Sign in to follow this  
Followers 0
musca.gabriel

probleme distributie?!??

8 posts in this topic

>:(Buna! De ceva timp am intrat si eu pe acest super site.Din pacate am o mare problema.Am un S40 TDI din 2002 si pe gerurile astea din Brasov la -20 grade celsius mi-a pornit la sfert de cheie.Nu asta ar fi problema dar a doua zi cand am pornit-o fiind -24 grade celsius peste noapte a pornit binisor dar la scurt timp de sub capota s-a auzit din ce in ce mai tare un zgomot de parca se spargea un rulment si rontaiau bilele.Masina s-a oprit si nu a mai pornit.Electromotorul functiona dar se dadea peste cap de parca motorul era blocat.La recomandarea unui prieten am tras-o (mare greseala) a pornit doar in viteza a 4-a.De mers merge motorul dar nbu are putere deloc si se aude ca da rateuri mici in galerie.SA FIE OARE DISTRIBUTIA DE VINA?SA FI SARIT VREUN DINTE....,MI-E SI FRICA SA O MAI PORNESC POATE SE INTAMPLA CEVA MAI RAU.AJUTOOOOOOR!!!!

MII DE MULTUMIRI!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai ceva bec aprins in bord?numai de cand e frigu care e,ti-a facut probleme?motorina de care si de unde bagi?fum scoate?(mai mult decat prevede legea?oscilati in turatie ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

desfa sa vezi ce e acolo. Nu are sens sa mai astepeti, si nici diagnoza la distanta nu se poate face in cazul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VA MULTUMESC PENTRU SFATURI!!NU AM MAI AVUT TREABA CU FRIGUL,BEC NU E APRINS IN BORD,MOTORINA E OK.I-AM BAGAT SI SOLUTIE METABOND INAINTE.CERT E CA AZI AM VORBIT CU UN MECANIC SUPER SI MI-A ZIS CA DE LA DISTRIBUTIE ESTE.SARISE CUREAUA CU UNU-DOI DINTI.CUM NU AM STIUT SI AM TRAS-O LA INDICATIILE ALTORA SI ACUM MA ROG SA NU FIE CHIULASA PRAF.NU CRED DIN MOMENT CE MOTORUL TOARCE,CE E DREPT SE CUNOASTE CA LA COTE DE AVARIE.POATE SCAP CU O SUPAPA INDOITA.PIESELE SUNT 288 LEI TOTUL PTR. DISTRIBUTIE,CA II CUNOSC PE CEI DE LA MAGAZIN,PLUS MANOPERA...ETC...SI M-A PRINS SI INTR-O SUPERPANA DE BANI...ASTA E!!

PENTRU VOLVAN FAC ORICE.MERITA DRAGA DE EA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate zici tu...sa te pregatesti de supape, sper sa fie doar atat. Dar... bani, rabdare si tutun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca au fost doar 1-2 dinti, eu zic ca a scapat cu bine. Mai ales ca a si pornit motorul, si nu se aude nici o bataie metalica.

Pierderea de putere este absolut normala, explozia are loc cand supapele nu sunt perfect inchise, deci se pierde mult din eficienta.

Ocupate insa rapid de problema, si nu il mai porni deloc, ca le arzi de le ia dreaq.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1-2 dinti, la diesel care este f. comprimat, e jale.

Oricum, la 2 dinti sariti motorul nu iti mai porneste.

Eu sper sa nu fie de la distributie. Sper sa fie de la pompa de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,am tras distributia la semn,motorul porneste dar nu am compresie pe un piston.deci cred ca trebuie data chiulasa jos.

daca dau jos capacul chiulasei se poate vedea daca este supapa stramba?stie cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0