad Q-uri, G-uri, VW-uri cam toti cei care se lauda cu The Best OffRoad ca iese din traseele din clipul de mai sus ca eu le curat lingadu-le cu limba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto, ceea ce spui tu nu are nici o legatura cu discutia. Se comparau SUV-uri de clasa mica, nu off-road-ere. Se alege care e cel mai bun din clasa a II-a, nu din toata scoala 1-12... :D

Am si eu maniaci prin zona care si-au luat masini cu 8.000 si au mai bagat 20.000 in ele si se suie si pe pereti (well, aproape :P), dar nu despre asta era vorba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cojocaru, la cele discutate in ultimele posturi merita luat s40 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarul este ca am tras si eu niste concluzii destul de elocvente din toate posturile.

Ideea este ca in ultimul timp mai toate marcile de masini au facut un rabat de la calitate, intr-un fel sau in altul, unele din motive economice, altele din motive ecologice si tot asa. Urmand acest trand cred ca si volvo "nu mai e ce a fost" dar nu in sensul insinuat aici pe forum ci mai degraba din punct de vedere al pietei in contiuna schimbare. Poate nu mai e atentia aia la detalii ca si pana acum, poate ca nu mai sunt materialele alea care rezistau o viata, etc dar ganditi-va ca nici consumatorii nu mai sunt aceeasi, nu mai cumpara o masina sa o aiba o viata ci poate o schimba odata la 3 ani, materialele trebuie in primul rand sa tina cont de mediu si tot asa.

Si sa fiu cinstit pana la capat si sa nu ma dau ipocrit, nu pot sa spun ca daca ar fi sa am 28000 euro, nu stiu daca i-as da pe un s40 nu, insa la 10500 de euro nu cred ca pot gasi o masina mai buna decat un s40 cu motor diesel de 136 de cai cu dotari momentum si cu 24000 km la bord. Cam asa stau lucrurile. Dar tot la fel de sincer va spun ca si faptul ca nu o sa vedem niciodata un cocalar la volanul unui volvo indiferent de model, conteaza destul de mult pentru mine.

Oricum promit ca dupa ce voi face un test drive cu un s40 2.0d voi reveni cu un review despre aceasta masina, poate mai sunt si altii in situatia mea si poate le va fi folositor. Pana atunci va multumesc tuturor pentru opinii si sfaturi si mai ales lui Godfather pentru ca imi usureaza accesul la acest testdrive si imi acorda tot suportul.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cojocaru27, conteaza sa iti iei masina care te multumeste pe deplin. Cea care  iti face placere sa o conduci, sa te simti confortabil, in siguranta si sa ti-o poti permite.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

As mai avea urmatoarea dilema la care sper sa ma ajutati cu un sfat.

ar cam trebui sa aleg dintre doua modele iar diferenta de pret ar fi de 2300 de euro.

Un model este s40 din 12.2006 si este modelul pana in facelift iar celalalt este din 12.2007 si este modelul cu facelift. Amdoua sunt momentum ca si dotari si amandoua sunt aceeasi culoare. Una are cativa km iar cea din 2006 are 16800km. deci km chiar nu se pun.

INtrebarea mea este, chiar merita 2300 de euro un facelift la s40. Imbunatatirile sunt atat de evidente.

Din ce mi-am dat eu seama este putin redesenata doar la spoilere si nu ma deranjaza foarte tare caci nu prea se vede diferenta, si la interior este o diferenta doar la coloana dintre scaune cu cotiera, putin redesenata. IN rest cam la fel. eu tind totusi catre modelul mai vechi fiind semnificativ mai ieftin, insa parca imi pare putin rau, caci am inteles ca s-au schiimbat si materialele de la butoane alea care se curatau inainte. Ar trebui sa mai fie ceva dupa care sa-mi para rau.

Va rog dati-mi un sfat.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as alege-o pe aia din a 12-a 2007 pentru ca in acte ar iesi 2008 si nu as pierde atat de mult la revanzare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu prea pierd pentru ca este deja o diferenta de 2200 de euro intre ele si oricum o iau sh si vreau sa o tin cel putin 3 ani, undeva in jur de 5 daca se tine bine. Deci nu o iau in niciun caz pentru a o revinde.

Ma intereseaza din alte considerente, daca sunt si alte imbunatatiri aduse odata cu faceliftul in afara celor spuse mai sus.

daca ar trebui sa ma cramponez de un facelift, doar asa de un spoiler rotunjit.

M-ar interesa daca s-au adus imbunatatiri nu stiu semnificative, alte materiale schimbate la interior in afara de butoane de care stiu deja. Sau poate la motor, la articulatii sau si-au dat seama de vreo gresala de fabricatie le vreo piesa sau ceva de genul asta??? desi imi e greu sa cred dar intreb,

Mersi mult pt raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie sincer imi place mai mult modelul pre-facelift, asta nu pt ca am eu dar asa e gustul meu, si consola la modelul facelift mi-ar placea mai mult decat cea pre-facelift.

Din cate stiu credca la sistemul audio s-a bagat MP3 standard si conectori aux\ipod ceea ce iti va veni foarte de folos daca esti audiofil, pt ca sistemul audio si HU nu e ceva ce se poate schimba, in rest nu stiu ce modificari s-au adus in plus.

Ce motorizare e ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

In ceea ce priveste fiabilitatea acestui model pot sa zic doar urmatoarele:

taica-miu o are de noua din Apr 2005 1.6D Momentum.Acum are 90.000km facuti pe drumurile noastre,uneori drumuri mult mai rele caci umbla si pe "strazi" neasfaltate pe unde are treburi, si nu a avut nici o problema ,fie electrica fie de alta natura,nici un disc ovalizat,nici un prezon rupt(desi a tot umblat si el la cauciucuri) etc...

Deci din 2005 ,90.000km facuti pe drumurile patriei,fara menajamente,si nu are nici un fel de probleme...Asta nu inseamna ca altele nu au voie sa se defecteze,dar vreau sa subliniez ca nu au fost probleme de fiabilitate.

Evident masini cu probleme vor fi intotdeauna,indiferent de firma.Am auzit de Mercedesuri noi cu probleme la cutii automate,BMW seria 7 nou nouta luata din reprezentata cu airbaguri care au sarit din senin si lista poate continua...Deci probleme la masini noi noute si duble sau triple ca pret exista si vor exista...

Iar produse sau masini ,in cazul nostru,care sa te tina o viata fara probleme nu se mai fac pentru ca nu sunt rentabile pentru producatori...obisnuiti-va cu ideea asta!!!

Pentru initiatorul topicului:spor la cumparaturi si cat mai putine probleme la masina!In ceea ce priveste S60 nu e o masina chiar asa de batrana pt TATA,cum s-a zis pe aici,dar poate nu ai vazut-o cu echiparea care trebuie...cum ar fi cea din linkul de mai jos...cu jantele care trebuie(vezi linkul) si niste briz-brizuri(a se vedea oglinzile sau schimbatorul de viteze,interiorul piele) masina devine foarte frumoasa,mai confortabila si mai puternica decat S40ul...

http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDetails.html?lang=ro&id=90816006&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=28&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=DIESEL&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&minConstructionYear=2005&tabNumber=2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si inca odata multumesc tuturor celor care mi-au raspuns la topic.

Acum vreo 2, 3 ore m-am intors din Olanda cu Volvo-ul S40 12.2006 2.0d Momentum Gri deschis.

Am condus in 3 zile din Utrecht pana in Bucuresti cam 2200 de km si am avut destul timp sa cunosc masina si sa-m fac o parere obiectiva zic eu. Asa cum am promis inca de la inceput am sa scriu un feedback despre masina in cauza, repet dupa ceva mai bine de 2200 de km.

NU o sa incep cu pro si contra ca nu e cazul, o sa-mi exprim niste pareri si observatii si sper ca aces topic sa ajute si pe altii care sunt in aceasi situatie ca a mea.

O sa incep prin a-mi sustine o idee anterioara cum ca S40-ul este o masina echiibrata fara sa iasa in eidenta cu ceva, avand si minusuri dar mai ales si plusuri care o fac o masina cinstita.

Ce mi-a placut mie, designul exterior, care desi il stiam prea bine din showroom, acum ca o vad in parcare parca imi place si mai mult. Un alt plus mare de tot este aces motor de 2.0D care este foarte placut la condus, destul de puternic cat sa nu te lase la greu si destul de rafinat icat sa consume farte foarte putin pt cum trage. Ca sa va faceti o idee, mi-a iesit o medie de 5,6 la suta la drum pe autostrada cu o medie de 120-140km la ora si in Romania ca 80,90km. Insa realmente o placere sa conduci motorul in cauza. Cutia, foarte precisa si cu o cursa scurta si placuta la schibat vitezele, parca in a 2-a intra un pic mai greu. Mi-a placut foarte tare ca motorul trage bine si in a 3-a si in a 4-a si chiar in  5-a la nevoie. M-as fi asteptat la o acceleratie mai violenta in treapta a 2-a, insa forta este egala pe toate plaja de turatii si motorul chiar isi face bine treaba.

Nu acelasi lucru il pot spune si despre directie si suspesii. Directia ori este prea asistata ori este o problema la mine cu setarea ei- daca se poate seta in vreun fel. Mi-as fi dorit ca volanul sa se intareasca la viteze, e o mica sezatie de pierdere a controlului daca nu esti atent. Nu stiu exact cum sa exprim senzatia insa nu-mi lasa un feeling exact asupra masinii mai ales la viteze mai mari. As vrea sa ma corectati daca gresesc aici. Am mai simtit din cand in cand la schimbari usoare de directie sau pur si simplu la miscari foarte fine de volan, niste impulsuri ciudate in volan, de parca directia stia ea mai bine ce trebuie sa faca. Ma rog poate nu sunt eu obisnuit inca cu asistarea directiei atat de pronuntata.

Insa cel mai mare minus, in opinia mea, il are stabilitatea la viteze mai mari, gen 140-160, nu vb de mai mult ca nu am mers mai tare. Stiu ca masina este construita pe platforma de focus, renumit pt stabilitate, insa sincer nu mi s-a parut ca se lipeste de sosea. Din contra pe autostrada la 140 mi s-a parut usor nesigura la schimbarea benzilor, as fi vrut sa fie mai grea masina sa se aseze mai bine, sa fie amortizoarele mai precise poate mai tari. Am avut senzatia ca amortizoarele sunt mai moi, chiar imi dadea senzatia de usor balans, care nu e prea placut la 140km/h. Chiar se pot seta amortizoarele, sa fie mai moi sau mai tari in functie de regimul de exploatare a masinii. Adica sa intri in meniul comp sa sa setezi mai moi amortizoarele pt oras si eventual mai tari pt autostrada?

Un alt mare minus mi se pare faza scurta, aproape  ca ai senzatia ca mergi cu un singur far aprins, atat de prost este iluminatul.Sincer este ceva ciudat cred ca trebuie sa schimb becurile neaparat, nu se vede nimic pe faza scurta. In schimb foarte placuta este oglinda cu senzorul antiorbire, ai impresia ca cei din spate sunt intr-un metrix asa e gama de culoare:)

Mi-a mai placut foarte tare sistemul de climatizare, foarte bun si eficient. Atat as spune, iar comenzile sunt foarte usoare si intuitive, plansa aia are pe langa un design exceptional si o ergonomie de invidiat. Foarte frumos ca feeling este reglajul radio-ului de la butonul rotund din dreapta, ala cu care setezi frecventa ca la un radio vechi+++

Nu mi-a placut si aici sigur e vina ori a Ford-ului ori a economiei de piata, ca la interiorul portbagajului nu au mai capitonat si partea de sus. Practic mocheta se opreste undeva pe lateral si in rest se vede tabla ca la un cielo din 95. urat foarte urat.

Am mai simtit ceva de neconceput pentru un volvo - la 140 km pe ora exista un feeback urat in volan, o trepidatie care cred ca vine de la discurile de frana. Desi masina are doar 16800 de km cred ca discurile sunt usor ovalizate - cea ce e de nepermis indiferent cum s-ar fi mers cu masina. Parca si citisem ceva pe forum despre problema asta, sunt curios daca asa a inceput si la el.

Mi-a mai placut foarte mult pozitia la volan, usor mai ridicata si volanul mai jos decat normal. Foarte ok senzatia.

Sa nu mai vb de scaune, sunt profilate excelent si au o tapiterie foarte reusita ca si design.

Cam atat imi vine in minte.

O sa mai scriu pe parcurs ce-mi aduc aminte, si promit sa revin si cu poze. Oricum sunt curios sa aflu si parerea voastra, unde imi dati dreptate si unde gresesc.

P.S. scuze daca mai sunt greseli de scriere insa imi mai face probleme tastatura de la laptop si mai sunt litere mancate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now