alexb

comparatie motoare diesel 2.4 si 2.4D5

57 posts in this topic

nu stie nimeni?

nu poate nimeni sa-mi raspunda?

nici un ajutor, de nicaieri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.4 D5 D5244T3 136KW (185CP) asta am gasit pe GOOGLE :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Internetul ofera mai multe variante: de exemplu am gasit motorul 185 cp sub codul D5244T4

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine

Din cate am gasit eu... sunt mai multe motoare D5 cu diferite coduri shi cel precizat de colegul nostru de forum este un D5....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari , azi am primit cartea de la RAR, masina e V70 , cu motor D5244T a 2002, la CO2 :171  G/KM;  E4*98/14*0040 ..... Acu intervine intrebarea de baraj , am vazut ca sa scris ca e euro 4 , este euro 3 sau euro 4 ? plsssssss ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite-te pe carte la nr de omologare (rubrica nr.5). Daca se termina in e4-euro 4, e3-euro3 s.a.m.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un s60 din 2007 , 2.4d 130cp.am inteles ca asta nu ar avea turbina.pot sa-i pun turbina si cat m-ar costa?la dealer autorizat volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am montat eu noaptea trecuta turbina, astept berea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari , azi am primit cartea de la RAR, masina e V70 , cu motor D5244T a 2002, la CO2 :171  G/KM;  E4*98/14*0040 ..... Acu intervine intrebarea de baraj , am vazut ca sa scris ca e euro 4 , este euro 3 sau euro 4 ? plsssssss ? 

Doar 171g la automata???Dupa cate stiam ar fi trebuit sa fie mai mult....Dupa anu de productie ar trebui sa fie Euro3...

Pt Silv_andrei:Are turbina...sper sa nu se supere Bogdan ca i-am stricat afacerea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

La naiba sa dus berea mea :))

Eu stiu ca D5 ul de 120kw este EURO 3, EURO 4 sunt numai dupa 2006 cand a fost montat filtru de particule .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoarele diesel de la Volvo (platforma P2 )se impart in 3 generatii 

Generatia I(anul 2001), 2401 cmc

Motoarele cu codurile D5244T/T2/T3 au 2401 cmc, management EDC15, raport compresie 18:1 si au 163CP, 131CP respectiv 185CP, D5244T3 este un motor foarte rar de multe ori confundat cu D5244T4 pt ca are aceiasi putere dar difera cilindreea si arhitectura.

Generatia a II a(anul 2005),  2400 cmc

Motoarele  au codurile D5244T4/T5/T7/T8/13, management EDC16, raport compresie 17,3:1, filtru de particole, norma EURO4, injectoare cu 7 gauri generatia a 2 a dar care nu se mai strica si au puteri de 185, 163, 126, 180, 180 CP

Generatia a III a (anul 2009) 2400cmc

Motoarele au codurile D5244T10/T14/T16/T19, management EDC17, raport compresie 16,5:1, DPF, norma EURO5, injectoare piezoelectrice de generatia a 4 a si puteri de 205, 175, 163 si 163 CP.

Ca si curiozitate motoarele D5244T10 si T16 sunt identice ambele avand 2 turbine, diferenta de putere fiind doar din soft .

D5244T19 are 163 CP dar o singura turbina .

Alta curiozitate interesanta este ca injectoarele de pe generatia a 2 a pot fii puse pe generatia 1, adica pe romaneste se pot pune la vechiul D5 injectoare de mai noul D5 de 185 CP adica din alea cu 7 gauri .

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Colegii. Am un volvo s60 d5 2006 185 HP. Am ceva probleme la 2 injectoare. Am vazut la Bogdan G , ca se pot pune de pe d5 185 pe 163, dar invers? Daca nu se pot pune de pe modelele mai vechi pe cele noi, atunci daca cumpar 2 injectoare de 185 sa le pun pe a mea, trebuie programate sau le citeste direct ?

Multumesc anticipat colegii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu un injector la un C30 D5 din 2007 dar cele de pe motorul de 163 cai nu se potriveau; le gasesti mai ieftin pe cod de Bosch (parca era in jur de 900lei unul)

La mine doar a schimbat injectorul, fara alta programare si am scapat de un zgomot care ma deranja

Sent from my iPhone

Edited by VictorGheorghe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns Victor. Eu ma gandesc sa cumpar second de pe E-bay caci aici am acces,si daca nu e bun, il trimit inapoi. Insa nu stiu daca merge fara programare si am inteles ca trebuie sa fie aceiasi clasa. Stiti ceva daca trebuie sa fie aceiasi clasa si cum verific ? si daca merge fara programare la S60 d5 185 hp din 2006? Multumesc colegii

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-3416-14318080528691_thumb.jpg

Asta e injectorul meu (are codul pe el) ; eu asa l-am identificat (codul 0445110 251 este de Bosch, iar 30750283 cred ca este codul de Volvo)

Daca gresesc sa ma corecteze cineva :)

Sent from my iPhone

Edited by VictorGheorghe
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca astept un coleg care are S60 D5 185 de cai sa mi spuna daca merg direct inlocuite fara programare. Multumesc din nou Victor pentru ajutorul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"La mine doar a schimbat injectorul, fara alta programare si am scapat de un zgomot care ma deranja" Victor avea acelasi motor ca al tau !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi am gasit asta NOTE: When replacing injector(s) the ECM and Volvo's database must be updated. This takes place by means of a function in VIDA. If this is not carried out, then performance, fuel consumption and emissions are affected amongst other things!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Cristi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Stie cineva daca D5244T4 (185 CP) are distributia pe lant ? Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

nope

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 04.03.2007 at 4:10 PM, kadudu said:

Depinde de anul fabricatiei.

Initial treaba a stat asa: primul motor diesel D5244T- 163 cp , a echipat s60 d5 pana in 2006, apoi au scos la vreun an cred D5244T2 care dezvolta 130 cp si care a echipat s60 d.

Modelul anului 2006 (adica produs din a doua jumatate a anului 2005) a venit cu un nou motor D5244T3 de 185 cp, astfel incat actualmente s60 d are 2 motorizari (d5244t si d5244t2) si d5-ul are motorul de 185 cp.

Eu sincer iti recomand sa-ti iei d5-ul oricare dintre ele ar fi. Cel de 130 e bun dar mi se pare cam mica puterea in raport cu cilindreea si masa masinii.

Eu am un d5 de 163 cp si pot sa zic ca ma baga in scaun cand apas acceleratia, 200 km/h nu sunt deloc greu de atins si toate astea la un consum extraurban de 6,5-7 l/100 km (daca rulezi cam cu 130-140 kmh).

Sper ca te-am ajutat.

 

Ai probleme cu consumul frate . Craiova-Costinesti (470 km) cu 26 de litri.Mers normal Craiova - Pitesti si dupa pe autostrazi numai cu 140km/h (cruise control) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa 10 ani :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 18.05.2015 at 8:37 PM, Andu Marian said:

Inca astept un coleg care are S60 D5 185 de cai sa mi spuna daca merg direct inlocuite fara programare. Multumesc din nou Victor pentru ajutorul tau.

Da trebuie inscris pe tester. Daca nu iti baga prea multa s au prea putina motorina si strici motoru' . Asa a patin un prieten la un seria 3  2.0d 2004

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now